20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andy Carroll klar for Preston  (Lest 12800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Andy Carroll klar for Preston
« på: 14. Aug. 2007, 12:51 »
Skal bli spennende å se hva Andy klarer å få til på dette 6-måneders lange låneoppholdet.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1091428,00.html
« Siste redigering: 14. Aug. 2007, 12:53 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andy Carroll klar for Preston
« Svar #1 på: 14. Aug. 2007, 12:56 »
Bra deal for newcastle...Har tro på Carroll, han er et spisstalent av de sjeldne!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2 på: 14. Aug. 2007, 15:50 »
Bra at han blir lånt til en klubb hvor han vill få spilletid!.Detta stor talentet trenger det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Aug. 2007, 16:52 »
Carroll overtar for Nugent på topp hos Preston. Dette har jeg tro på. Da må man vel begynne å følge med Prestons kamper etterhvert også, for å se hvordan Big Andy klarer seg på det nest øverste nivået i England.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Aug. 2007, 16:58 »
Dette er meget så bra :D, har hatt sansen for Andy Carrol siden jeg så han mot Chelsea på St.James ifjor, han var hissig på å få vist seg og spilte bra de minuttene han fikk spille.

Og nå som jeg har sett mye mer av han så er jeg tilfreds med at Newcastle har et slikt talent i stallen, jeg tror og håper han kan tilføre klubben mye.

Derfor er det viktig at han allerede nå får smake førstelagspill og kan dermed være med på å kjempe seg inn i troppen til newcastle. Det tror jeg vil få ham til å bli en ny fantastisk spiller for Newcastle iløpet av de neste årene som kommer.

Skal nå følge med på Preston dette halve året :)
« Siste redigering: 14. Aug. 2007, 17:00 av st0ne »
Live The Dream, Newcastle United!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Aug. 2007, 20:46 »
Dette er gøy! håper han gjør det bra, og at vi kan forlenge lånet hans og gi ham ytterligere erfaring. Nå er preston min klubb nr2 i england:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Aug. 2007, 21:00 »
Bra for Carroll dette! Blir spennende å se hvordan han klarer seg i Championship, og uansett er det vel bedre enn å være stallfyll og ikke noe annet i Newcastle.

DanMan

• Gjest
« Svar #7 på: 06. Sep. 2007, 18:08 »
Nyttig erfaring for Andy dette. Bare så synd han ikke vil få oppleve et opprykk.  ;)

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Sep. 2007, 19:14 »
Nyttig erfaring for Andy dette. Bare så synd han ikke vil få oppleve et opprykk.  ;)

Si ikke det, forlengelser forekommer jo. ;) Uansett, det er bra at gutten får spilletid, og Preston er jo slik jeg ser det rimelig ideelt for den oppgaven.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Sep. 2007, 16:08 »
Preston har ligget og tippet like under to to-tre beste lagene i noen sesonger nå, men uten Nugent tror jeg de kommer til å slite mer. Synd ikke Carrol blir parret opp med han, men det er flust med andre spillere han kan lære ting og tang av, bl. a. Paul Gallagher, som jeg husker som lovende i Blackburn R, og eks-PL-spiss Brett Ormerod. Vi må ikke forvente at han blir fast inventar fra første stund, men jeg har tro på at han i løpet av sesongen spiller seg inn, og at han er ganske jevnlig i startoppstillingen i andre halvdel.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Sep. 2007, 14:52 »
Jeg har fulgt de 3 siste preston kampene, og Carroll har startet 2 av dem. Virker som han gjør det bra ut i fra de spillerbørsene jeg har funnet. Har ikke skåret enda, men jobber og sliter hele tiden. Vinner de fleste hode duellene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Sep. 2007, 16:02 »
Overraskende. Regner med at Preston har et par skadeproblemer, ellers er det litt vanskelig å tro at de satser hardt på en 17-åring i starten av sesongen... Eller så har han et helt ekstremt talent, mye større enn noen gang jeg ihvertfall har regnet med..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Sep. 2007, 16:06 »
Er nok eit stort talent ja, kan sikkert gjere ein bra jobb i CCC når vi såg kor god han var for oss mtp alderen. Han er 18 år btw, rett skal være rett! ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Sep. 2007, 16:16 »
Han kjemper om plassen til b.la Neil Mellor. (Gutten som aldri slo gjennom i liverpool)  Etter hva jeg har forstått har han enda til gode å overbevise i Preston drakta. Når jeg så Preston-Southampton ifjor var han feit, treig og utrent. Vet ikke grunnen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. Sep. 2007, 17:49 »
Håper alle skjønte at det er Mellor du pratet om nå, ikke Carroll.
Neil Mellor har aldri blitt det talentet man trodde han skulle bli. Og hvis han fremdeles har til gode å overbevise i Preston, så er det vel ingen grunn til ikke å fortsette å bruke Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon