20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1  (Lest 32065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1
« Svar #180 på: 20. Aug. 2007, 18:21 »
spør dere om kø1 så kampen?? så dere kampen.?????er helt enig med kø1, viduka var ræva. prøvde kaste seg på brystet og få frispark ver gang ballen nærmet seg. nei han var rett og slett ræva mot villa. newcastles klart dårligste spiller den dagen!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 20. Aug. 2007, 18:24 »
Viduka var håpløs mot Villa. Ingen tvil om det. Virket tung og utrent. Men dette vil garantert bli bedre når han får noen uker til med trening.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #182 på: 20. Aug. 2007, 18:27 »
Mot Villa var ikkje Viduka noge å skryte av, men kø1 påsto at Viduka var like dårlig mot Bolton som mot Villa. Han kan derfor ikkje ha sett kampen mot Bolton, for der var han faktisk ganske bra
Newcastlesupporter siden 1992

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 20. Aug. 2007, 19:39 »
Mot Villa var ikkje Viduka noge å skryte av, men kø1 påsto at Viduka var like dårlig mot Bolton som mot Villa. Han kan derfor ikkje ha sett kampen mot Bolton, for der var han faktisk ganske bra

nja, må si han var bedre mot bolton enn mot villa. Men jeg mener jeg trygt kan si at viduka har enda tilgode å spille en god premier league match for newcastle! Men håper han starter mot boro. Så typisk at man netter mot gamle lagkamerater:)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 20. Aug. 2007, 19:40 »
Joda..selvfølgelig så jeg kampen mot Bolton..ellers ville jeg ikke kommet med en slik påstand!?!

Viduka har etter min mening vært vår svakeste spiller de to første kampene..Han jobber IKKE hardt nok, han beveger seg for lite og for dårlig, han vinner ikke nok i lufta, han er ikke på plass inne i boksen på riktig sted når innleggene kommer...Det er mye å sette fingeren på når det gjelder Viduka i disse to første kampene..

Forhåpentligvis vil han spille seg opp utover i sesongen(ellers kan vi gi han bort til darlington) og score noen mål...Men jeg synes oppriktig at Shola fortjener en fair sjanse fra start...om det blir mot boro eller wigan er ikke så farlig, men han er en såpass bra spiller at han er verdt et forsøk!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 20. Aug. 2007, 20:09 »
Dette her må da være en på godt norsk typisk wind up!?

Snakke om Viduka som om at det er det verste som har skjedd siden Vanilla Coke, mens Ameobi, kongen av idiotiske frispark, ubestrid mester i 100 meter offside og idolet til Bambi på isen skal liksom være frelsen?

Seriøs skjerpings kø1. Bare fordi du har sett en kamp irl, og du ikke synes Viduka var noe god og lat (noe han alltid har blitt anklagd for, selv når han leverer varene) i den kampen, så behøver du ikke å legge hele vurderingen av ham basert på dette.

Hva med den episoden når han kjempet om ballen ved Villas sekstenmeter, og gikk i takling tre ganger på tre forskjellige Villaspillere før han desverre taklet den til utspill fra mål? Total latskap ja...  ::)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #186 på: 20. Aug. 2007, 20:33 »
Enig med Tim Buch.

Viduka var dessuten en fighter mot Bolton for de som så den kampen, og han gjorde alt i alt en god kamp. De som skulle mene noe annet er jeg uenig med... 

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 20. Aug. 2007, 21:02 »
asså en ting jeg har glemt og sagt, hvorfor byttet sam egentlig ut martins? så sant ikke martins er sliten eller skada så burde han ikke bli byttet ut. han er en av de som kan avgjøre kamper på egenhånd. du tar ikke en slik spiller av banen selvom han har vært litt borte. fjorårets kamp mot tottenham er jo et prakt eksempel. en spiller som martins SKAL være på banen. 5 min før slutt kan han finne på og dunke inn ballen fra et usannsynlig sted.
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 20. Aug. 2007, 21:10 »
Til deg Tim Buch...

Tror jeg ser flere PL kamper enn de aller fleste..Jeg har mer enn god nok kunnskap til å uttale meg om både det ene og det andre når det gjelder PL og fotball generelt...og selvsagt hva som foregår i newcastle også!

Må jeg virkelig begrunne enda en gang, hvorfor jeg mener Viduka ikke har vært god i de to første kampene...?

Er det virkelig så utrolig at en spiller som Ameobi skal få en fair sjanse til å vise seg frem....?

Jeg håper selvsagt som alle andre nufc fans at Viduka blir en suksess, men konstaterer i æyeblikket at Viduka er ute av form....

Om Viduka kjempet og taklet noen villa spillere.....ok...jeg forventer mer av en spiss i newcastle enn det han har vist.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 20. Aug. 2007, 21:15 »
asså en ting jeg har glemt og sagt, hvorfor byttet sam egentlig ut martins? så sant ikke martins er sliten eller skada så burde han ikke bli byttet ut. han er en av de som kan avgjøre kamper på egenhånd. du tar ikke en slik spiller av banen selvom han har vært litt borte. fjorårets kamp mot tottenham er jo et prakt eksempel. en spiller som martins SKAL være på banen. 5 min før slutt kan han finne på og dunke inn ballen fra et usannsynlig sted.

Akkurat som jeg skrev i et innlegg tidligere i dag, Martins er en type spiller som kan gjøre det på egenhånd og bør selvsagt stå på banen når vi trenger mål... men leste et sted at Martins fikk en liten smell og at det kan være grunnen.Ellers helt enig med deg.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 20. Aug. 2007, 21:19 »
Ameobi, som har vært involvert i førstelaget i flere år nå, vil du gi en "fair" sjanse, selv om han ikke har prestert noe nevneverdig bra noen av disse årene.

Viduka derimot, som har spilt to kamper, skal plutselig kastes ut av start elleveren? Det er jo...fair!

Nå skal det nevnes at hele laget så ut som slakt når det var 20 minutter igjen av kampen. Hva det kommer av vet jeg ikke, men at det skal gå ut over han som kanskje hadde de vanskeligste forutsetningene for å spille bra, er helt utrolig i mine øyne.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 20. Aug. 2007, 21:20 »
Til deg Tim Buch...

Tror jeg ser flere PL kamper enn de aller fleste..Jeg har mer enn god nok kunnskap til å uttale meg om både det ene og det andre når det gjelder PL og fotball generelt...og selvsagt hva som foregår i newcastle også!

Må jeg virkelig begrunne enda en gang, hvorfor jeg mener Viduka ikke har vært god i de to første kampene...?

Er det virkelig så utrolig at en spiller som Ameobi skal få en fair sjanse til å vise seg frem....?

Disse to passer ikke sammen. Du sier du ser MYE på Premier League, og så sier du at Ameobi er god og ikke har fått vist seg frem...

Det som er utrolig er at en spiller som Matty Pattison ikke får vist seg skikkelig frem.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 21. Aug. 2007, 01:07 »
Jeg synes også at det blir urimelig å si at Viduka gjorde en dårlig kamp mot Aston Villa. Viduka er en stor sterk treg spiller, som skal vinne dueller inne i boksen og gjøre plass til de 2 andre han har ilag med seg på topp... Dette fikk han ikke muligheten mot Villa.. årsaken? at han hadde ingen som var rundt han. når newcastle angrep så endte det opp med at 1 mann sprang framover på banen med ballen i bena.. kanskje en mann ble med for at han sto å sov på midtbanen... og Viduka måtte jobbe for 2 mann på topp...

å la Viduka springe framover på banen med ballen i føttern er jo som å se en svarthvitt film. ekstremt sakte og kjedelig... så for å si det enkelt, grunnen til at Viduka og Newcastle gjorde en dårlig kamp er ene og alene Midtbanen sin feil! Vi har 2-3 svært kompetente spisser på topp, men det er bare Martins som er magisk... vi så jo hva Owen og Ameobi klarte å utrette, ballen var vell ikke over midtbanen... igjenn skylder jeg på butt, geremi og smith.

Er enig med han som sa "hvorfor må geremi gjøre alt," vi må la flere spillere bidra i laget. Geremi kaster kanskje bedre, slår bedre innlegg, og bedre cornere. men hvor er overraskelses momente i at en gammel mann skal gjøre alt...? Geremi springer sjelden framover, han stopper ilag med forsvaret og forventer å få ballen siden han er kaptein... værste er at han får ballen..
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 21. Aug. 2007, 01:19 »
Jeg synes også at det blir urimelig å si at Viduka gjorde en dårlig kamp mot Aston Villa. Viduka er en stor sterk treg spiller, som skal vinne dueller inne i boksen og gjøre plass til de 2 andre han har ilag med seg på topp... Dette fikk han ikke muligheten mot Villa.. årsaken? at han hadde ingen som var rundt han. når newcastle angrep så endte det opp med at 1 mann sprang framover på banen med ballen i bena.. kanskje en mann ble med for at han sto å sov på midtbanen... og Viduka måtte jobbe for 2 mann på topp...

å la Viduka springe framover på banen med ballen i føttern er jo som å se en svarthvitt film. ekstremt sakte og kjedelig... så for å si det enkelt, grunnen til at Viduka og Newcastle gjorde en dårlig kamp er ene og alene Midtbanen sin feil! Vi har 2-3 svært kompetente spisser på topp, men det er bare Martins som er magisk... vi så jo hva Owen og Ameobi klarte å utrette, ballen var vell ikke over midtbanen... igjenn skylder jeg på butt, geremi og smith.

Er enig med han som sa "hvorfor må geremi gjøre alt," vi må la flere spillere bidra i laget. Geremi kaster kanskje bedre, slår bedre innlegg, og bedre cornere. men hvor er overraskelses momente i at en gammel mann skal gjøre alt...? Geremi springer sjelden framover, han stopper ilag med forsvaret og forventer å få ballen siden han er kaptein... værste er at han får ballen..
Må si jeg syns det du skriver er litt spesielt. Geremi har da vært en av våre aller beste spillere de to kampene vi har spilt. Jeg skjønner godt hva kø1 mener. Syns også ameobi skal få sjansen nå når viduka har vist at han er totalt ute av form. Jeg håper også at viduka skal gjøre det bra,og er vanligvis enig med dere om at viduka er den beste target spissen i newcastle.Men etter de to kampene han har startet,syns jeg nå det er på tide prøve en mann med ei brand new hoft:) . ameobi puttet blant annet to i nettet forrige b-kamp. La mannen få sjansen nå når viduka er ute av form!! Men som sagt akkurat mot boro vil jeg se viduka,kunn fordi det er så typisk han skal nette mot gamle lagkamerater.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 21. Aug. 2007, 01:36 »
sier ikke Geremi har spillt dårlig.. sier midtbanen har fungert dårlig. og at han ikke kan ta alle frispark, innkast og styre alle angrep som skal framover på banen. blir for lett å gjennomskue...
Han kom, ble mett og dett var dett....