20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1  (Lest 32002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Big fat Sam

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1
« Svar #30 på: 15. Aug. 2007, 20:17 »
Det var da veldig så oppdatert alle plutselig er på denne Capapa. Jeg for min del hadde aldri hørt om han. Og jeg har fulgt int fotball i en årrekke.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Aug. 2007, 20:44 »
Det sier vel heller litt om deg hvis du ikke har hørt om Lyon sin kaptein de 5 siste årene.

Jeg selv har sett han spille i CL, men ikke stort mer enn det.

djmattis

• Gjest
« Svar #32 på: 15. Aug. 2007, 20:54 »
Kanskje sier mere om interessen for Lyon og fransk fotball.....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Aug. 2007, 23:39 »
Vi så på lørdag at Rozehnal hadde problemer med den fysiske delen av spillet, og hvis han ikke har hatt lynkurs denne uken, så kan det koste dyrt.

Så vi det? Jeg syns han hadde en tilnærmet prikkfri kamp, jeg.

djmattis

• Gjest
« Svar #34 på: 16. Aug. 2007, 00:07 »
Er det bare jeg eller er newutd.no invadert med folk som bare vil lage kvalme og skrive usammenhengende?
Kanksje moddene burde gå inn og banne noen her og der?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 16. Aug. 2007, 00:19 »
Jeg har reagert på det samme, DjMattis. Vi får prate om det.

djmattis

• Gjest
« Svar #36 på: 16. Aug. 2007, 00:27 »
Har merket siste tiden at flere og flere unødvendige brukere sannsynligvis bare er her for å skrive piss.

"Given er det verste som skjedd newcastle"

"Faen ta Martins han er så dårlig siden han skårer 15+ mål i sesongen"

osv osv.... like greit å ta tak i det før det sporer ut...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 16. Aug. 2007, 00:34 »
Jeg er litt småskeptisk til denne kampen, og jeg frykter at vi kan gå på en liten smell. Vil tro de fleste er ganske høyt oppe etter seieren mot Bolton, men vi får bare håpe at vi presterer like bra som mot Bolton.

Når det gjelder laget er jeg litt skeptisk til hvem som skal starte. I tillegg til Given har vi Cacapa, Owen og Enrique som ikke starta sist, og som kan være aktuelle for startplass i denne. Synes laget fungerte ganske bra sist og er ganske skeptisk til å bytte for mye til denne kampen, da alle disse er spillere som ikke har spilt noe kamper sammen med resten av laget tidligere. (Owen har noen få kamper med noen få av spillerne.) Den eneste spilleren jeg definitivt vil ha ut av laget er Carr. Hvordan det skal løses er jeg usikker på. Synes Taylor er en mye, mye bedre høyreback enn det Carr er, så om han tar over den plassen og Cacapa tar over som stopper er jeg fornøyd.

Når det gjelder Zog/Enrique er jeg veldig usikker. Zog greide seg bra på venstreback mot Villa, og Enrique har jeg aldri sett spille.

Når det gjelder Owen/Viduka er jeg også usikker. Jeg er usikker på hvor god form Owen er i, og om han kanskje kan bli litt veik som midtspiss i den formasjonen vi spiller nå.

Jeg håper dermed på dette laget:
               Given (Harper)
Taylor Cacapa Rozenhal Zog (Enrique)
                  Butt
        Geremi       Smith
      Milner             Martins
               Viduka (Owen)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 16. Aug. 2007, 11:46 »
Skal bli spennende å se om vi endelig klarer å score mål igjen. Sist vi scoret mål på SJP var mot Liverpool i Februar. Da var det  Solano som puttet på straffe. Har nå gått 470 minutter uten scoring på egen hjemmebane. Skal man finne en dårligere statistikk må man tilbake til 1951.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 16. Aug. 2007, 12:38 »
Ser ikke bort i fra at dette kan ende i en kjedelig 0-0 kamp, men en reprise på fjorårets resultat hadde ikke vært å forakte :)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #40 på: 16. Aug. 2007, 12:41 »
Det er ikke annet å si enn at det er "fantastisk" dårlig! Det er ikke mange lag som ikke scorer på hjemmebane, da er det faktsik bare vi og City som er i den gruppa:/ Men de satt jo inn et seiersmål igår, så vi må følge etter. Og det tror jeg vi fint skal greie, men det blir en hard kamp mot et lag som helt sikkert kommer til å ligge bak og satse på kontringer. Hvertfall sånn jeg kjenner O'Neil.

Aston Villa er et ekkelt lag å møte, hvis jeg husker rett var de det laget med flest uavgjorte kamper i fjor, og det kommer sikkert til å bli et dusin denne sesongen også for Villa. Men er vi oppe i dem og presser de høyt fra signalet lyder, tror jeg vi får malt istykker et vaklende Villa-forsvar, med Martin Laursen i spissen ;D Dårligere midtsopper skal man lete lenge etter. (Hvis man ser på tabbelen før sesongstart, så må de helt på andre siden av tabellen for å finne Wigans forsvarsklippe;P)

Men jeg er ganske sikker på at Owen får en plass på benken, og der kommer han til å sitte hvertfall til det 70 minutt. Jeg tror nemlig ikke Big Sam tør å satse på annet enn det laget som stilte mot det dumpekanditat nr. 2, Bolton.

Men det blir meget spennende å se hvordan det går på Lørdag. Jeg skal forte meg hjem fra jobb for å få med meg kampen.

Mitt tips: 2-0 - Martins og Tayls står for målene

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #41 på: 16. Aug. 2007, 13:06 »
Vel, nå er det andre tider, så jeg tror vi skal klare å score hjemme i serien igjen. Men vanskeligheten er å vinne mot Villa, som slettes ikke er noe dårlig lag. Kan fort bli poengdeling, for alt vi vet også tap her. Men jeg anser sjansen for seier som høyest.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Aug. 2007, 13:25 »
denne vinner vi. Måten vi spilte mot Bolton på var meget imponerende og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal klare å spille like bra hjemme..

ny 3-1 seier
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #43 på: 16. Aug. 2007, 13:36 »
Foran denne kampen kan vi også legge treningskampene på SJP som grunnlag til forhåndstips. Vi spilte mot Celtic (4-1), Juventus (2-0) og Samporia (1-0). Det endte med tre seire mot gode lag. Vi holdt også nullen mot Juve og Samp, som er et klart styrketegn. Så jeg tror ikke vi skal være alt for redde for at vi ikke skal klare å score på hjemmebane, for det har vi vist under Sam Allardyce at vi makter.

Om vi derimot klarer det mot Aston Villa er en annen sak. Jeg tror vi vinner. 2-0. Da hadde vi fått en flying-start som vi er avhengige av.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 16. Aug. 2007, 16:47 »
Kunne tenkt meg å sett denne formasjonen: Vi er på hjemmebane og jeg har satt opp en enda litt mer offensiv spillestil en mot Bolton:

Harper
Cacapa-Rozehnal-Taylor-N'Zogbia/Enrique
Smith-Geremi-Milner
Martins-Viduka-Owen

Benk:Forster, Butt, N`Zogbia/Enrique, Luque, Ameobi

« Siste redigering: 16. Aug. 2007, 16:49 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.