20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilket spiss par bør Newcastle bruke?  (Lest 29826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilket spiss par bør Newcastle bruke?
« Svar #45 på: 17. Sep. 2007, 22:53 »
Ameobi har søppel i dag. Fy faen så irriterende. Hadde vel vært mye bedre med Andy Carroll der utpå. Savnet etter Viduka var stort. Han evner ihvertfall duellere uten å veive med armene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 17. Sep. 2007, 23:00 »
Ameobi har søppel i dag. Fy faen så irriterende. Hadde vel vært mye bedre med Andy Carroll der utpå. Savnet etter Viduka var stort. Han evner ihvertfall duellere uten å veive med armene sine.

Har du spist bæsj? Vi savnet ingen Viduka!! Vi savnet Martins fra start!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 17. Sep. 2007, 23:19 »
Jeg savnet Viduka jeg, og nei: jeg har heller ikke spist ekskrementer (eller hvordan det nå skrives?)

Forsåvidt så savnet jeg vel Martins også, det som er helt sikkert var at Ameobi var helt forferdelig idag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 17. Sep. 2007, 23:21 »
Hadde forsåvidt vært bedre med en Viduka enn Ameobi fra start, men jeg ville gjerne sett Viduka. Martins gav oss stort sett ingenting han heller når han kom inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Sep. 2007, 23:28 »
Tipper det blir OWen - Viduka mot West Ham. Selv om jeg heller skulle sett Martins - Owen

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 17. Sep. 2007, 23:36 »
FyFaen som Ameobi suger! Han er seriøst den dårligste spilleren jeg noen gang har sett spille, og det har jeg sagt i årevis! Utrolig at Newcastle sine managere fortsatt velger å bruke han. Viduka er 1000 ganger bedre, men siden Vid er ute så hadde det vært milevis bedre med Martins og Owen på topp.

Når Big Sam tok ut Owen holdt jeg på å tørne!! Ameobi bør selges til høyestbydende ASAP!

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #51 på: 18. Sep. 2007, 00:34 »
For å si det sånn, jeg skal si deg hvilket spisspar vi aldri bør bruke og det er Ameobi - "Absolutt hvem som helst"... Vææææærsåsnill å sett kroken på døra Big Sam!  :'(

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 18. Sep. 2007, 00:36 »
Vil heller kvitte meg med Viduka enn Shola.....Viduka er så rævva at jeg får magesår!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 18. Sep. 2007, 00:40 »
Jeg skjønner ikke hva du legger for grunn til det kø1? De 3 kampene han har spilt for Newcastle, eller de de sesongene han har hatt tidligere ? Det henger ikke på greip for min del hvertfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 18. Sep. 2007, 00:42 »
Det er helt latterlig å mene noe slikt. Den svakeste kampen til Viduka denne sesongen mot Villa var mange klasser bedre enn det Ameobi i dag gjorde.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 18. Sep. 2007, 00:43 »
Det er helt latterlig å mene noe slikt. Den svakeste kampen til Viduka denne sesongen mot Villa var mange klasser bedre enn det Ameobi i dag gjorde.

HA! Oppsøk fastlegen din..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 18. Sep. 2007, 00:46 »
DET er et faktum. Viduka makter å binde opp flere, skape rom for andre, vinne noen dueller i  det minste (på en svak dag) og klarer å sende ballen videre. Det er egenskaper jeg ikke så spor av hos Ameobi.
Håper vi ser Viduka, Owen OG Oba fra start mot Hammers. Viduka inn for håpløse Ameobi og Oba inn for Smith. Igrunn kan Smith ta over plassen til Butt sentralt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 18. Sep. 2007, 00:47 »

HA! Oppsøk fastlegen din..

Tror heller det er omvendt. Viduka var bedre mot villa ( selvom han var dårlig den kampen ) enn det Ameobi var i kveld.
« Siste redigering: 18. Sep. 2007, 00:52 av kesse »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 18. Sep. 2007, 00:49 »
Tror heller det er omvendt. Viduka var bedre mot villa ( selvom han var dårlig den kampen ) enn det Ameobi var i kveld.

Var vel det jeg mente da, om du hintet til meg!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 18. Sep. 2007, 00:51 »

Var vel det jeg mente da, om du hintet til meg!

Var ikke ment til deg:) Men du svarte før jeg postet så ble litt feil.