20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Magpies pull Dyer deal  (Lest 13040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Magpies pull Dyer deal
« på: 04. Aug. 2007, 21:11 »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Magpies pull Dyer deal
« Svar #1 på: 04. Aug. 2007, 21:14 »
Akkurat som med avtalen vi hadde med Villa ang. Milner. Virker utrolig uproffesjonelt av Newcastle.

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Aug. 2007, 21:18 »
hm. lurer på hva Dyer selv synes om dette. Las jo at fansen hadde angrepet huset hans..

djmattis

• Gjest
« Svar #3 på: 04. Aug. 2007, 21:21 »
Tror Ashley vil gå inn og vise muskler, hvilken hensikt det har i denne saken er usikkert siden det er best å bare bli kvitt Dyer. Vil han ikke spille her er det ingen grunn å beholde han eller lage kvalme for han.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #4 på: 04. Aug. 2007, 21:35 »
Kanskje Dyer selv vil fortsette å spille for Newcastle nå som den bakre fireren ser ut til å ordne seg?, eller kanskje har har fått ordnet problemene med familien?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Aug. 2007, 22:26 »
Curbisley sier:

"It has never happened to me before. We are disappointed and the player is very disappointed but it's definitely off."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Aug. 2007, 22:47 »
Jeg synes dette er merklig! Hva skal Ashley vise muskler etter her da? Vi kunne bli kvitt en skadeplaget og høytlønnede spiller for etter hva jeg vet til rundt 5-6 millioner pund! Tror ikke vi kan få noe særlig mer for han, så jeg ser ikke helt hensikten her...........  ::)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Aug. 2007, 22:50 »
Om dette ikke hindrer andre overganger, og Dyer vil legge ting bak seg å fortsette i Newcastle så er jo det glimrende! Da har vi enda en som gir dybde og kvalitet i laget.

Men jeg tror egentlig at vi har fått en bud fra et annet lag, derfor velger Ashley og presse opp prisen for West Ham eller å selge til noen andre.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Aug. 2007, 22:58 »
Skjønnar lite av dette, no var eg innstilt på å bli kvitt jævelen, so skjer dette. Men eg trur nok han forsvinner likevel, om ikkje til West Ham, så til ein annan klubb.

Forresten ekstremt mykje snakk om han derre bodybuildern Ashley.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #9 på: 05. Aug. 2007, 01:45 »
Hvis Jose Enrique likevel kommer til Newcastle, seg jeg på dette som bare positivt. Dyer er en meget god spiller som kan hjelpe laget. Tror likevel at ikke siste ord er sagt i sagaen om Kieron Dyer...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Aug. 2007, 11:21 »
Det er ikke are positivt, selv om vi fortsatt gjennomfører alle andre overganger uavhenigig av denne. Å "få tilbake" en spiller som egentlig ønsker seg bort, og som vi ikke har gjort noe særlig forsøk på å overtale til å bli er langt ifra bare positivt. Det kan fort bli "verkebyllen" i laget eller troppen for den kommende sesongen. I tillegg kan jeg ikke helt se for meg hvor det faktisk skal være plass til Dyer i laget nå. Ut ifra det jeg har lest om Smith er det ingen tvil om at han kommer til å bli en viktig brikke i Sams planer, og ettersom han er en ren erstatter for Dyer så betyr nok det at Dyer ikke inngår i noen plan. Det kan bety mye tribunetid på Dyer det, og det er ikke ideelt. Iallfall ikke for Dyer. Jeg derimot kunne godt tatt imot rundt £80 000 i uka for å sett alle Newcastle kampene (iallfall hjemmekampene) fra tribunen.... ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Aug. 2007, 11:36 »
Og hvis West Ham ikke er interesert i ham lenger, hvem ska kjøpe ham da?

Må prøve å få ham over til City eller Portsmouth. Dette er idiotisk av ledelsen (hvis det er de som står bak.) Hvis det skal bli sånn i alle transfervinduene fremover, at ledelsen skal ha et ord i saken uansett tror jeg vi kan se lignende saker men da også med spillere som kommer inn.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Aug. 2007, 12:11 »
Kieron Dyer har gått til streik etter at Newcastle ødela overgangen hans til West Ham. Han befinner seg hjemme i Ipswich, og han har ingen planer om å returnere til Newcastle. (The Star)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 05. Aug. 2007, 12:20 »
Fy faen, nå har vi rotet det til. Liker åpenbart Dyer veldig godt, og ville ikke sett ham dra til West Ham. Men dette var virkelig uprofesjonelt, og i den situasjonen der var det ingen vei utenom at han burde ha forlatt klubben.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Aug. 2007, 13:01 »
Dyer er også ekstremt uprofesjonell. Det her er akkurat det som skjedde med Milner i fjor, Milner derimot kom tilbake å kjempet seg tilbake i Newcastle og er av våre viktigste spillere!! Bli kvitt den kødden Dyer!!