20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Og det er ingen som tenker tanken på at Cicinho har fått det for seg at han er storkar, og skal ha storkarslønn? Det er vel ikke akkurat sånn at Cicinho vil kreve nevneverdig mye mindre enn det forståsegpåerne hevder Belletti krever.Sånn som jeg har skjønt det er det ikke akkurat sånn at det er transfer-targets som er problemet. Problemet er vel mer å kjøpe gode spillere og samtidig føre en fornuftig lønnspolitikk.Dragutinovic er vel et lysende eksempel på det. Og jeg har sett det blitt hevdet at også Belletti krever mer lønn enn Newcastle er villig til å betale.
Sitat fra: Joakim p? 17. Aug. 2007, 19:22Og det er ingen som tenker tanken på at Cicinho har fått det for seg at han er storkar, og skal ha storkarslønn? Det er vel ikke akkurat sånn at Cicinho vil kreve nevneverdig mye mindre enn det forståsegpåerne hevder Belletti krever.Sånn som jeg har skjønt det er det ikke akkurat sånn at det er transfer-targets som er problemet. Problemet er vel mer å kjøpe gode spillere og samtidig føre en fornuftig lønnspolitikk.Dragutinovic er vel et lysende eksempel på det. Og jeg har sett det blitt hevdet at også Belletti krever mer lønn enn Newcastle er villig til å betale.hva så? new er ikke så fattige at spillerlønner blir noe prob. Er rett og slett kjedelig høre på dere jamrer om spillelønn. Driter i hva de forskjellige får i lønn. Er lommerusk i det store bilde! vi har en voldsomt rik man i tet her!
hva har alt dette med Cicinho å gjør?[/quoteHva gjør Cicinho-tråden her i det hele tatt?