20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1  (Lest 32009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lørdag 18.08.07 Newcastle-Aston Villa Canal + Sport 1
« Svar #15 på: 13. Aug. 2007, 15:59 »
det er jo bedre og ha cacapa rett inn på høyre back, istedenfor og skyve taylor ut der, nå som taylor og roz begynner og kjenne hverandre
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Aug. 2007, 17:14 »
Selv om carr er dårlig på høyreback, tørr jeg påstå at Carr er bedre en Taylor på backen.

Vi bør forvente oss seier mot Villa på hjemmebane. 2 seirer på rad vil legge et godt grunnlag for høstsesongen. Jeg kan knapt vente:P
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Aug. 2007, 18:42 »
Gleder meg også til å se Martins i denne kampen og videre. . Owen sitter nok på benken. . Kanskje Emre, og kanskje Dyer sitter der. . Tipper vi forsetter med vår 4-3-3 og går nogenlunde ut med den samme taktikken som mot Bolton, Kanskje Jose Enrique får sin debutt!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #18 på: 13. Aug. 2007, 18:50 »
gidder ikke lage tråd.

Newcastle skal spille treningskamp på mandag. Tror hensikten med denne er å kartlegge Owen og Dyers form (eller holdning i Dyers tilfelle...). I tillegg er Cacapa i troppen, og jeg håper at Enrique også spiller. Tror denne kampen vil gi oss et lite hint på hvordan troppen vår ligger ann og hvem som skal stille i kampen mot Villa.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6944590.stm

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Aug. 2007, 22:28 »
Foreløpig 2-0 til Newcastle. Shola har scoret to mens Owen har hatt to skudd som har blitt reddet på streken.
« Siste redigering: 13. Aug. 2007, 22:31 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #20 på: 13. Aug. 2007, 22:33 »
Denna kampen skal vi vinne, men blir intresangt å se åssen vi vill spille hjemme!.Villa blir ikke enkel å vinne over å vi må passe på hurtigheten til Gabriel Agbonlahor ellers så kan Carew gi trøbbel med fysikken sin men vi har solide stoppere her som tror jeg vill gjøre biffen der så jeg håper også Cacapa vill bli klar til match så vi får Carr vekk fra troppen for han er udugelig rett å slett.. og ingen tvil om det svakeste leddet men uansett.Detta burde vi vinne.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Aug. 2007, 23:08 »
Carr er totalt udugeleg og eg håpar inderleg at Cacapa er snart klar!

Ellers så gler eg meg som ein unge til denne kampen. Trur vi vinn!  ;D
Hjelper vel lite om Cacapa blir klar. Han kommer til å kjempe om en midtstopperplass uansett.

Hvorfor er alle så skråsikre på det ? Cacapa har spilt mye på høyrebacken i Lyon..

Jeg har ikke fugt Lyon eller fransk fotball genrelt noe særlig, men ut ifra det jeg leste på icNewcastle forsto jeg det som om Cacapa har spilt der når det trengs, ikke mye. Men det er mulig jeg tar feil her fordi jeg ikke vet nok om saken?

Jeg forsto det slik at Cacapa er en ren stopper som har vikariert som høyreback når det har vært nødvendig og ikke noe mer enn det. Men ingenting ville vært bedre enn om brassen hadde gått rett inn på laget og tatt fra Carr plassen mer eller mindere permanent, rett og slett fordi at Cacapa er bedre (som høyreback).

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Aug. 2007, 23:16 »
Karakterer fra en som var på dagens reservelagskamp.

Forster 7: Had bugger all to do but was comfortable enough.
Huntington 7: Got forward often, very little threat from opposition.
Cacapa 7: Grew as game went on, good passing.
Ramage 6.5: Looks at his level, poor communication between him and Cacapa lead to sloppy moments.
Edgar 9: Not a foot wrong all game, looks as if he has grown a foot too. MOM
Troisi 7: Good footwork but i'm not convinced he has enough physique to make it.
Patterson 7: Looks good at this level but THIS is his level
Dyer 7: Threating when on the ball but went missing all too often (mixed reception).
Lua Lua 7.5: Alot like his older brother, caused them threat with his skill and hard work.
Owen 7: Didn't look particularly sharp but had two cleared off the line.
Ameobi 8: Looked a different player, confident and composed. Would like to see more of it at the higest level.

Hard to work out performances because the opposition tried to stifle the game. Not a great standard, particularly the ref, we should have had two penalties.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Aug. 2007, 23:22 »
Enrique var altså ikke involert på noen som helst måte, ikke engang som innbytter?

Litt bekymringsverdig at Ramage gjør seg fortjent til dårligste karakter tilogmed i en reservelagskamp og med spillere som Pattison(!) inne i bildet. Men det spørs jo også hvor mye vi skal stole på denne kilden, og karakterene påvirkes kanskje litt av hva som forventes av hver enkelt?
Ellers virker det som Edgar har gjort en god kamp som venstreback?

Og til slutt: jeg antar at dette må ha vært et relativt sterkt reservelag?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Aug. 2007, 23:27 »
Enrique var altså ikke involert på noen som helst måte, ikke engang som innbytter?

Nei han var vist på MetroCentret å spiste is med Luque og damene.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #25 på: 15. Aug. 2007, 11:18 »
Huh, fikk aldri med meg dette. Godt å se spillere som Edgar og Ameobi prestere da.

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #26 på: 15. Aug. 2007, 12:18 »
Villa blir en farlig kamp..uansett hvem som blir klar til kamp.. Men selv om owen blir klar tror jeg han starter på benken.. Og at Big Sam Bruker d samme laget som mot Bolton.. Kanskje formasjons endring? Tror ellers at Cacapa kan komme inn for Carr.. Enten han eller Tayls På backen.Selv om jeg ønsker å ha Geremi på Høgre back for Newcastle i år.  Og Milner kan gjør det bra mot gamle Lagkamerater :P   
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Aug. 2007, 13:17 »
Villa er et godt lag, men jeg har troen på at våre spillere skal styre kampen og sette Villa under et voldsomt press allerede fra start....Med en midtbane trio i Butt, Geremi, Smith vil det bli jobbet svært hardt og jeg tror vi klarer årets første "smultring"....Vi har også spissene til å avgjøre i andre enden, og hvis Martins/Viduka mislykkes har vi Owen/Shola på benken...

Villa vil sikkert ligge lavt og satse på å holde nullen, samtidig som de vil kontre med lynraske Agbonlahor..Men det gjelder bare å være tålmodig og male på...Tidlig mål vil være nøkkelen på lørdag akkurat som det var på Reebook.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 15. Aug. 2007, 17:27 »
Agbonlahor som spilte høyre spiss på lørdag så ikke så farlig ut mot Liverpool. De spillerne jeg er mest redd for er Young og Carew. Young spilte på venstre og Finnan hadde seriøse problemer med ham hele kampen. Når vi tenker på at vi har Carr der, og ikke Finnan, så burde det lyse en varsellampe.

Jeg er også stygt redd for at Carew klarer seg bra. Vi så på lørdag at Rozehnal hadde problemer med den fysiske delen av spillet, og hvis han ikke har hatt lynkurs denne uken, så kan det koste dyrt.

Alikevel så sier optimisten i meg at vi vinner, men det blir en prøvelse mot et alltid hardtarbeidende Villa.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 15. Aug. 2007, 17:38 »
Rozenhal sleit ialfall skikkelig mot Carew i landskampen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]