20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Solano fortlater oss...  (Lest 13480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Solano fortlater oss...
« Svar #15 på: 10. Aug. 2007, 18:01 »
Forøvirg, hvem skal hjelpe Enrique å tilvenne seg PL hvis BEGGE våre spansktalende spillere forsvinner?
Mener du virkelig at dette er et problem?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 10. Aug. 2007, 18:03 »
Det er ikke det største problemet i verden, men jeg tror det kunne vært en fordel for Enrique å ha noen å prate med. Han er bare 21 år, og han er ikke den med størst erfaring i verden. Og jeg tror ikke han er spesielt stø i engelsk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Aug. 2007, 18:14 »
Det kune vert eit problem før. Men nå blir kje det noke problem han kommer til og få 100% oppfølging
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. Aug. 2007, 18:36 »
Geremi har jo spilt i Spania og snakker vel spansk? Håper også at det ikke går samme veien med Enrique som det gjorde med N'Zogbia etter at Boumsong dro. Men disse tingene er forhåpentligvis Big Sam flinkere til å håndtere enn vår forrige manager...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 10. Aug. 2007, 18:40 »
Tviler på at Boumsong var grunnen til at N'Zogbia spilte dårligere..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 10. Aug. 2007, 18:43 »
Tviler på at Boumsong var grunnen til at N'Zogbia spilte dårligere..

Det vet vi jo selvfølgelig ikke, men det ble jo heftig spekulert i det. Uansett tilhører det fortiden nå, og hva Enrique gjelder så tror jeg som sagt at vår nye manager er flinkere til å legge ting til rette for nye spillere enn det vår forrige manager var.

Men alikevel: tanken på å se Solano i West Ham drakta frister ikke veldig...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 10. Aug. 2007, 18:48 »
Geremi har jo spilt i Spania og snakker vel spansk? Håper også at det ikke går samme veien med Enrique som det gjorde med N'Zogbia etter at Boumsong dro. Men disse tingene er forhåpentligvis Big Sam flinkere til å håndtere enn vår forrige manager...

de to forholdene kan jo ikke sammenlignes. Jose kjenner jo knapt alberto eller solano. zoggi var kompis med boumsong. Tror nok dette går helt fint.

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 10. Aug. 2007, 19:24 »
Hvorfor dyrker mange SWP som om han skulle være den klassevingen?? Har ikke lyst på den dvergen i klubben våres!!

Håper Solano blir i klubben hvertfall denne sesongen, så kan han stikke hvor han vil for min del!!

Nå kommer det nok nye spillere inn før vinduet stenger, så tar det med ro enda.. Men skulle vi ikke få inn noen som kan operere på høyrekant har vi et problem..
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 10. Aug. 2007, 19:44 »
Hvorfor dyrker mange SWP som om han skulle være den klassevingen?? Har ikke lyst på den dvergen i klubben våres!!

Nei ikkje spør meg. Lurer på det samme!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 10. Aug. 2007, 21:05 »
Dette er veeeeldig kjipt hvis det stemmer. Jeg er av den mening at Nobby kunne blitt mye mer enn stallfyll denne sesongen, ettersom han er en meste i både crosser,gjennombruddspasninger og innlegg, samt at han selvfølgelig er god til å skyte fra de fleste posisjoner selv. I tillegg har han faktisk en del defensive kvaliteter som gjør at vi kunne brukt ham på vingen mot gode offansive lag. Føler meg sikker på at han fremdeles har evnen til å sette feks C ronaldo ut av en kamp mye bedre enn de fleste andre vi kan tenke oss på høyresiden. (Med mulig unntak av hunty som greide noe tilsvarende i 1 kamp på høyrebacken ;D).

Hvis dette går igjennom, så er jeg rimelig sikker på at geremi må gå på backen,eller at vi skal ha inn en stjerneback før transfervinduet stenger

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. Aug. 2007, 21:40 »
Er ikke akkurat så mange seriøse nettsider som melder dette da? Tipper det er BS. Er ikke nevnt en gang på westham.no

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 10. Aug. 2007, 23:15 »
Det er icnewcaslte.co.uk og Oliver som har startet hele greia.

En ting som er helt sikkert, det er at vi ikke har råd til å miste både Solano, Dyer og Luque!

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 10. Aug. 2007, 23:25 »
Er ikke akkurat så mange seriøse nettsider som melder dette da? Tipper det er BS. Er ikke nevnt en gang på westham.no

hehe, kanskje feil tidspunkt å benytte forkortelsen BS for bullshit...når vi har en manager som heter BS? Må innrømme at jeg trodde du mente Big Sam et øyeblikk der...  :-X

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. Aug. 2007, 23:27 »
En ting som er helt sikkert, det er at vi ikke har råd til å miste både Solano, Dyer og Luque!

Men det tror jeg heller ikke vil skje. Allardyce vil neppe la det "gå så langt" uten at vi får inn minst en ny spiller, aller helst to.

Luques situasjon har jeg litt delte meninger om. Jeg har i lengre tid nå gledet meg over at Allardyce vil gjøre sitt ytterste for å få det beste ut av Luque, for vi vet at mannen har kvaliteter. Men i forsesongen nå har han utelukket blitt brukt som spiss, hvis jeg ikke tar helt feil? Der har vi allerede Martins, Owen, Viduka, Smith, Ameobi og Carroll. Derfor begynner jeg å lure på om det ikke er til både Newcastle og Luques beste om han skifter til en ny klubb. Dog skal det sies at Luque på sitt aller beste antagelig er bedre enn mange av de spissene jeg nevner ovenfor.

Ellers har jeg null tro på at vi plutselig har kvittet oss med både Solano og Dyer uten å ha en ny kantspiller klar. Spørsmålet er bare hvem den kantspilleren skulle være? Jeg registrerer at det er noe delte meninger om en herremann ved navn Shaun Wright Phillips her. Jeg er også litt usikker på ham selv. Han har ikke akkurat overbevist veldig i løpet av sin tid i Chelsea, men han har ikke akkurt fått de beste arbeidsforholdene heller. På en annen side så hadde jeg gladelig tatt imot SWP som den vingen han var som herjet med alt og alle i PL i glansdagene i City, uansett hvor høy (eller lav) han er/var...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Aug. 2007, 23:32 »
BS? Manageren vår heter såvidt jeg vet Sam Allardyce, altså SA.

Men ja, det er en del merkelige ting ved begge disse ryktene.

Solano signerte vel en kontrakt i sommer, som vel varer til juni 08, og har vel startet i samtlige treningskamper i sommer? Har aldri vært snakk om at han savner familien tidligere, har ikke hørt et kny fra mannen før vi fikk vite at han var utelatt fra kamptroppen mot Bolton.

Luque har visstnok kommet godt overens med Big Sam etter at han tok over, og han har gjort det brukbart i treningskampene i sommer. De han har spilt, vel og merke. Plutselig kommer det en klubb som ønsker hans tjenester og vips så skal han dra, etter å ha snakket om hvordan han ser frem til å hjelpe Jose Enrique tilvenne seg engelsk fotball.

Kanskje denne er på sin plass?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon