20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye nærmer seg Newcastle?  (Lest 21253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Faye nærmer seg Newcastle?
« på: 13. Aug. 2007, 23:30 »
Ihvertfall om vi skal tro morgendagens Daily Mail. Den engelske avisen med høyest treffprosent så langt denne sommeren. Pris £1,5 millioner.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=475190&in_page_id=1779&ito=newsnow
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Faye nærmer seg Newcastle?
« Svar #1 på: 14. Aug. 2007, 10:42 »
han gjor ingen god kamp imot oss... men hva kan vi si om han? noen som kjenner til han?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Aug. 2007, 11:03 »
han gjor ingen god kamp imot oss... men hva kan vi si om han? noen som kjenner til han?

Han var vel Boltons beste spiller spør du meg. Var vel også den Bolton spilleren som fikk best karakter i flere aviser. Egentlig en defensiv midtbanespiller som Big Sam har omskolert til midtstopper. Bolton fansen er ikke fornøyde med dette.

http://www.the-wanderer.co.uk/boards/viewtopic.php?t=12736
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Aug. 2007, 11:05 »
The Times  melder også dette nå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Aug. 2007, 11:31 »
Greit kjøp...men ser helst at en høyreback blir prioritert snarest!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Aug. 2007, 11:39 »
Greit kjøp...men ser helst at en høyreback blir prioritert snarest!

Ifølge flere på diverse forum har han også spilt høyreback i flere kamper for Bolton.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Aug. 2007, 12:20 »
Er veldig skeptisk til Faye! Enda en som vil forlate oss midt i sesongen for å delta i Afrika mesterskapet (Geremi, Martins, Babayaro?, evt Faye). Må også nevnes at Faye blir 30 år i løpet av sesongen (februar rettere sagt), og derfor ikke er en ung-gutt lenger. Synes dette er et meget kortsiktig kjøp, og ser ikke helt hensikten!
Håper i det lengste at vi signerer noen andre............

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Aug. 2007, 12:34 »
Er veldig skeptisk til Faye! Enda en som vil forlate oss midt i sesongen for å delta i Afrika mesterskapet (Geremi, Martins, Babayaro?, evt Faye). Må også nevnes at Faye blir 30 år i løpet av sesongen (februar rettere sagt), og derfor ikke er en ung-gutt lenger. Synes dette er et meget kortsiktig kjøp, og ser ikke helt hensikten!

Nå har Faye kun 6 kamper for Senegal og det er langt fra sikkert at han blir tatt ut. Faye er ikke mer enn 29 år og kan fort ha 5-6 gode år igjen. Han er altså 3-år yngre enn serbereren Dragu som vi var linket til og har i tillegg viktig PL erfaring.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Aug. 2007, 13:19 »
Mener da at du var positiv til Cacapa, Frode? Han er jo eldre...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Aug. 2007, 13:56 »
Men han er ikke afrikansk, så det er ikke så stor sjanse for å miste han i Januar?

Regner med at han er tiltenkt en backup-rolle, for en spiller som ikke er god nok for Senegal, bør vel egentlig ikke være god nok for oss?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. Aug. 2007, 14:31 »
Mener da at du var positiv til Cacapa, Frode? Han er jo eldre...
Stemmer!
Men Cacapa er en MYE mer merittert spiller, som i tilegg kom på free transfer! Han har spilt i en av Europas beste klubber i 7 år, og var kaptein i 5 av dem. Cacapa er som kjent ikke fra Afrika og deltar da selvfølgelig ikke i Afrikamesterskapet, som varer i rundt 2 mnd!
Ikke det at Faye er så forbanna dyr, men skal vi betale for en spiller foretrekker jeg en yngre og bedre med fremtiden foran seg!
Mulig jeg undervurderer spilleren, men jeg har aldri sett på han som noe særlig mer enn OK/grei spiller, men håper jeg tar feil!  ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 14. Aug. 2007, 14:39 »

Nå har Faye kun 6 kamper for Senegal og det er langt fra sikkert at han blir tatt ut. Faye er ikke mer enn 29 år og kan fort ha 5-6 gode år igjen. Han er altså 3-år yngre enn serbereren Dragu som vi var linket til og har i tillegg viktig PL erfaring.
Hvorfor har han kun 6 kamper for Senegal? Har han lagt opp på internasjonalt nivå? Eller er han bare ikke god nok?
Om han ikke reiser med Geremi, Martins, Babayaro? til Afrika mesterskapet er jo det bare positivt og hjelper intrykket litt.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #12 på: 14. Aug. 2007, 15:39 »
Faye er en helt kurrant spiller han.Veldig hardtarbeidende spiller!.Han kan jo også holde nivået men vill si han passer bra in som rotasjon i troppen men akuratt nå så tar jeg imot nesten det meste bare for å bli kvitt Carr men Faye vill da bli et kurrant kjøp det!.

djmattis

• Gjest
« Svar #13 på: 14. Aug. 2007, 17:13 »
Var han kurrant sa du?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #14 på: 14. Aug. 2007, 18:03 »
Er kurrant i Bolton ja men hvis det er sånn at han vill komme til Newcastle så kan det kanskje heve han noen hakk iforholden til at et klubbskifte kan hjelpe til å heve han som spiller?