20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #135 på: 07. Aug. 2007, 20:00 »
Hehe, nei hva er egentlig Baba til i det hele tatt...(?)  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 07. Aug. 2007, 20:14 »
Sørgelig lite er jeg redd, for øyeblikket ihvertfall :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 07. Aug. 2007, 23:03 »
newcastle.no skriver om at Luque vil gjøre det han kan for å hjelpe LUIS Enrique og finne seg til rette i Newcastle...  ::) ;D
Sitat fra: newcastle.no
Vil hjelpe Enrique
07.08.2007, kl. 21.20. Av: Lene Jensen

Albert Luque er sikker på at Luis Enrique (20) kommer til å bli en suksess på St. James` Park og sier at han skal gjøre alt han kan for å hjelpe sin landsmann med å finne seg til rette på Tyneside.

"Jeg ønsker Luis velkommen til klubben og det er hyggelig å få en landsmann hit. Jeg skal gjøre det jeg kan for at han skal trives her og finne seg til rette i en ny by. Jeg skjønner at fansen i Villarreal er skuffet over at han dro, men jeg har snakket mye med ham om det og han skjønner det han også. Han er en fysisk sterk spiller og kommer til å tackle Premier League svært bra", sier Luque.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #138 på: 07. Aug. 2007, 23:07 »
Flott å høre at kanskje Luque har hjulpe til å få ham til klubben da :)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 08. Aug. 2007, 01:29 »
Luis Enrique faktisk haha! Latterlig dårlig av nussc

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 08. Aug. 2007, 18:07 »
Det var faktisk utrolig svakt. Selv fra nussc var det der overraskende svakt. Hvilken kilde har frk. Jensen sitert fra, ettersom hun greier å skrive Luis?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 08. Aug. 2007, 19:20 »
Vel. Det er jo til tider vannvittig lett å sleive slik da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #142 på: 08. Aug. 2007, 19:33 »
Jeg sa det selv på arbeid i dag, og ble da spurt hva vi skulle med den gamle kroken.... Skjønner at sånt kan skje, men ikke alle er like feilbarlige tydeligvis....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 08. Aug. 2007, 21:43 »
Selvfølgelig er det lett å sleive slik det er gjort der. Men jeg mistenker at kilden er en artikel far gårsdagens utgave av Chronicle, og der står det klart og tydelig JOSE. Skriver feil selv en blant, men da jeg publiserer nyheter leser jeg alltid over en eller to ganger før jeg publiserer det. Syns ikke det er for mye forlangt at folka på newcastle.no burde gjøre det heller. De har jo heller ikke noen spesielt lange artikler der som tar langt tid å lese uansett.

Lett å skrive litt feil en gang i blant, enda lettere å forsnakke seg en gang i blant, men ikke gidde å lese korrektur å rette slurvefeil, det er latskap.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 08. Aug. 2007, 22:09 »
Det er jeg forsåvidt helt enig i da!
Men jeg leser uansett kun engelske nyheter da uansett!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 08. Aug. 2007, 22:49 »
Joda, jeg bruker ikke den siden som noen nyhetskilde selv. Men det er nok unektelig mange som gjør det, deriblant de som betaler for å være medlem der (hvis jeg har forstått det riktig?). Jeg hadde overhodet IKKE akseptert slik sløvhet hvis jeg hadde vært et betalende medlem av den supporterklubben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 09. Aug. 2007, 17:24 »
Hvis jeg er noe usikker så dobbeltsjekker jeg alltid navn før jeg poster en artikkel. Navn skal ALLTID være korrekte. Alt annet er slurvete og dårlig arbeid. Når du skriver en artikkel på en nettside, så er det noe helt annet enn å skrive et innlegg på et debattforum. Og jeg mener det å skrive en artikkel på newcastle.no eller newutd.no er mye det samme som å publisere en artikkel på VG.no eller Nettavisen.

Og da skal navn ALLTID være korrekte. Å skrive Råbbi Elliåt (Robbie Elliott) fordi du uttaler navnet slik og dermed tror det staves slik er elendig arbeid. Å skrive Luis Enrique når du faktisk mener Jose Enrique, er i mine øyne like ille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 13. Aug. 2007, 20:49 »
Yesterday. "El Larguero" interviewed José Enrique.

(http://www.cadenaser.com/player.html?audioFile=20070812csrcsrdep_9.Aes)

He showed to be very confortable in his new sorroundings. He highlighted the help that Albert Luque has given him. He knew that Newcastle is a beautiful city but it is even better than he thought. He spoke about the Toon Army saying that he was impressed by their loyal support, for example he said that Luque told him that even though he hasn't been at his best for the team, the supporters have always been good to him.

Jose Enrique is looking forward to playing the next match and wants to impress the TOON ARMY with his style of play. He joked about his nickname "The Bull" and hopes that the Toon Army will soon be chanting his nickname.

He also commented that today he is starting his english classes and wants to fit in as soon as possible.

During the interview he seemed to be very happy about his transfer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #148 på: 13. Aug. 2007, 21:58 »
Dette gjør meg jævli glad. Glade gutten som fleiper og flørter om hvordan han håper han kan spille seg til at TOON ARMY bruker nicknamet hans - Oksen! Flott å ha fått eit slikt "kraftig" kallenavn i ein alder av 21... Satan eg gleder meg til å sjå han i stripene på banen=)
Venter i spenning...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #149 på: 13. Aug. 2007, 22:36 »
Han skal bli veldig artig å følge!.Kan ikke vente med å se han i aksjon på banen ;D