20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1  (Lest 32022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1
« Svar #120 på: 18. Aug. 2007, 20:20 »
farlig og bli ovenpå etter en kamp, alle ser jo nå at bolton er dårlig. faen meg sinnsykt skuffet selv. synes midtbanen mangler noe. viduka var rett og slett ræva og det samme var owen. synes nzogbia skulle blitt flytta frem på banen han er kreativ. går veldig mye på milner.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 18. Aug. 2007, 20:28 »
En dårlig kamp. Vi er sløve og unøyaktige fremover.

Harper 7

Carr 6
Roz 7
Tayls 6
Zog 7

Geremi 6
Butt 7
Smith 6

Martins 6
Viduka 5
Milner 7 (MOTM)

Owen 5

Owen spilte såpass lite, men det er i slike kamper en mann som Owen ville vært genialt å ha. Positivt at han fikk den tiden han fikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #122 på: 18. Aug. 2007, 20:33 »
Detta er skuffende å svakt av oss.Selvom Villa er ikke den letteste å møte så skal vi uansett ta 3 poeng på hjemmebane i sånne kamper da vi vill møte mye tøffere motstander enn detta

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 18. Aug. 2007, 20:34 »
Ser ikke bort i fra at dette kan ende i en kjedelig 0-0 kamp, men en reprise på fjorårets resultat hadde ikke vært å forakte :)

Dessverre fikk jeg rett...

Ser ikke bort i fra at vi kommer grusomt tilbake å slår Boro 2-0 neste helg, før vi slår til med en kalasseier hjemme mot Wigan helga etter...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 18. Aug. 2007, 20:36 »
Newcastle virket ganske uinteresserte i å gå i angrep. Ble alt for mye spill i lengderetning i stedet for å peise på i angrep. En virkelig skuffende kamp.

Harper 7
Carr 6
Roz 7
Tayls 7
Zog 7
Geremi 6
Butt 7
Smith 6
Milner 8
Viduka 5
Martins 6

unreal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #125 på: 18. Aug. 2007, 20:56 »
det som var mest "skummelt'" med dagens kamp, er at vi ikke har en høyreside, tror jeg kan telle på en finger hvor mange gang vi kom til innlegg fra høyre. Viduka virket veldig tung i kroppen.
Taylor virket solid, bortsett fra en brølert i midten av andre omgang, da smith ordnet opp.

Dagens lyspunkt må være Milner, Gardner hadde nok å gjøre. Milner ble litt mer usynlig på slutten av andreomgang, sikkert fordi laget virket uinspirert og at han var sliten.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 18. Aug. 2007, 21:11 »
Jeg synes vi blir liggende alt for lavt! Vi spiller på hjemmebane og skal presse motstanderen. Men det vi ser er at Newcastle ligger med 11 mann og venter på at Aston Villa skal angripe. Dette er ikke slik jeg vil se oss på hjemmebane.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 18. Aug. 2007, 21:13 »
Usynlig? Var jo kun han som orka noe på slutten. Og jeg elsker Smith! Synes det var en ok kamp av Newcastle. Det som gjør at vi ikke vinner denne kampen er fordi vi er utrolig utrolig ukonsentrert og sløv i pasningsspillet. Vi roter bort altfor mange baller og gir Aston Villa gratis angrep, som vi må springe opp igjen. Harper redder oss fra katastrofe med to klasseredninger.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #128 på: 18. Aug. 2007, 21:18 »
Vi var grusomt unøyaktige med pasningene våre idag. Viduka virket veldig tung og treg idag. Owen merket jeg ikke var på banen engang... Nei, la oss svare mot Boro å knuse de fullstendig!!:D
Howay the Lads!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 18. Aug. 2007, 21:20 »
Jeg synes vi blir liggende alt for lavt! Vi spiller på hjemmebane og skal presse motstanderen. Men det vi ser er at Newcastle ligger med 11 mann og venter på at Aston Villa skal angripe. Dette er ikke slik jeg vil se oss på hjemmebane.
Det var vel heller motsatt mener jeg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 18. Aug. 2007, 21:25 »
Det var vel heller motsatt mener jeg.
Hvordan kan du si det? Mange ganger lå vi med alle mann på egen banehalvdel og ventet på Villa. Det kan du ikke nekte for.

Noreng

• Gjest
« Svar #131 på: 18. Aug. 2007, 21:28 »
Vi kom til mange innlegg i første omgang, men det var for liten vilje til å komme framover med midtbanen. Viduka hadde ikke dagen, men fikk ikke mye støtte på innleggene.
Smith og/eller Geremi må komme inn i feltet!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 18. Aug. 2007, 21:47 »
Krisemaksimering er faktisk morsomt. Skal vi være i toppskiktet MÅ vi vinne på hjemmebane mot et lag som Villa
Who else...... Alan Shearer

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 18. Aug. 2007, 22:21 »
Emre trengs og Emre går inn i laget mot Midlesbrough og gir en ny dimensjon kreativitet i laget. Så faller brikkene på plass og vi slår til med 2 trepoengere mot Boro og Wigan.

Må få kommentere at Aston Villa er et av de vanskeligste lagene å spille mot, når de legget seg bakpå. Et hodesterkt lag med 3 ankre og 2 meget solide duellspillere i midtforsvaret. Et velorganisert lag defensivt som det er vanskelig å slipe gjennom uten en kreativ og gjennombruddshissig midtbane som vi ikke hadde i dag.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 18. Aug. 2007, 22:32 »
Ser ikke bort i fra at dette kan ende i en kjedelig 0-0 kamp, men en reprise på fjorårets resultat hadde ikke vært å forakte :)

Dessverre fikk jeg rett...

Ser ikke bort i fra at vi kommer grusomt tilbake å slår Boro 2-0 neste helg, før vi slår til med en kalasseier hjemme mot Wigan helga etter...
Greit, nå hviler alt på dine skuldrer! Det er du som "pepper" om resultatene ikke stemmer! Håper du takler presset..............   ;D