20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Solano fortlater oss...  (Lest 13462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Solano fortlater oss...
« Svar #30 på: 10. Aug. 2007, 23:44 »
BS= Big Sam?

Jeg syns det er utrolig merkelig at/hvis Solano ønsker seg vekk. Han har så enormt mye å lære bort til de yngre spillerene, og med sitt eget Salsa band i Newcastle kan jeg ikke skjønne at han vil flytte til London.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11. Aug. 2007, 01:00 »
Dette håper jg ikke er sant og bare rykter..Solano elsker jo Newcastle og fansen elsker han..tror og håper att eneste klubben Solano vil spille for, bortsett fra Newcastle, er Boca Juniors og ikke West Ham...
Spilleren Solano er kanskje ikke uerstattelig lenger, men personen Solano er veldig vanskelig å erstatte...Han er en person som oser varme rundt seg og får de andre i troppen å föle seg vel...Har hört noe om att han lager grillfest hjemme hos seg foran hver sesong(eller om d bare var förste sesongen eller no..spiller ikke noen stor rolle) der han inviterer inn alle som har md fotballaget å gjöre for å ha d morsomt sammen og läre å kjenne hverandre bedre..
Dette er svärt sjelden i dagens fotball og helt sikkert noe som hjelper veldig mye på stemmningen i laget...
Ikke slutt i Newcastle Nobby...Vi trenger deg!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 11. Aug. 2007, 01:20 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premiership/article2237664.ece

Tredje tråden jeg vel bringer dette opp i, men alt fletter seg jo inn på en slik herlig måte her inne.
Tre spillere ut på røde rappen altså, det kan bli den harde realitet....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 11. Aug. 2007, 12:21 »
Skjønner ikke helt dette. Selger vi de tre spillerne så har vi plutselig nesten ingen vinger igjen. Vi har to rene vinger i Duff og Milner, og to allsidige spillere i Zog og Geremi. Men det er ganske tynt, synes jeg. Hvorfor skal vi tynne ut stallen enda mer, når den er tynn fra før? Vi må ha inn MINST én ny ving dersom alle de tre forsvinner. Og det hadde vært en fordel om vedkommende, som Milner, kan bekle begge kantene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 11. Aug. 2007, 12:28 »
Ideelt sett skulle vel Sam sett at 2 av de 3 ble, men når samtlige ønsker seg vekk gjør det jo saken en hel del værre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 11. Aug. 2007, 19:49 »
Og det hadde vært en fordel om vedkommende, som Milner, kan bekle begge kantene.

Robben?

Neida, men enig i det Joakim. Drar alle tre trenger vi nok en ny ving ja.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #36 på: 11. Aug. 2007, 21:46 »
Blir ganske tynt hvis alle 3 forsvinner så håper det kommer en eller flere erstatterer i løpe av kort tid.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 11. Aug. 2007, 21:51 »
Solano blir nok etter dagens kamp :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #38 på: 12. Aug. 2007, 01:08 »
Nja, vi får jo se på det...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #39 på: 13. Aug. 2007, 16:23 »
Er det noe konkret på at Solano og Luque forsvinner eller er det bare rykter?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #40 på: 13. Aug. 2007, 19:13 »
Og det hadde vært en fordel om vedkommende, som Milner, kan bekle begge kantene.

Robben?

Neida, men enig i det Joakim. Drar alle tre trenger vi nok en ny ving ja.

Skal se det er Gamsten...Han kan spille på begge vingene, og er en mann som kan passe inn hos oss. Hadde ikke vært meg imot, selv om han ser ut som en tvilsom fyr...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Aug. 2007, 20:30 »
hvis gamsten kommer til newcastle begynner jeg og grine takler ikke han. da er det faen meg bedre med riise.
lt;3 Newcastle <3

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #42 på: 13. Aug. 2007, 21:14 »
Kommer Gamsten må jeg revurdere mitt syn på Newcastle. (og til alle dere som ikke skjønner at folk kan spøke når de skrive slike ting, så er det ment som en spøk. så ikke start en lang diskusjon på dette)

Heldigvis er vel dette noe noen her inne har funnet på (?) !
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

djmattis

• Gjest
« Svar #43 på: 13. Aug. 2007, 21:39 »
Solano har gått ut personlig og sagt at flytten til West Ham vil skje de nærmeste dagene.
Synd men han er erstattelig.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Aug. 2007, 21:43 »
Han blir 33 år i desember og karrieren er ganske på hell spør du meg. Ikke noe spillemessig tap, men en spiller som han burde selvsagt legge skoene på hylla i klubben han elsker, og er elsket. Kjipt hvis han avslutter en kjempekarriere på benken i West Ham