20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1  (Lest 32043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1
« Svar #150 på: 19. Aug. 2007, 11:16 »
Allerede fra begynnelsen fikk jeg en følelse av at denne kampen kom tilå ende målløs. Villa var tydeligvis fornøyd med ett poeng og spilte deretter. De satset på kontringer og med litt flaks kunne de ha stukket av med alle 3 poengene. Sjansestatestikken var jevn i første omgang. I 2. omgang var det villa som skapte de få sjansene som var, til tross for at newcastle var overlegen i ballbesittelse, 58-42.  Likevel synes jeg det er mye positivt å hente. For det første har vi fått en brukbar serieåpning. Lenge siden vi har stått med 4. poeng på de 2 første kampene. I det innebærer det også at vi kun har sluppet inn et mål. Det villa vi måtte i går er et godt organisert med gode spillere. I tillegg må vi huske at vi mangler enruiqe, emre og barton. Som vi tydelig kunne se av kampen, ble det for lite kreativitet på midtbanen med smith,butt og geremi som alle tre er rivjern men ikke kreative krefter. Mangler den spilleren som kan sette fart og skape noe. Var ikke mange spillere som imponerte i går, bortsett fra Smith og Milner med sin innsatsvilje og Zog med sine mange løp uten at andre fulgte etter. Roz virker som et godt kjøp, mens Taylor kan bli kanon hvis han holder konsentrasjonen oppe hele kampen. I tilegg håper jeg at Zog får prøve seg i sin favorittposisjon, midtbanen sentralt. Han er ikke redd for å sette fart med ballen, og det kunne vi ha trengt i går. 

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #151 på: 19. Aug. 2007, 11:41 »
Håpar eg aldri får sjå Geremi - Butt - Smith i lag på midtbana igjen. ALT for ineffektivt og lite kreativt. Viduka virkar også i dårlig shape, litt småfeit.

Og dessutan, greit nok Geremi er kaptein, men han treng vel ikkje å ta absolutt alt av innkast, cornerane og frispark? Eg meiner Milner må få lov til å ta frisparka og cornerane snart.

Ellers så var det ein vanvittig kjedeleg fotballkamp!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 19. Aug. 2007, 11:46 »
På tide på et hjemmemål nå. Har ikke scoret hjemme siden februar, som var mot Liverpool. La oss håpe det skjer mot Wigan om 14 dager.

Det håper jeg virkelig. Vi er en gjeng som skal over til den kampen...

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #153 på: 19. Aug. 2007, 12:04 »
Håpar eg aldri får sjå Geremi - Butt - Smith i lag på midtbana igjen. ALT for ineffektivt og lite kreativt. Viduka virkar også i dårlig shape, litt småfeit.

Og dessutan, greit nok Geremi er kaptein, men han treng vel ikkje å ta absolutt alt av innkast, cornerane og frispark? Eg meiner Milner må få lov til å ta frisparka og cornerane snart.

Helt enig!! Ikke mye kreativitet over dette Newcastle laget :(
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 19. Aug. 2007, 12:09 »

Helt enig!! Ikke mye kreativitet over dette Newcastle laget :(

Det er en grei midtbane for en vanskelig bortekamp, men hjemme mot pisslag som Villa trenger vi kreativitet på midtbanen...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 19. Aug. 2007, 12:11 »
Vi hadde vel ikke så veldig mange andre alternativer til midtbane når både Barton og Emre er ute eller?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 19. Aug. 2007, 12:40 »
Synes han er håpløs jeg. Ikke hadde han fått med seg at vi har kjøpt Enrique heller. Prata bare om Baba og Zog når det var snakk om v.back!

Det jeg mente jeg og. Prøvde meg på ironi. veit ikje om eg klarte de :P. Men norske kommentatorar er forfedelig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 19. Aug. 2007, 12:44 »
Synes han er håpløs jeg. Ikke hadde han fått med seg at vi har kjøpt Enrique heller. Prata bare om Baba og Zog når det var snakk om v.back!

Det jeg mente jeg og. Prøvde meg på ironi. veit ikje om eg klarte de :P. Men norske kommentatorar er forfedelig.
Hehe, jeg burde vel strengt tatt skjønt den ja! :) Svak av meg.

Men over til saken; norske kommentatorer er håpløse.

Noreng

• Gjest
« Svar #158 på: 19. Aug. 2007, 13:58 »
Neste kamp håper jeg at Emre er tilbake, ellers bør vi sette inn en annen venstreback.

--------Smitthy-----
----Geremi---Zoggy---
Milner----Viduka----Martins

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 19. Aug. 2007, 14:13 »
mitbanen er altfor dårlig ja som det er sagt. med barton og emre på midten blir det nok andre boller
lt;3 Newcastle <3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 19. Aug. 2007, 14:24 »
mitbanen er altfor dårlig ja som det er sagt. med barton og emre på midten blir det nok andre boller

Midtbanen er ikke dårlig i ordets rette forstand. De som spiller nå er bare for identiske i spillestilen rett og slett.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #161 på: 19. Aug. 2007, 14:53 »

Midtbanen er ikke dårlig i ordets rette forstand. De som spiller nå er bare for identiske i spillestilen rett og slett.

godt sagt.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 19. Aug. 2007, 15:13 »

godt sagt.

Stemmer. De er alt for like, så det er ikke egentlig ett problem vi står over. Det er bare til å få inn Emre, som nå er spilleklar og Barton når han er klar om en måned. Butt gjør dog en god jobb som ryddegutt, men med Smith-Butt-Geremi blir det for mye taklinger, korte pasninger og lite kreativitet i stedet for gjennombruddskraft, gjennombruddspasninger, oppfinnsomhet og fart.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #163 på: 19. Aug. 2007, 15:54 »
I tillegg gir vi fra oss ballen alt for ofte.
Newcastlesupporter siden 1992

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 19. Aug. 2007, 19:22 »
mitbanen blir jo dårlig når du spiller med 3 like spillere. det jeg mente , men holder med en eller maks 2 av dem samtidig
lt;3 Newcastle <3