20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168788 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #105 på: 06. Aug. 2007, 18:59 »
En høyreback nå så kan vi sikte oss inn på CL plass.
Skal vi det trenger vi nok en bunnsolid venstreback til også.
Vi skal ikke sikte oss inn på noen CL-plass, det får vi i såfall ta som en bonus dersom absolutt alt klaffer 100%. Men topp 6 er uansett et minimum.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Aug. 2007, 18:59 »
Selvfølgelig skal man heie og ha store ambisjoner, men vi må også være realister.

Blir mange om beinet i år.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Aug. 2007, 18:59 »
Har troa på Europa-cup til neste sesong, men eg tviler på CL, vi kan satse på en av cupene, så lenge vi får en pokal så er jeg fornøyd, samma om det er ligacup eller Fa-cup. Men eg tror Big Sam trenger noen år på å bygge ut laget, så kan vi begynne å snakke CL.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Aug. 2007, 19:00 »
En høyreback nå så kan vi sikte oss inn på CL plass.
Skal vi det trenger vi nok en bunnsolid venstreback til også.
Vi skal ikke sikte oss inn på noen CL-plass, det får vi i såfall ta som en bonus dersom absolutt alt klaffer 100%. Men topp 6 er uansett et minimum.

Topp 6 skal bli tøft. De fire store blir veldig vanskelig, mens Tottenham, West Ham og Man. City har handlet meget gode spillere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Aug. 2007, 19:02 »
Vi trenger en backup for Enrique. Baba er ikke god nok. Vi må ha en ny høyreback også, for jeg begynner å helle mot Geremi som midtbanespiller, og Carr alene holder ikke mål. Det betyr at vi har tre uker til å kjøpe to spillere. Det bør vi få til.

Det betyr også at vi faktisk kan ta oss tid til å glede oss over den ene skikkelige backen vi endelig har signert, iallfall ut kvelden. ;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 06. Aug. 2007, 19:03 »
Ser ingen grunn til å ikke ha ambisjoner om en 4 plass hvis den er innen rekkevidde. Regner med at Chelsea og Man Utd stikker i fra og får mellom 85 og 95 poeng. Enten Liverpool eller Arsenal kommer til å gjøre det dårligere enn forventet, og jeg ser ikke bort fra at Newcastle øyner sjansen til en 4 plass utover sesongen. Tror på 5 plass selv, men det er ikke UMULIG med 4 plass. Ting ser veldig lyst ut for tiden. Men altså, en høyreback trengs, og jeg er fullstendig enig i en venstreback nr. 2. Det bør være de 2 siste kjøpene i sommer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 06. Aug. 2007, 19:03 »
Kort kan man si at vi må kjempe særdeles hardt for topp 6 plassering, pluss at vi må ha flaks på skadefronten. Ytterligere noen signinger i det bakerste ledd kunne også vært godt å fått da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 06. Aug. 2007, 19:04 »
Og vi har ikke handlet gode spillere?
Vi kan ikke forvente mindre enn vi gjør.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 06. Aug. 2007, 19:06 »
Selvfølgelig har vi det, men alle de tre overnevnte har også handlet stort og godt. Så gjenstår det å se hvem som får lagene til å samspilles kjappest, og hvem som faktisk har gjort de beste kjøpene i realiteten.
Skal heller ikke totalt glemme av et lag som Pompey, eller Everton forsåvidt, som også ligger å lusker rundt e-cupplass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 06. Aug. 2007, 19:07 »
Portsmouth klarer ikke Top 7 tror jeg. Tottenham, Man City og Everton tror jeg kommer (rett) bak Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 06. Aug. 2007, 19:09 »
He said: "Last year I played at St. James' Park in a friendly match and I decided then it was a great place to play.

"I would like to thank Newcastle United for showing the faith in me and giving me this chance.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 06. Aug. 2007, 19:10 »
Det hjelper ikke at både Man City, Everton, Tottenham, Portsmouth og West Ham har signert spillere i hytt og pine. Vi kan uansett ikke måle oss selv etter dem. Vi må tenke på standarden på spillerstallen vår og sette oss et høyt, men realistisk mål. Det er topp 6. Det SKAL være vårt mål, uavhengig av de andre lagene.

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #117 på: 06. Aug. 2007, 20:35 »
Jeg tror og håper at Allardyce har større planer enn å kjempe blant de 6 beste. I løpet av denne sesongen eller neste, så tror jeg han har målsetninger om å være blant de 3-4 beste, og samtidig å sette spor etter seg i Europa!

Allardyce er en trener som kan gjøre mye UTEN midler. Tenk på hva han kan utrette med NUFC når han har mye midler til rådighet?=) Blir spennende å se..

Men jeg er enig i at Newcastle bare burde kjøre sitt eget løp ang spillerkjøp. Det handler ikke om å bruke mest mulig penger, slik som Man UTD. Det handler om å gjøre de riktige kjøpene, og jeg tror kjøpet av Cacapa er et strålende eksempel på det. Tror at de fleste kjøpene som er blitt gjort så langt er kloke og at de er en god investering for Newcastle!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 06. Aug. 2007, 20:47 »
Dette er jo kanon gutter. Endelig har vi den sårt trengte venstrebacken på plass. Jeg tror seriøst at vi er i stand til å klare en 4. plass hvis vi unngår skader på nøkkelspillere. Arsenal og Tham er veldig gode de også, men akkurat som oss har Tham de ingen fullverdig dekning hvis berbatov eller lennon blir skadet. Og de har ikke fått tak i en venstreving. Og hva skjer med Arsenal når Henry er borte.

Etter det jeg har hørt, ville ikke Big Sam kjøpe Baines når han fikk høre at Enrique var ledig. Vet dere hvor høy Enrique er? En av grunnene til at Big Sam var tilbakeholden til Baines var jo at han ikke er en av de høyeste backene. Mange av målene i fjor kom, ifølge big sam,o pga at backene tapte hodedueller

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 06. Aug. 2007, 21:39 »
Han kostet vist 6.3 og ikke 4.2 mill pund som det ble sagt, selvom jeg gir blanke f... i akkurat det da.
la oss glemme chelsea og manu de blir topp 2. men hvem av de andre lagene kan måle seg med spissene våre? ingen har like god keeper? og nå begynner forsvaret og bli bra samt at newcastle faktisk har en bra manager som de ikke har hatt siden robson? så har tro på CL plass jeg, så lenge ikke 10 spillere blir langtids skadet.
lt;3 Newcastle <3