20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye nærmer seg Newcastle?  (Lest 21255 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Faye nærmer seg Newcastle?
« Svar #30 på: 15. Aug. 2007, 15:28 »
Sitat
Andy O'Brien for Faye what a joke
Jeg kom over dette sitatet på det forumet det ble linket til tidligere i denne tråden. Jeg kjenner ikke for mye til Faye, men av det lille jeg har sett av ham i Bolton, og de erfaringene jeg har med Andy O'Brien så er jeg så enig, så enig.

Skjønner ikke helt hvorfor Bolton kjøper O'Brien. Han kan da umulig være god nok for en klubb som Bolton. Han var jo tydeligvis ikke lenger god nok for Portsmouth. Noe man godt kan forstå.

Det lille jeg har sett av Faye i Bolton er også godt nok til at jeg ser ham som en grei investering. Vi trenger dybde i forsvaret, og jeg synes ikke akkurat Peter Ramage er mannen som skal stå for den dybden. Erfaring trenger vi også bak der, og det har vi fått i Cacapa, Rozenhal og Faye (hvisomatsåfremtifall at han kommer).

MEN, jeg håper virkelig at vi fremdeles har tenkt å se etter en høyreback. Om det blir Belletti eller Neville er ikke så farlig for min del. Det viktigste er at vi får inn noen som er tryggere og bedre enn Carr, og som kan gjøre Geremi til midtbanespiller på permanent basis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #31 på: 15. Aug. 2007, 16:17 »
Er ikke dette samme FAYE som vi solgte?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 15. Aug. 2007, 16:21 »
Er ikke dette samme FAYE som vi solgte?

Nei, det var Amady Faye som Souness hentet fra Portsmouth som Roeder solgte videre til Charlton som han nå spiller for i Championship, som også er et mer ideelt nivå for den gutten.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Aug. 2007, 16:28 »
Det skal også nevnes at Charlton-fansen er mer enn villig til å geleide Amdy Faye til en enda dårligere klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #34 på: 15. Aug. 2007, 16:47 »
Det var det jeg tenkte, hehe, men var usikker.
Takk :)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 15. Aug. 2007, 16:59 »
Det skal også nevnes at Charlton-fansen er mer enn villig til å geleide Amdy Faye til en enda dårligere klubb.

Den enes brød, den andres død. Vi fikk vel igjen ca det vi ga for denne "spilleren", og Charlton... ja det fikk... jo det var..... ja de fikk Faye! ;D

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 15. Aug. 2007, 17:01 »
hopper ikke akkurat i taket om faye kommer. belletti derimot er bra
lt;3 Newcastle <3

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15. Aug. 2007, 17:18 »
Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til folk ved navn Faye av åpenbare grunner. God duellspiller, og that's it. Virket som Boltons beste spiller på lørdag, selv om det ofte er krigerne som skiller seg ut i mengden når resten av laget har en dårlig dag.

Prisen er ikke avskrekkende, og han kan være en nyttig tilvekst spesielt i harde bortekamper. Han kjenner til spillestilen til Allardyce, og kan derfor gå rett inn på laget. Han kan til og med kanskje skolere noen av våre yngre spillere så de kan tilpasse seg systemet lettere. Får vi i tillegg inn Belletti, så er jeg VEEELDIG fornøyd med kjøpene Allardyce har gjort i sommer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 15. Aug. 2007, 20:29 »
Faye er verken med fra start eller på benken for Bolton i kveld.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #39 på: 15. Aug. 2007, 21:03 »
Da er nok han klar for oss om enn rundt par dager.Kommer vell annpå om dem har starta kontrakt forhandlinger eller ikke..Men velkommen skal han være :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 16. Aug. 2007, 09:20 »
Abdoulaye Faye looks almost certain to leave the Reebok.

The Senegal international, who is in talks with Newcastle United over a proposed £2m transfer, was left out of the Wanderers squad that travelled to Fulham yesterday.

"He's still a Bolton Wanderers footballer as far as I am concerned," Lee said.

advertisement"I asked him to give us a great performance at the weekend and I thought he did very well.

"But I didn't think it was right to take him to Fulham. His mind might not be focused on the job in hand."

http://www.theboltonnews.co.uk/wanderers/wanderersnews/display.var.1621034.0.faye_may_be_on_way_to_newcastle.php
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 16. Aug. 2007, 18:06 »
Big Sam om Faye:

Meanwhile Allardyce confirmed his interest in bringing Bolton's Abdoulaye Faye to St James's Park.

The manager said: "There are some negotiations regarding us and Bolton regarding that but at the moment I don't know how far they've got."

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Aug. 2007, 20:33 »
Faye var en av boltons beste mann, mot oss på lørdag....

men hvordan har han vært i bolton?
NOE FAKTA om han??
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 25. Aug. 2007, 16:21 »
Faye er ikke med for Bolton i dag heller..

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #44 på: 25. Aug. 2007, 16:45 »
Då blir han vel nesten sikker Newcastle spiller, men eg ville heller hatt Hangeland
Newcastlesupporter siden 1992