20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mario Yepes linkes nok en gang  (Lest 3017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Mario Yepes linkes nok en gang
« på: 14. Aug. 2007, 14:55 »
SAM Allardyce has hit a double snag in his bid to land Paris St Germain defender Mario Yepes.

The United boss has identified Yepes ? nicknamed Super Mario ? as the additional defender he would like to bring in before the transfer window slams shut again in 17 days time.

A move for Yepes would see the 31-year-old link up with his former PSG team-mate David Rozehnal.

However, the United boss wants to sign Yepes on a free transfer, while the French outfit value him at 2m.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=super-mario-deal-hitch%26method=full%26objectid=19627237%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mario Yepes linkes nok en gang
« Svar #1 på: 14. Aug. 2007, 15:06 »
Står det mellom Yepes og Faye, eller er han ute etter begge 2?
Greit han satser på rutine , men ikke så dumt å tenke på neste sesong heller.......

He is presently the most highly paid Ligue 1 player, earning 250,000 euros per month. (ifølge wikipedia).

http://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Yepes

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2 på: 14. Aug. 2007, 15:47 »
Yepes er jeg veldig skeptisk til.Han spiller sentralt i forsvaret ser jeg men nei nei å nei.Er høyreback vi trenger nå!.Sammtidig så ville detta vært et typisk Big Sam kjøp egentlig :P.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Aug. 2007, 16:51 »
Den som leser Chronicles artikkel leser noe som ihvertfall bekymrer meg. Yepes virker å være redd for en medisinsk test, ettersom han overhodet ikke vil opp til newcastle for at Newcastles medisinmenn kan sjekke ham grundig. Og hvilken annen grunn skulle han ha til å nekte en medical, annet enn at han vet at det vil blokkere for en overgang?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Aug. 2007, 20:42 »
Det er greit for meg at vi signerer et nytt 4 valg, men da må vi få huntington og edgar ut på lån. Ikke vits å ha dem i stallen når de er milevis unna å spille.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5 på: 14. Aug. 2007, 21:06 »
Den som leser Chronicles artikkel leser noe som ihvertfall bekymrer meg. Yepes virker å være redd for en medisinsk test, ettersom han overhodet ikke vil opp til newcastle for at Newcastles medisinmenn kan sjekke ham grundig. Og hvilken annen grunn skulle han ha til å nekte en medical, annet enn at han vet at det vil blokkere for en overgang?

Jo det finner jeg veldig mistenkelig,hvis det er tilfellet at han ikke vill det så er det pga han har noe å skjule og at det ja vill blokkere enn overgang!.Personlig så vill jeg ikke grine hvis det ikke skjer noe da det finnes bedre alternativer å hente.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Aug. 2007, 21:16 »
Bekymrer meg ikke noe særlig. Tviler på at en manager som er så grundig i sitt arbeide som Big Sam henter en spiller som ikke vil gjennomgå de nødvendige testene. Ønsker heller ikke "Super Mario" til Newcastle noe spesielt. Vi trenger ikke noen 31 år gammel stopper som fjerdevalg. Det vi trenger er en høyreback!

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. Okt. 2007, 15:53 »
Kan noen fortelle meg hvordan type spiller Yepes er? er han en typisk cannavarro eller er han en "Bramble" ?
Newcastle United We Stand

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15. Okt. 2007, 16:29 »
Spiller det noen rolle? Han kommer jo ikke til Newcastle uansett. Det er en grunn til at den tråden er 2 måneder gammel
.
Han er vel en mellomting, liten fart, men mye rutine! Ikke noe bedre enn de vi har i dag.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 15. Okt. 2007, 17:12 »
Er uendelig takknemmelig for at vi endte opp med Faye istedenfor Yepes !
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic