20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #945 på: 13. Nov. 2011, 18:33 »
José Enrique fortsatt utelatt fra det spanske landslaget, selv etter overgangen til Liverpool. Meget merkelig synes jeg. Utifra det jeg har sett av Liverpool denne sesongen så er han PLs beste venstreback.

Nest beste.
Same old Shearer, always scoring!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #946 på: 13. Nov. 2011, 18:49 »
Nå har vel spanjolene en del gode spillere å ta av, også venstre backer.
Hvis han trodde at det var automatikk å gå rett inn i landslagstroppen bare ved å bytte klubb så har virkelig "bæsja på leggen". Tror vi vil se flere spillere fra Newcastle få sjansen på sine respektive landslag i det neste året enn fra Liverpool.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 13. Nov. 2011, 18:58 »
Det er vel akkurat det de IKKE har... :P Spania har jo ikke hatt en solid venstreback på mange år..(Vil ikke kalle Capdevila så veldig solid...).

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #948 på: 13. Nov. 2011, 19:11 »
Personlig synes jeg det er kanon at han ikke får landslagskamper med en gang han har forlatt Newcastle. Jo lenger tid det tar, jo bedre. Synd for ham selvsagt.

Jordi Alba fra Valencia (89-mod) har forøvrig visstnok så godt som gjort venstrebackplassen til sin egen. Vært meget god både for lag og landslag (de få kampene han har spillt).

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 13. Nov. 2011, 19:40 »
Jada, det ser ut som om de endelig har klart å få opp en skikkelig god venstreback. Men synes fortsatt at det er snodig at såpass god back som Enrique ikke blir kalt opp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 13. Nov. 2011, 19:52 »
Basert på Wikipedia så var Jordi Alba og Nacho Monreal venstrebacker i troppen mot England. Jeg kjenner svært lite til disse spillerne, annet enn på FM, men føler vel at Enrique i aller høyeste grad burde være med i landslagsdiskusjonen. Og hvis ikke han får sjansen i privatkamper nå i høst, etter imponerende prestasjoner for Liverpool, så kan man jo begynne å lure på når han skal få sjansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 13. Nov. 2011, 21:33 »
José Angel begynner vel også for alvor å banke på døren til landslaget, litt avhengig av hvordan overgangen til Roma påvirker situasjonen hans. Azpilicueta var jo et lovende talent på høyrebacken men har havnet litt i bakleksa etter at han dro til OM? Sammenligner man José Angel og José Enrique sine situasjoner med José Angel, så spiller jo også de i utelandske ligaer, kanskje ikke noen fordel for dem?

Syns nesten du stiller strenge krav til en venstreback Daniel, hvis IKKE Capdevila har vært solid. Han skiller seg kanskje kke ut for La Furia Roja, men får som regel jobben gjort. Også Iniesta og Silva trenger noen grovarbeidere bak seg som gjør manns jobb uten alltid å skille seg ut. Sammenlignet med Sergio Ramos på motsatt side så virker jo Capdevila til tider litt kjedelig, men allikevel mer stabil og mindere slave av sine impulser.

Men back on topic, har fått med meg at José Enrique storspiller for Liverpool, men om han ender trofeløs på Merseyside og uten landskamper for Spania så kan jeg nå fortsatt tenke meg verre ting som kunne skjedd.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 13. Nov. 2011, 21:37 »
Men back on topic, har fått med meg at José Enrique storspiller for Liverpool, men om han ender trofeløs på Merseyside og uten landskamper for Spania så kan jeg nå fortsatt tenke meg verre ting som kunne skjedd.

En ganske grei oppsummering.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 14. Feb. 2012, 16:08 »
Enrique Fears Toon Threat

Jose Enrique believes Newcastle could be a threat to Liverpool for a top-four finish.

Liverpool are unbeaten at Anfield this season but have won just four of 12 matches, having drawn against Sunderland, Norwich, Swansea, Blackburn, Stoke, Manchester United, Manchester City and Tottenham.

Jose Enrique: "We lost (against United) but the truth is that we have to win more games at home.

"We are still in the race to be in the Champions League next season.

"It's hard but Chelsea and Arsenal have lost many points too. Chelsea lost this weekend and we can't forget Newcastle.

"It's really important that we have to play these teams at home and we'll have another man - you play with 12 with our fans.

"It is hard to beat Manchester United at home but against teams like Blackburn and Swansea (both draws) at home we need to win the points.

"There are many games left and we have to beat many teams to try and be there.
"You never know in football - that's why everyone likes it. But we're still in the race."

:coloccini:

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #954 på: 03. April 2012, 00:25 »
Best thing about this photo? Hatem Ben Arfa laughing in the background...   :besty:

http://twitpic.com/94djm2
sunt pueri pueri puerilia tractant

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #955 på: 03. April 2012, 14:40 »
Hahaha, Benny er jo sjef!  ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 12. Mai 2012, 15:36 »
And Pardew told the Chronicle: ?Enrique didn?t play in Liverpool?s last game (against Chelsea). After the FA Cup final I bet he?ll be hurting.

?All of those things add up. He?ll be probably looking at us thinking ?Blimey what if they get into the Champions League??. The grass isn?t always greener.?

:pard:
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 12. Mai 2012, 15:40 »
Deilig, deilig lesning!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 12. Mai 2012, 15:58 »
Heheh...Trodde Enrique skulle bli et stort savn, men det har han ikke blitt...Det bør vi takke Jonas for først og fremst som har virkelig bidratt defensivt på venstre siden frem til at Santon fikk skikk på spillet sitt. Hadde vært kjekt å hatt Enrique på venstre og Santon på høyre. Samtidig hadde vi ikke fått Santon hvis ikke Enrique dro, og det er jeg nå glad for. Santon har potensiale til å bli en back av ypperste klasse. Enrique på den andre side er kanskje PLs beste defensive back, men mangler den offensive dimensjonen som Santon besitter. Hvis vi nå mot alle odds får tak i Dubuchy og Douglas så har vi et forsvar det lukter svidd av.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #959 på: 22. Juli 2012, 17:40 »
Venter i spenning...