20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cicinho  (Lest 7239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Cicinho
« på: 17. Aug. 2007, 16:24 »
Hadde ikke Cicinho vært noe?  ::)

Eneste som er ganske synd, er at Nettavisen og Skysports melder at han er "klar" for AS ROMA for 80 Millioner Kroner.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article1291726.ece
http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_2663885,00.html

Eller hva med Andres D'Alessandro.. nå som Dyer er solgt til West Ham? (Er ikke sikker på statusen hans i Zaragoza akuratt nå, men hvem sier da neitakk til å komme til England?)

http://youtube.com/watch?v=vO5cvT3ol-8
« Siste redigering: 17. Aug. 2007, 16:33 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Cicinho
« Svar #1 på: 17. Aug. 2007, 16:32 »
hvorfor lager du denne tråden da? hvis han er klar for roma liksom....

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Aug. 2007, 16:35 »

Han er jo ikke 100% klar .. men jeg kan ikke skjønne hvorfor BS ikke har prøvd seg på Cichino, ettersom vi har trengt Backer i hele sommer? Dyr er han heller ikke, i mine øyner.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Aug. 2007, 18:25 »

Han er jo ikke 100% klar .. men jeg kan ikke skjønne hvorfor BS ikke har prøvd seg på Cichino, ettersom vi har trengt Backer i hele sommer? Dyr er han heller ikke, i mine øyner.
så du har 80 millioner til overs på banken?

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Aug. 2007, 19:04 »
80 mill!!??  Neitakk...håper heller på Belletti.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Aug. 2007, 19:12 »

så du har 80 millioner til overs på banken?
Nå er det vel ikke han som skal betale heller? Har Ashley 80mill tilovers i banken: Ja, uten tvil.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Aug. 2007, 19:13 »
80 mill!!??  Neitakk...håper heller på Belletti.

Som er ca 4 år eldre.

Men ja, det er nok "litt" for dyrt for storklubben Newcastle og Ashley.
« Siste redigering: 17. Aug. 2007, 19:15 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

djmattis

• Gjest
« Svar #7 på: 17. Aug. 2007, 19:18 »
Cicinho hadde jo vært lysår foran kjøp av Belletti, men det skjer nok bare ikke med noen av de, synd men sant.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Aug. 2007, 19:22 »
Og det er ingen som tenker tanken på at Cicinho har fått det for seg at han er storkar, og skal ha storkarslønn? Det er vel ikke akkurat sånn at Cicinho vil kreve nevneverdig mye mindre enn det forståsegpåerne hevder Belletti krever.

Sånn som jeg har skjønt det er det ikke akkurat sånn at det er transfer-targets som er problemet. Problemet er vel mer å kjøpe gode spillere og samtidig føre en fornuftig lønnspolitikk.
Dragutinovic er vel et lysende eksempel på det. Og jeg har sett det blitt hevdet at også Belletti krever mer lønn enn Newcastle er villig til å betale.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Aug. 2007, 19:25 »
Og det er ingen som tenker tanken på at Cicinho har fått det for seg at han er storkar, og skal ha storkarslønn? Det er vel ikke akkurat sånn at Cicinho vil kreve nevneverdig mye mindre enn det forståsegpåerne hevder Belletti krever.

Sånn som jeg har skjønt det er det ikke akkurat sånn at det er transfer-targets som er problemet. Problemet er vel mer å kjøpe gode spillere og samtidig føre en fornuftig lønnspolitikk.
Dragutinovic er vel et lysende eksempel på det. Og jeg har sett det blitt hevdet at også Belletti krever mer lønn enn Newcastle er villig til å betale.

Men tror du ikke Newcastle ville gidd Cicinho en høyere lønn, enn de ville gidd til Belletti ?
« Siste redigering: 17. Aug. 2007, 19:27 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Aug. 2007, 19:29 »
Kanskje. Men jeg er usikker på om Cicinho er verdt så veldig mye mer lønn.
Men uansett, poenget er at jeg tror lønnskravet til Cicinho ville vært hinsides enhver fornuft. Sern ingen grunn til at han ikke skal tro han er en storkar.

Forøvrig er jeg skeptisk til Cicinhos defensive kvaliteter. Jeg ser på ham som en ung Cafu.

djmattis

• Gjest
« Svar #11 på: 17. Aug. 2007, 19:37 »
Det å sammenligne han med Cafu er jo bare positivt, hehe
Cafu har vel vært en av de mest stabile og mestvinnende spillerne i Brasils historie...
Men ja ja.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Aug. 2007, 19:38 »
Joda, for all del, men Cafu er vel ikke akkurat kjent for å ha sin forse defensivt.

djmattis

• Gjest
« Svar #13 på: 17. Aug. 2007, 19:45 »
Og vi er ikke akkuratt kjent for å han en ytterforsvarer som blir med opp og skaper offansivt spill?
Med Roz-Taylor-Cacapa-Enrique trenger vi ikke bekymre oss, tror ikke det å ha en superoffansiv høyreforsvarer hadde vært så dumt.
Carlos, Cafu, Maicon osv alle har gjort det bra.
Men så spørs det hva spilleren klarer da, Maicon til eksempel kan ta en 80 meters løping opp, for å så komme like fort ned igjen kamp inn kamp ut.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Aug. 2007, 23:04 »
Joda, for all del, men Cafu er vel ikke akkurat kjent for å ha sin forse defensivt.
Cafu er/var da ganske trygg defensivt han. Selv om han var kjent for sin hurtighet og offensive løp, så kom han jo alltid lynraskt tilbake i sin posisjon. Er nok mange gode venstrevinger som har slitt ræva av seg for å komme forbi denne mannen. I motsetning til Carlos som "solgte" seg ganske lett om han bommet på taklingen, så er vel Cafu mer kjent for å være litt tålmodig.............

Cafu er for min del en klasse back både offensivt og defensivt, eller var ihvertfall.......