20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 08 - Kommer i oktober  (Lest 52893 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #60 på: 20. Okt. 2007, 13:21 »
Hadde jo vært kjekt å se en liten oversikt over lag dere spiller med, spillere kjøpt og diverse annet, hva med en liten mal:

Jeg spiller med:
Har kjøpt:
Og solgt:
Målet mitt for sesongen er:
Kan anbefale(fra mitt lag):
Spesielt fornøyd med ang. fm08:
Mitt største talent i klubben er:

Dere kan legge til ting hvis dere vil. Skal legge til mitt bidrag snart, når ovegangsvinduet er over.

Dette er bare et forslag!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Okt. 2007, 18:09 »
Jeg spiller med: Newcastle
Har kjøpt: Van Der Vaart
Og solgt: Emre
Målet mitt for sesongen er: Europa
Kan anbefale(fra mitt lag): José Enrique!
Spesielt fornøyd med ang. fm08: Ikke en dritt. Fullt av bugs. Jeg får røde kort i fleng, og taper kamp på kamp. Drittspill.
Mitt største talent i klubben er: Jose Enrique

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Okt. 2007, 18:59 »
Jeg har gjort det stort med Newcastle jeg :) Men er noen bugs, det blir annulerte mål hele tiden, sykt irriterende!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Okt. 2007, 19:17 »
Har noen det samme "problemet" at det hundrevis av mål i en kamp, som for eksempel at jeg vant 5-0 borte mot everton, for så og tape 5-1 hjemme mot Fulham? Men er ikke bare det, gang på gang, som i de overnevnte kampene, så scorer kun en spiller alle målene, og det er hat-tricks hele tiden!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 20. Okt. 2007, 19:22 »
Har ikke hatt det problemet, men er alt for mange annulerte mål. Irriterende og urealistisk.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 20. Okt. 2007, 23:13 »

Jeg spiller med: Newcastle i andre sesong
Har kjøpt: Van der Vaart, Arteta, Lescott, Nyatanga, Eardely + noen talentfulle juniorer
Og solgt: Baba, Rozehnal, Geremi, Smith, Ramage, Butt, Viduka, Carr
Målet mitt for sesongen er: CL
Kan anbefale(fra mitt lag): Van der Vaart, Martins, Enrique
Spesielt fornøyd med ang. fm08: Tja, i starten synstes jeg spillet var bra, men en del bugs ødelegger helhets inntrykket. Liker at det er lett å få tak i ekstra overgangsmidler hvis økonomien er god.
Mitt største talent i klubben er: Har mange bra talenter, men vil faktisk si LuaLua og Caroll. Etterhvert har de blitt veldig gode.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Okt. 2007, 00:05 »
Caroll er et veldig stort talent! -9 i potensielle ferdigheter.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 21. Okt. 2007, 11:46 »
Ein så lika editoren ja :p Fix til 200 ;P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 21. Okt. 2007, 13:10 »
Har ikke gjort noe med Caroll på editoren jeg. Enkelte andre følte jeg var litt undervurderte og fikset på, men har ikke Caroll -9 hos dere? Kan jeg ha fikset på feil spiller isåfall?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 21. Okt. 2007, 19:30 »
Han har -9 ja.. ???
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #70 på: 25. Okt. 2007, 00:51 »
Går på min 1. sesong som NUFC-manager med følgende:

Taktikk: 4-1-3-2           - - - -
                                      -
                                   -  - -    Midtbane med anker bak sentral trio, piler til sidene. kompakt.

- -

Transferbudsjett: 103 millioner NOK

Kjøp før 31.8.: Nigel De Jong, Hamburg, 85 mill.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 25. Okt. 2007, 13:34 »
Jeg er en STOR FM fan og hadde selvsgagt gledet meg like mye til denne utgaven som den forrige....pga en viss kamp på SJP fikk jeg ikke prøvd spillet før i går, og skuffelsen ble STOR!!

Brukte en god stund på å gjøre meg kjent med spillere osv....før serieåpningen hjemme mot spurs som jeg vant 3-2 deretter fulgte fulham hjemme som endte 0-0....helt ok åpning og det var ganske morsomt å spille foreløpig!! MEN SÅ.....neste kamp var bolton borte, der kom sjokket....til pause var stillingen 6-0 til hjemmelaget og de hadde hatt 23 skudd på mål i løpet av en omgang, forøvrig scoret Anelka alle målene!!! Da gadd jeg faen ikke spille lenger!!! Dritt og møkk......håper det kommer en patch snart, nå blir det PES isteden...... >:(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 25. Okt. 2007, 13:59 »
Helt enig, Kø1. Sinnsykt mye bugs.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 25. Okt. 2007, 17:04 »
er i min andre sesong og aldri opplevd noe sånt kø1. eneste er at det er sykt vanskelig synes jeg. det blir også en del mål annulert som er jækla irriterende

vg likte det ikke hvertfall http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=176905
« Siste redigering: 25. Okt. 2007, 17:07 av aDDis »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 25. Okt. 2007, 17:35 »
De annulerte målene er også en ting ja....Prøvde å ta opp igjen spillet i dag, og opplevde 4 annulerte mål på 3 kamper...noe som er ganske irriterende....kampmotoren er et makkverk!! Jeg venter på en patch før jeg gidder å røre det igjen....kjøpt meg PES08 som et "plaster" på såret i dag!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM