20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #60 på: 04. Aug. 2007, 12:50 »
Ingen av de to linkene sier noe vi ikke vet fra før.
Forøvrig synes jeg også for din del Asbjørn det går an å si i det minste ett eller to ord om hva disse linkene inneholder.

Jeg tror forøvrig ikke Enrique-avtlaen står i fare på noen måte om Dyer-dealen ikke går gjennom. Alle fornuftige personer vet at vi MÅ ha en venstreback. Og vi finner ingen engelske spillere for noen billigere penge enn vi ligger an til å få Enrique.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 04. Aug. 2007, 12:52 »
Ingen av de to linkene sier noe vi ikke vet fra før.
Forøvrig synes jeg også for din del Asbjørn det går an å si i det minste ett eller to ord om hva disse linkene inneholder.

Jeg tror forøvrig ikke Enrique-avtlaen står i fare på noen måte om Dyer-dealen ikke går gjennom. Alle fornuftige personer vet at vi MÅ ha en venstreback. Og vi finner ingen engelske spillere for noen billigere penge enn vi ligger an til å få Enrique.

Ta deg en bolle, og kos deg med den fantastiske sesongvideoen fra i fjor. Du liker tydeligvis ikke at Big Sam lykkes på overgangsmarkedet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 04. Aug. 2007, 12:58 »
Fra en svensk Villareal fan side :

Vänsterbacken José Enrique kom från Valencia förra sommaren, han kom billigt och hade inga krav på sig. Efter några månader hade han dock tagit en ordinarie plats och var en av säsongens bästa spelare. Detta räckde dock inte för Llaneza som istället hämtade in den spanska landslagsspelaren Joan Capdevila. José Enrique skulle (helt oförklarligt) få en plats på bänken den här säsongen, men så blir det inte. Newcastle har gjort ett av sina bästa köp under klubbens historia och har värvat den unga Enrique. I Newcastle kommer han att vara den ordinarie vänsterbacken bara han klarar av tempot, den gode Kylskåpet. Det är inget snack om saken; jag tror att Enrique har tagit en ordinarie landslagsplats om några år.

Allting känns bara så tungt. Enrique var en av mina personliga favoriter och U-21 landslagsmannen säljs utan omtanke. Vi kan ju inte byta ut hela laget varje säsong. För fan för dig Llaneza, för fan för dig. Vad vi fick för José Enrique är ännu okänt och än har det inte kommit fram några uppgifter om hur långt Josés kontrakt sträcker sig, men det känns som att det inte spelar någon roll just nu. I sådana här lägen vill man bara lägga sig ner och gråta.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 04. Aug. 2007, 13:01 »
Marca skriver så mye rart, så hvis de er eneste kilde venter jeg litt til før jeg innkasserer Dragutinovic.
Hva skriver Marca som er så rart da? Greitt at de fungerer nærmest som et slags hoff for de kongelige hvite i Spanias hovedstad, og at det alltid preger deres artiklers syn på Spanias to største lag (hovrav jeg støtter de blårøde), men ellers er vel Marca en ganske seriøs avis? hadde det vært AS du hadde snakket om her så skulle jeg vært enig, for større drittavis skal du lete lenge etter, men Marca er vel ikke så ille?

Dog er jeg enig i å vente med å sprette shampisen til Drago er offisielt klar (ikke at jeg liker den oppskrytte drikka uansett men). Syns bare ikke Marca er blant de verste av de verste....

Marca er vel kanskje en av de mest troverdige kildene man har. Var også først ute med Luque overgangen. Tok også da lang tid før de engelske mediene fant ut om overgangen.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 04. Aug. 2007, 13:05 »
Marca skriver så mye rart, så hvis de er eneste kilde venter jeg litt til før jeg innkasserer Dragutinovic.
Hva skriver Marca som er så rart da? Greitt at de fungerer nærmest som et slags hoff for de kongelige hvite i Spanias hovedstad, og at det alltid preger deres artiklers syn på Spanias to største lag (hovrav jeg støtter de blårøde), men ellers er vel Marca en ganske seriøs avis? hadde det vært AS du hadde snakket om her så skulle jeg vært enig, for større drittavis skal du lete lenge etter, men Marca er vel ikke så ille?

Dog er jeg enig i å vente med å sprette shampisen til Drago er offisielt klar (ikke at jeg liker den oppskrytte drikka uansett men). Syns bare ikke Marca er blant de verste av de verste....

Marca er vel kanskje en av de mest troverdige kildene man har. Var også først ute med Luque overgangen. Tok også da lang tid før de engelske mediene fant ut om overgangen.

Ja, og det er kanskje ikke så rart, siden det SKJER i Spania. Dermed tar det naturligvis mindre tid for de spanske journalistene å få fatt på det. Marca er vel det spanske Sky Sports.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 04. Aug. 2007, 15:33 »
Spilleren har nå selv bekreftet overgangen på spansk TV. Kommer til Newcastle til uka. Sier han gleder seg til å spille sammens med Luque og Owen.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Jose Enrique
« Svar #66 på: 04. Aug. 2007, 16:00 »
"Spilleren har nå selv bekreftet overgangen på spansk TV. Kommer til Newcastle til uka. Sier han gleder seg til å spille sammens med Luque og Owen."

jaaa, hva tror dere ?:D
jeg syns ihvertfall han virker som en spennende spiller!
Bra Sam!

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #67 på: 04. Aug. 2007, 16:07 »
Et av de større backtalentene i Spania, en rask spiller med brukbare offensive egenskaper. Var ikke helt fast inventar for Villarreal i fjor, men han er ung, og kan ventes å gå rett inn på dagens Newcastle-lag.
En stor forbedring dette her i forhold til Babayaro.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #68 på: 04. Aug. 2007, 16:07 »
Rett og slett fantastisk !
Nå er jeg rett og slett ... UTROLIG glad.

Velkommen Jose Enrique! ;D
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 04. Aug. 2007, 16:12 »
Håper også Dragutinovic går i boks før Bolton kampen.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 04. Aug. 2007, 16:21 »
Jeg venter på at han signerer og presenteres før jeg begynner å juble!
Men uansett så ser det ihvertfall lyst ut foreløpig....  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 04. Aug. 2007, 16:35 »

Det blir nok ikke noe problem.

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #72 på: 04. Aug. 2007, 16:58 »
Wow!  :o
Dette er jo bare fantastiskt!
Velkommen Enrique!
Gleder meg til å se deg og resten av Newcastle på toppen i PL

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Aug. 2007, 17:04 »
Gullfuglen er skutt!
Enrique har jeg aldri hørt om, men når jeg leser at han er en av landets mest lovende venstrebacker og Villareals kanskje beste spiller sier jo det seg selv at dette er et røverkjøp.
Var det ikke 4 millioner pund han kostet?
Howay the Lads!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 04. Aug. 2007, 19:59 »

Hvis jeg har forstått det riktig så har vel Drago allerede belgisk pass (var det?), så om overgangen ikke er i boks før på Fredag neste uke bør han fortsatt være klarert til å kunne spille med en gang overgangen er i boks. Det virker også som om "overgangsprosessen" er såpass langt kommet at dersom den går igjennom så vil den være i orden i tide til serieåpningen.

Iallfall en spennende spiller som utvilsomt har sine kvaliteter da han klarer å få hele 20 kamper fra start for Sevilla som pr rangering er et av Europas beste lag. I tillegg skal vi huske at både Enrique og Taylor fortsatt er unge. I enkelte kamper kan det være en fordel med en mer rutinert ringrev, noe vi altså får i Drago.

Ellers registrerer jeg at Evening Chronicle ikke skriver noe om Enrique idag, vet ikke helt hva vi bør legge i det?