20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye nærmer seg Newcastle?  (Lest 21202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Faye nærmer seg Newcastle?
« Svar #60 på: 27. Aug. 2007, 17:43 »
Men hvorfor koster da Faye £2mill og Hangeland £4mill?

Og hvorfor er det Hangeland flere PL-lag er ute etter, og ikke Faye?

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #61 på: 27. Aug. 2007, 18:34 »
Hvorfor er dette blitt til en Hangeland vs. Faye sak. Begge er jo gode med hver sine styrker, faktiske og potensielle. Forskjellen på de to er vel åpenbar. Hangeland har et smalt register og må dermed pushe for plass på en posisjon (midtstopper) som er relativt greit bekledd for oss nå. Faye er en utilitymann som blir hentet for å plugge igjen hull i en sprenglekk skute som Newcastlestallen pr. dags dato er i enkelte ledd.

Faye er bedre enn ingen Faye slik jeg ser det, selv om jeg ikke akkurat kommer til å trykke nummeret hans på drakten med det første. Hangeland kan vi strengt klare oss uten synes jeg, selv om det hadde vært spennende å sett hvordan det hadde utartet seg. Er ikke negativ til han heller.

Men pr dags dato så er det slik at Newcastle trenger spillere som kan vikariere på tynt bekledde posisjoner da det ser ut til at klubben sliter med å tiltrekke seg spillere av et langsiktig høyt nivå. Så om vi må velge en eller den andre så faller min stemme på Faye.

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #62 på: 27. Aug. 2007, 18:40 »
Men hvorfor koster da Faye £2mill og Hangeland £4mill?

Og hvorfor er det Hangeland flere PL-lag er ute etter, og ikke Faye?
Må vi ikke glemme at mye av det som er av rykter om Hangeland kommer fra norske medier, trur egentlig ikke at det er så mange klubber som er ute etter han som norske medier skal ha det til.. dessuten ser det ut som at han blir i Køben!!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #63 på: 27. Aug. 2007, 18:43 »
Personlig så synes jeg den er vrien.Hangeland har da det som skal til for å lykkes på et høyt nivå + at han har internasjonal  erfaring med landslaget og noe med København.Og Hangeland har da vokst utrolig i København og har da også vist på landslaget at han holder høyt nivå og er da ingen tvil om en av våres beste midstoppere.Selvom det hadde jo vært å gamble litt på å kjøpe Hangeland..mens da å kjøpe Faye som er en mere allsidig spiller og har erfaringa + at vi vet at han vill mestre nivået (også billigere) så vill Faye bli et mere sikkert kjøp enn Hangeland.Men det kommer annpå hva posisjoner detta er ment å forsterke på.Hva vi trenger å forsterke er jo HB og MS...Som HB funker ikke Hangeland noe særlig da han ikke er så veldig hurtig å er best som FS.Mens Faye kan da spille bra som midtbanespiller men er han den kreative løsninga på midten som vi trenger? Faye kan også spille HB så jeg vill gå for Faye utifra de posisjonene vi trenger å forsterke laget på.Hadde vi trengt enn midtstopper så ville jeg gått for Hangeland!.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 27. Aug. 2007, 18:47 »
Jeg gir opp. Ta nå av dere den jævla Norgedrakten.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 27. Aug. 2007, 18:54 »
Jeg gir opp. Ta nå av dere den jævla Norgedrakten.
Ja, fordi det du sier er selvfølgelig rett. Bedre å holde kjeften sin da kanskje?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 27. Aug. 2007, 19:02 »
Selvsagt er det jeg sier rett. Dere kan ikke nekte for at Faye er en bedre fotballspiller enn Hangeland? At dere har et kompleks med folk som har Faye til etternavn er en ting, at dere ikke lar nasjonalfølelsen ligge er en annen ting, at dere ikke vet forskjell på fornuft og idioti er en tredje ting.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 27. Aug. 2007, 19:04 »
Har ingenting med Norgedrakt å gjøre dette her, tydligvis litt forskjellige meninger ute å går.
Det blir det samme som om jeg skal si at det blir like feil at du Fredrik hyller hver og en spiller Allardyce henter inn som "verdens beste", og langt bedre enn noen annen spiller!

Hva det er som gjør Faye som en så utrolig signering er for meg en gåte! Greit han "kan" spille høyreback, men jeg tørr påstå at det finnes langt bedre høyrebacker enn Faye! Defensiv midtbane er han nok bedre, men er han kansje litt lik Sissoko? Jobber og kjemper bra, men sliter med pasningspillet?

Uansett, det ser ut til at Faye kommer, så vi får bare krysse fingrene for at han er så god som Fredrik sier! Må bare si at det er flere spillere på Bolton jeg kunne tenke meg i NUFC før denne Faye!
« Siste redigering: 27. Aug. 2007, 19:05 av Frode »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 27. Aug. 2007, 19:11 »
Det er et veldig bra kjøp til £2 mil. For å si det sånn, nevn en høyreback eller annen spiller av hans kaliber som kan hentes for £2 mil. At Sam i tillegg kjenner han ut og inn trekker ikke akkurat ned. Meget høyt verdsatt av Bolton fansen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #69 på: 27. Aug. 2007, 19:15 »
Selvsagt er det jeg sier rett. Dere kan ikke nekte for at Faye er en bedre fotballspiller enn Hangeland? At dere har et kompleks med folk som har Faye til etternavn er en ting, at dere ikke lar nasjonalfølelsen ligge er en annen ting, at dere ikke vet forskjell på fornuft og idioti er en tredje ting.

Ehh..for det første så har jeg IKKE kompleks for folk med etternavn Faye.Du kan sitte der å skrive hva alle(eller hva mener du med dere?) føler å mener rundt det.For det akuratt vet du IKKE.For det andre så lot jeg ikke min nasjonalfølse gå i veien..Jeg sa akuratt en vurdering utifra de som fotballspillere av hva vi trenger.IKKE hva slags land dem kommer ifra.Så spar deg for det.Det er bare bullshit.Også hva har det med idioti og fornuft å gjøre med at folk ikke har samma mening som deg?? Det er hvertifall idioti av deg å si noe sånt bare fordi dem ikke er enig med deg om at Faye er en bedre fotball spiller en Hangeland.Det er fortsatt bare din mening at Faye er en bedre fotball spiller enn Hangeland..om det virkelig er faktumet er en annen sak!.Men får vi Faye så er jeg personlig fornøyd med det..billig også
« Siste redigering: 27. Aug. 2007, 19:17 av BallaJazz »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 27. Aug. 2007, 19:20 »
Ok, min mening er i hvert fall at jeg synes det er et MEGET spesielt tilfellet, at noen kan synes at Hangeland er bedre enn Faye.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 27. Aug. 2007, 21:07 »
Er så utrolig lei av at mange er så imot spillere fra Norge. Ta av dere de jævla norge-hater brillene istedenfor å angripe og latterligjøre. Hva med Gamst? Hvem hadde trodd at han skulle spille seg inn som fast inventar på et av Premier Leagues bedre lag? Han er jo tilogmed fra NORGE! En b-nasjon som bare fostrer drittspillere! Hangeland er en bauta på landslaget og i CL laget Køben. Hva mer må han gjøre for å bevise at han er god nok for PL? Vil mye mer ha han enn Faye, som jeg mener dere overvurderer noe jævli. Ja Bolton hadde en overpresterende sesong ifjord, men jeg vil påstå at Faye er en middels minus spiller, ikke noe mer. Hangeland har alt som skal til for å slå til, og et vanvittig potensiale. Men faen, vi kan jo ikke kjøpe en fra Norge!!! ::)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 27. Aug. 2007, 21:36 »
Hadde han vært så god som Fredrik mener så skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke får konkuranse fra andre klubber når han bare koster 2mp. Hvis Faye skal være høureback løsningen vår så blir jeg skuffet. Vi bør kjøpe en ren høyreback, og ikke en DM/FS  som kan vikariere på backen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #73 på: 27. Aug. 2007, 22:00 »
Hadde jo vært morro med en nordmann i klubben da.Faye er vell best som midtbane spiller men "Funker" som HB? Hadde jo vært greit med en reinspikka HB for Faye er jo ikke akuratt det.Men still..for 2mp så er ikke det en dårlig pris..
« Siste redigering: 27. Aug. 2007, 22:03 av BallaJazz »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 27. Aug. 2007, 22:01 »
Jeg mener Faye er en mer komplett spiller enn Hangeland. Han vil være en mindre risk å kjøpe også! Men Hangeland er en knallspiller som jeg ville vært godt fornøyd med, men dersom valget står mellom Faye og Hangeland så vil jeg ha Faye.