20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Solano fortlater oss...  (Lest 13493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Solano fortlater oss...
« på: 10. Aug. 2007, 15:31 »
Vel, smertelig nok ser det ut som om Nolberto Solano har spilt sin siste kamp i Newcastle-trøya. For en stor Nobby-fan som meg er dette utrolig triste nyheter, og jeg mener absolutt vi ville hatt enorm bruk for Nobby både som ving og back denne sesongen.
Oliver skrev i dag at Solano ville til Hammers av familiære årsaker, og nufc.com melder i dag at han over radio i sitt hjemland har fortalt om overgangen og at han gleder seg til å spille sammen med de andre gamle lagkameratene som allerede spiller for snuskelaget.
Og når han i likhet med Luque heller ikke er i troppen til Bolton-kampen ser dette ut til å bli en realitet. Vi vil med andre ord miste to vinger på røde rappen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Solano fortlater oss...
« Svar #1 på: 10. Aug. 2007, 15:34 »
Synes det hele er merkelig og trist. Vil gjerne at Solano fortsetter hos oss.. Han vil bli dypt savnet!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Aug. 2007, 15:51 »
Veldig merkelig at Solano forlater oss sånn helt uten videre. Hvorfor skal han plutselig til London? Og hvorfor skal ikke West Ham betale et rødt øre for en stor, men liten magiker som vil bli dypt, dypt savnet på Tyneside?

Jeg trodde ikke Solano ville forlate Newcastle før han var ferdig som fotballspiller, eller eventuelt vendte hjem til Boca. Og ingenting har tydet på at Solano skal dra tidligere i sommer. Dessuten, hvorfor West Ham av alle lag?

Hvorfor kan ikke familien flytte opp til Newcastle?

Jeg håper virkelig ikke at Solano drar. Hvorfor skal vi tynne ut stallen enda mer når den endelig begynner å bli bra? Og det nesten uten å få igjen en eneste krone?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 10. Aug. 2007, 15:56 »
Nå ble jeg deprimert. Det var tungt nok da Solano var innom Aston Villa, men er det en klubb jeg ikke tåler, så er det West Ham...

Heldigvis forlater han ikke Premier League i tilfellet, så det er fortsatt mulighet for å se Nobby i aksjon om dette ble realitet. Noe jeg ikke håper det blir. For vi trenger ham!

Da har vi heller ikke så veldig mange alternativer på høyrekant bortsett fra Milner.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. Aug. 2007, 15:58 »
Synd hvis dette er sant, veldig synd!

Og forresten, hva faen, skal West Ham bli NUFC "Light" eller?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. Aug. 2007, 16:09 »
Hva i all verden er det som egentlig skjer? Hvorfor vil Solano plutselig forlate oss? Jeg leser riktignok at familien hans bor i London (av en eller annen merkelig grunn?), hvorfor skjønner jeg ikke helt. Ikke skjønner jeg hvorfor vi skal gi bort Solano heller, bare fordi West Ham ønsker det... Er dette en eller annen slags kompensasjon pga Dyer greiene? Jeg skjønner ikke helt hvorfor Solano skulle ønske dette selv heller? Han av alle må vel vite at selv om du ikke er tiltenkt en plass i første elleveren til Newcastle så blir det alltid nok spilletid på deg i løpet av en sesong.

Mulig det er jeg som blir litt nostalgisk her nå, men jeg liker ikke at Solano skal forlate oss nå. Spesielt ikke dersom han faktisk gjør det gratis.

SKUFFET!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 10. Aug. 2007, 17:06 »
Skrev ikke Solano under på ny kontrakt for ikke så altfor lenge siden da?

Uansett, jeg er ikke så skuffet siden Solano begynner å dra på årene, og får vi inn en erstatter så blir nok dette bra til slutt.
Får vi inn en erstatter bli jeg fornøyd, tenker i SWP klasse......

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 10. Aug. 2007, 17:12 »
Det er ikke bare bare å miste en legende som Solano.
Forlanger å få ta et skikkelig farvel med den mannen. Han har gitt oss så mye glede i så mange år, at det ikke er bare bare å se han gå nok en gang. Det var ille nok når Robson solgte ham til Villa.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #8 på: 10. Aug. 2007, 17:24 »
Har dere noen kilder som indikerer at han "forlater" oss i det hele tatt, eller er det KUN rykter?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. Aug. 2007, 17:33 »
Anal Oliver er først og fremst kilden. Og denne gangen ser det dessverre ikke ut til å være bare tøv og fanteri fra en bitter, gråhåret mann.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #10 på: 10. Aug. 2007, 17:36 »
Anal Oliver er først og fremst kilden. Og denne gangen ser det dessverre ikke ut til å være bare tøv og fanteri fra en bitter, gråhåret mann.

Han har tatt feil før, har han ikke?

Han er ikke solgt enda, har fortsatt håp om at han skal bli.
Vi får se.
Det er ikke verdens undergang i min verden om han forlater oss, så lenge vi får en erstatter.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #11 på: 10. Aug. 2007, 17:39 »
Det er synd at han forlater oss, men men ikke så mye å gjøre med og da må vi fokusere på å hente en erstatter for detta var dårlig news med tanke på troppen men jeg forstår ikke helt hvorfor han da forlater oss..ryktene sier fam årsaker men er det virkelig tilfellet? Hvis det blir til at han forlater oss så er ikke Nobby uvurdelig..greier fint å hente inn en minst like god,hvis ikke bedre spiller!.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 10. Aug. 2007, 17:44 »
Det er ikke bare å erstatte han ferdighetsmessig. Det er også det å erstatte personligheten Solano, det er ikke gjort uten videre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Aug. 2007, 17:46 »
Spilleren Nobby Solano er selvfølgelig ikke uerstattelig, selv om jeg uten det minste tvil vil savne høyrefoten hans, om han drar. For INGEN andre i Newcastle per i dag har en så følsom høyrefot som Solano. Når vi skal hente en erstatter ser jeg helst at vi henter en som har nettopp gode crosser som sin fremste spisskompetanse. Jeg ønsker ingen ny Milner, som har stor fart og er glad i å drible, men som trenger to-tre år på å bygge opp en brukbar innleggsfot. Finnes det en David Beckham med brukbar fart der ute, som har fremtiden foran seg? I såfall, meld fra snarest!

Når det gjelder personen Nobby Solano er vel han, ikke ulikt Shearer, nærmest uerstattelig. Nobby er et friskt pust som ikke tar seg selv så altfor høytidelig.

Forøvirg, hvem skal hjelpe Enrique å tilvenne seg PL hvis BEGGE våre spansktalende spillere forsvinner?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. Aug. 2007, 17:48 »
Skrev ikke Solano under på ny kontrakt for ikke så altfor lenge siden da?

Uansett, jeg er ikke så skuffet siden Solano begynner å dra på årene, og får vi inn en erstatter så blir nok dette bra til slutt.
Får vi inn en erstatter bli jeg fornøyd, tenker i SWP klasse......

ENIG! bytter sam ut solano med swp er det gull. Så helst solano ble i newcastle da han er en meget god person som får opptrivselen i leiren. Men når alt kommer til alt syns jeg det kan være oki at han går nå, men gratis???? hvorfor??

Solano begynner jo tross alt bli en gammel mann. Han har fortsatt en giftig fot men dessverre har han mistet tempo.

Så min konklusjon er: Helt oki om solano drar så lenge sam erstatter han med evnt SWP. Og ønsker solano lykke til. takk for mange år i newcastle og mange,mange fltte innlegg.