20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #45 på: 03. Aug. 2007, 22:45 »
Jævlig bra dag. 4 spillere??
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Aug. 2007, 23:18 »
Foreløpig er vel bare 2 bekreftet, men Enrique også ventes klar om ikke så altfor lenge! Når det gjelder Drago har jeg ikke sett en bekreftelse utenom spekulasjonene........

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Aug. 2007, 23:25 »
Marca skriver så mye rart, så hvis de er eneste kilde venter jeg litt til før jeg innkasserer Dragutinovic.
Hva skriver Marca som er så rart da? Greitt at de fungerer nærmest som et slags hoff for de kongelige hvite i Spanias hovedstad, og at det alltid preger deres artiklers syn på Spanias to største lag (hovrav jeg støtter de blårøde), men ellers er vel Marca en ganske seriøs avis? hadde det vært AS du hadde snakket om her så skulle jeg vært enig, for større drittavis skal du lete lenge etter, men Marca er vel ikke så ille?

Dog er jeg enig i å vente med å sprette shampisen til Drago er offisielt klar (ikke at jeg liker den oppskrytte drikka uansett men). Syns bare ikke Marca er blant de verste av de verste....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 03. Aug. 2007, 23:28 »
Det kan hende det bare er meg, men jeg synes at det ene hårreisende ryktet etter det andre, uansett hvilken idrett det dreier seg om, kommer fra Marca. Det kan godt hende at de fleste av disse hårreisende ryktene etterhvert viser seg å stemme, det er jeg ikke helt sikker på, men det er ihvertfall dette inntrykket som gjør at jeg sier at Marca skriver mye rart.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 03. Aug. 2007, 23:38 »
Vel. Det at Drago selv har uttalt at det er en "finansiell mulighet han ikke kan la gå fra seg" tyder vel på at noe er i gjære.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 03. Aug. 2007, 23:50 »
Wow, konge nyheter!

Dårlig dag eller Joakim? ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Aug. 2007, 00:09 »
Har aldri hørt om Enrique, men for £4m tipper jeg vi har skutt gullfuglen, og det er kanskje like viktig at vi nå har to spanjoler, så kanskje begge trives og blomstrer. Nå trenger vi muligens bare en venstreback til, så er vi klare for å kjempe om europacup neste sesong

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Aug. 2007, 01:44 »
                    Given

Geremi   Taylor   Rozenhal   Enrique

Barton   Emre
Milner                              Luque

Viduka   Owen

Krul, Cacapa, N'Zogbia, Duff, Martins

Skulle se ca greit ut det der...
YESS!!!!!!!!!!!!!
Venter i spenning...

djmattis

• Gjest
« Svar #53 på: 04. Aug. 2007, 01:48 »
Tror ikke Smith er signet for 6£ for å sitte på tribunen.
Cacapa kommer nok til å gå inn i startelveren på Taylor sin bekostning.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Aug. 2007, 01:56 »
given, geremi, taylor, roz, enrique, milner, barton, emre, nzogbia, owen og martins!!!!!

forøvrig en deilig signering :)
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. Aug. 2007, 08:39 »
Tror ikke Smith er signet for 6£ for å sitte på tribunen.
Cacapa kommer nok til å gå inn i startelveren på Taylor sin bekostning.

Det samme tror jeg! Emre må vike plass for Smith og Capaca tar plassen til Taylor..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Aug. 2007, 10:23 »
Vanskelig å spekulere i hvem som får spille og ikke så tidlig, men Allardyce selv har jo tidligere uttalt han ønsker å bygge laget sitt rundt både Taylor og Milner.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. Aug. 2007, 10:39 »
Hentet fra dagens Journal:

Sitat fra: Luke Edwards
And as confusion surrounded the future of Dyer, Newcastle were also closing in on the capture of Spanish Under-21 international defender Jose Enrique, who is set to sign in a £4m deal from La Liga?s Villarreal.

Where this leaves 28-year-old Dyer, who declined to comment last night, remains to be seen, and the midfielder could refuse to return to Tyneside after his car and home were targeted by
angry supporters last weekend, although the deal could still be revived if the Magpies lower their asking price.

The collapse of the transfer would also be a major blow to manager Sam Allardyce, who has always sympathised with the player?s wish to move closer to his young family in Ipswich and who has already invested the money he thought he was getting for Dyer in his replacement Alan Smith, who was confirmed as a United player yesterday.

Allardyce revealed that, following the capture of Smith and Brazilian defender Caçapa, he still wants to make another three signings before the close of the transfer window. But with Dyer?s transfer fee seemingly lost, it remains to be seen if he has the flexibility to do that.

Håper virkelig ikke at problemene med Dyers overgang fører til at Jose Enrique glipper. Jeg tror vel egentlig ikke det, men litt bekymret klarer jeg ikke å unngå og bli....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 04. Aug. 2007, 12:50 »
Vi kan altså vente oss 3 signeringer til, utenom Cacapa, Smith og Enrique?

Tipper Drago er en av dem, også tror jeg det kommer ett anker i Faye eller Bouba Diop. Det eneste som da gjenstår er en kvalitets høyreback. Geremi er god han, men han er bedre i sin naturlige posisjon. Carr bør være back-up eller forlate klubben.

Vi vil da ende opp med 10 signeringer, 10 overganger. Det er ikke værst.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg