20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #120 på: 06. Aug. 2007, 21:52 »
synes vi trenger en mitbane spiller til og jeg er ikke helt fornøyd med den sentrale midtbanen. men om dyer skulle bli er situasjonen annerledes. MEN ER VELDIG fornøyd med dette kjøpet.
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 06. Aug. 2007, 22:21 »
Han går under navnet "the bull" i spania, på grunn av den tøffe spillestilen. Det er godt vi begynner å få bredde i stallen

Barton
Smith
Enrique
Viduka
Carr
Butt
(drago)      kommer sikkert til å sanke en del kort. Det gjør meg ingenting, for endelig har jeg følelsen av at vi har et lag som kan gi 100% hele tiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #122 på: 06. Aug. 2007, 23:19 »
Forsvaret vårt er ikke såååå samspilt at det gjør noe, og jeg tror nok liverpool, tottenham, arsenal osv matcher midtbanen vår. Verken United, Chelsea eller Arsenal har bedre angripere enn oss, og det må vi utnytte.

vi må tette igjen bak, og være effektive.. da kan alt skje=)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 06. Aug. 2007, 23:35 »
Dette Newcastle laget skal være med å kjempe om en topp 6 plassering. Skulle vi havne på en 7.plass vil det dog ikke være noen krise. Vi har allerede handlet inn 7 spillere, og minst to til skal på plass. Det tar garantert tid å få dette laget samspilt.

Beundrer hvordan Sam har klart å handle så mye kvalitet for så lite penger. Netto er vi en av de lagene som har brukt minst i hele PL. Selv Sunderland har brukt mer penger, og når man i tillegg ser hvilke middelmådigheter de har fått inn er det ikke vanskelig å få med seg at Big Sam er en slu rev på overgangsmarkedet. Samtlige spillere sier at Sam er grunnen til at de skriver under. Noe som ikke alltid har vært tilfelle ved tidligere managere i denne klubben.

Når Sam åpner kjeften er det alltid noe fornuftig som kommer ut. Vi er ikke akkurat godt vant på det område.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 06. Aug. 2007, 23:41 »
Bare for og vere negativ.
Spansk back klinger jo ikkje akkurat så veldig bra i PL.
Husk Elena for exs.( Midstopper ja same shit.)
Spennende. Men det finnes ingen garanti for Enrique slår til.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 06. Aug. 2007, 23:44 »

Selvsagt ingen garanti, men både Ferrer og Del Horno synes jeg leverte så det holdt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 06. Aug. 2007, 23:52 »

Selvsagt ingen garanti, men både Ferrer og Del Horno synes jeg leverte så det holdt.

Del Horno blei vel ein flopp?
Josemi slo ikkje til.
Er ikkje mange som slår til.
Men Enrique virka rimelig fysisk da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 06. Aug. 2007, 23:59 »

Del Horno blei vel ein flopp?
Josemi slo ikkje til.
Er ikkje mange som slår til.
Men Enrique virka rimelig fysisk da.

Del Horno var langt i fra noen flopp. Hadde gjerne sett han i Newcastle.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 07. Aug. 2007, 00:03 »
Fint at Sam kjøper spillere som Barton og Smith det er spillere ein veit vil prestere. Muskler funker veldig bra i PL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 07. Aug. 2007, 00:51 »
Hadde også tatt imot Del Horno med åpne armer, anytime jeg!
Selvfølgelig, skulle prøve å dempe forventningene selv litt rundt Enrique, men Benson kom meg i forkjøpet. Men Enrique virker til å være mer "engelsk" i fysikken og spilletypen også, etter hva rapportene sier. Så jeg håper det kan bidra til at han enklere skal kunne passe inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 07. Aug. 2007, 08:09 »
Hvor lang tid tar det ca. før nufc.co.uk får Enrique-trykk til draktene?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 07. Aug. 2007, 12:06 »
En av de jeg vet om som har best oversikt over spansk fotball sier følgende om Enrique:
Sitat
Fantastisk signering, ikke noe mer å si enn det. Utvilsomt et av de bedre (og få) backtalentene i verden for øyeblikket, og var veldig god forrige sesong for Villarreal. Litt synd at det blir britisk fotball på han nå, og det spørs jo hvordan han takler overgangen, men isolert sett en svært god avtale for Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 07. Aug. 2007, 16:11 »
Anonyme kilder liker jeg ikke, men ettersom det ikke sies noe oppsiktsvekkende nytt, så er det ikke noe problem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 07. Aug. 2007, 17:45 »
Bare en jeg kjenner som har meget go' oversikt over det meste i spansk fotball som hadde den oppfatningen av vår nye venstreback. Så ikke helt poenget i å legge ut verken navn, e-post eller telefonnummer. Du står selvfølgelig fritt til å mene akkurat hva du vil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 07. Aug. 2007, 19:24 »
Hadde nå vært desto mer genialt å fått inn en rutinert herremann som Drago til å backe opp Jose. Føler at vi trenger noen andre som kan avlaste ansvaret til den unge spanjakken. Baba er liksom ikke mannen til akkurat det..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida