20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jol får sparken?  (Lest 2114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Jol får sparken?
« på: 21. Aug. 2007, 12:51 »
Det ryktes at Martin Jols dager i Tottenham snart er talte. Sevillamanager Ramos skal stå klar til å overta. Dette kom som et sjokk på meg, jeg trodde Jol hadde heltestatus på White Hart Lane, jeg.

Hva syns dere? Vil det styrke/svekke Tottenham?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jol får sparken?
« Svar #1 på: 21. Aug. 2007, 16:30 »
Ikke overreasket i det hele tatt jeg.
Jol har fått enorme pengesummer å handle spillere for, og jeg synes han bruker disse feil. F.eks angrepsrekka til Tottenham var veldig god fra før, så jeg skjønner ikke hvorfor han hentet D. Bent til den stive prisen når laget "skriker" etter en venstrekantspiller! Den sentrale midtbanen kunne han vel også strengt tatt trenge en solid spiller!

Når en manager får slike summer som det Martin Jol har fått får å kjøre Tottenam inn blant de aller beste, og resultatene uteblir, da ender det som oftest med sparken!

Det som er skummelt er at dette kan gjøre Tottenham til en skikkelig trussel, ikke bare for "oss", men også for de "4 store". Dette avhenger selvfølgelig av hvem de får i managerstolen.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Aug. 2007, 17:51 »
Det ryktes at Martin Jols dager i Tottenham snart er talte. Sevillamanager Ramos skal stå klar til å overta. Dette kom som et sjokk på meg, jeg trodde Jol hadde heltestatus på White Hart Lane, jeg.

Hva syns dere? Vil det styrke/svekke Tottenham?

Jeg forstår ikke hvorfor Juande Ramos skulle gå til Tottenham. Men, men, Spurs-fansen har vel lov til å håpe...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 21. Aug. 2007, 17:53 »
Tottenham is going down! Gi Jol fyken og la Souness overta!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Aug. 2007, 20:57 »
souness ja... ;D

jeg synes rett og slett at det er galskap å sparke Jol. kontinuitet er det laget trenger, og han har hevet laget betydelig iforhold til tidligere managere... Glenn Hoddle kommer vell tilbake...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Aug. 2007, 14:46 »
Tanken om at alt skal gå til helvette med Spurs liker jeg ihvertfall godt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Aug. 2007, 15:15 »
Ja dei fortjena kraftig motgang. Hadde ingenting imot Tottenham-fans før, men etter dei siste sesongane der dei har kome over oss på tabellen er dei blitt så sjølsikre og høge på pæra. Tottenham høyrer til midt på tabellen, håpa dei går ned igjen dit.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Aug. 2007, 15:21 »
Jol har ikke fått sparken, men han sitter utrygt. En cupseier eller en plassering blant topp4 i Premier League etter sesongslutt vil nok være godt nok til å være med videre. Tottenham har forøvrig avkreftet ryktene om at han får sparken(i alle fall i nær fremtid).

Når det gjelder Jol i Tottenham så skal man huske på at han har ført laget til to strake 5.plasser, noe som er bra for en klubb som i mange år i forkant har måttet ta til takke med middelmådige prestasjoner. I tillegg har Jol bygd opp en meget lovende stall, der flere spillere har potensiale til å bli ledende PL-stjerner i fremtiden.

På den andre siden; Jol har brukt utrolig mye penger, og jeg er enig med Frode som stiller spørsmålstegn ved kjøpet av Bent. God spiller, men i klubben finnes jo allerede Berbatov, Defoe og Keane. Jeg ville i tillegg til å anbefale venstre kantspiller også anbefalt en pasningssterk midtbanespiller samt en ny stopper. Ledley King er kanongod, men han er altfor mye skadet.

Om Jol nå får sparken, så ligger i alle fall et godt grunnlag til stede for etterfølgeren. Med en og annen forsterkning, så kan Spurs bli en seriøs medaljekandidat...

Jol har vel forøvrig vært i managerstolen lenger enn en gjennomsnittlig spursmanager de siste 10 sesongene?Kontinuitet må ikke undervurderes, vel og merke såfremt kontinuitetsbærerene er gode nok...
Carr har altfor få landskamper for England!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Aug. 2007, 18:11 »
Problemet er vel strengt tatt at han ikke fungerer så bra sammen med DoF, Comolli. Det er han som har ansvaret for å hente inn spillere for Jol, og han har ikke hentet inn en kantspiller, noe som visstnok var høyeste prioritet for Jol sin del.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Aug. 2007, 21:08 »
Har forstått det som at Spurs-fansen begynner å bli litt vel lei av at de ikke får inn annet enn spisser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon