20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #810 på: 24. Juli 2011, 23:03 »
Klubben skal visstnok komme med en uttalelse ang. utbruddet til Enrique senere i kveld.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #811 på: 24. Juli 2011, 23:18 »
Gode poeng i forhold til lønnsbetalinger og hvorvidt vi går i pluss eller minus med bevegelsene på overgangsfronten. Jeg tipper at planen opprinnelig var å trimme lønnsbudsjettet heftig i sommer, og når Carroll-pengene kom så modereres dette litt. Men neppe nok til at noen blir særlig fornøyd, og iallefall ikke de som har bestemt seg for misnøye i utgangspunktet. Antageligvis siktes det mot en lønnsutgift som er såpass lav at klubben kan driftes i pluss uten store innskudd fra eieren.

Jeg gjentar mitt credo i forhold til dette: Det som gjøres rent økonomisk er sunt og bra når tingene er som de er. Ashley har sine begrensninger rent finansielt i forhold til endel andre eiere i ligaen og det må vi bare erkjenne. Formidlingen av planer, ambisjoner og lovnader til fansen er derimot alt annet enn bra, og her driter man seg ut på tilnærmet ukentlig basis.

Gidder forøvrig ikke å kommentere så mye på twitringen til Enrique annet enn at jeg vil si at jeg synes det er idiotisk å gå ut på den måten der.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #812 på: 24. Juli 2011, 23:28 »
Vel vi får ihvertfall vite hva som foregår innad i klubben, istedenfor å bare høre på spin fra Derek.
Interessant spør du meg.
If it has tits or wheels, count on problems!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #813 på: 24. Juli 2011, 23:33 »
Vel vi får ihvertfall vite hva som foregår innad i klubben, istedenfor å bare høre på spin fra Derek.
Interessant spør du meg.

Ganske harry og destruktivt å sutre sånn på Twitter spør du meg.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #814 på: 24. Juli 2011, 23:35 »
Interessant spør du meg.

Ganske harry og destruktivt å sutre sånn på Twitter spør du meg.

Det skader utvilsomt klubben. Men det gjør det ikke nødvendigvis galt i mine øyne.
If it has tits or wheels, count on problems!

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #815 på: 24. Juli 2011, 23:52 »
Profilen til J.Enrique på twitter eksisterer ikke lenger......

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 24. Juli 2011, 23:56 »
Ashley sier at mye penger går til lønninger, men jeg nekter å tro at vi bruker 30mp på lønninger. Hittil har vi kun betalt for en spiller (Cabaye), og nesten fått tilbake like mye på salget av Nolan. Syns det er noen huller i forklaringene hans. Er nervøs for tiden.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #817 på: 25. Juli 2011, 00:02 »
Greit at twitteringen ikke bør gjøres, men tipper spillerene er dritt lei Mike Ashley og det er jeg og. Sjønner ikke at han har så mange tilhengere her inne. Mannen gjør så si alt gale og det serveres bare løgner på løgner. Den dagen han er borte blir en gledens dag, og jeg tar til takke med hva som helst .

Fat lying bastard, get out of our club !!

Støtter Joey B og Jose Enrique fullt ut og skjønner om di vil flytte på seg og finne noe annet .....

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 25. Juli 2011, 00:11 »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 25. Juli 2011, 01:02 »
..
« Siste redigering: 25. Juli 2011, 01:03 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 25. Juli 2011, 09:00 »
For meg virkar det nesten litt som at Enrique startar å bli litt desperat med å komme seg bort frå klubben.

Akkurat dette tror jeg også er grunnen.
LFC har vært ute etter en venstreback ganske lenge nå og det er vel ingen tvil om at det er Enrique som er på radaren dems. NUFC står som vanlig (under Ashley) steilt på pris. Dette er hva jeg tror er grunnen til at den overgangen ikke er gjenomført enda, og det forundrer ikke meg om NUFC styret presser seg helt til siste minutt i transfervinduet for å få det de vil ha og litt til. LFC har tydelige ambisjoner om å kjempe om ligagullet og vil til syvende og sist betale også tror jeg, Så lenge LFC ikke har hentet ny venstreback ser jeg på Enrique som delvis LFC spiller.
Det forundrer heller ikke meg om LFC har gitt agenten til Enrique lovnader om dobbel lønn hos dem. De hevet jo f.eks. lønnen til Carroll fra 20-25 tusen pound i uka til 80 000 pound i uka.

Jeg synes uansett det er dårlig av Enrique å sutre slik på twitter som det han gjør nå og klage på overgangene som er gjort og at klubben ikke viser ambisjoner ved slikt. Det er slike ting han bør være mann nok til å ta med Pardew og co.

Leser på N-O at grunnen til at han og andre spillere i lignende situasjoner ikke leverer i transfer-request er fordi at dem da mister en såkalt "loyalty bonus". Det visste ikke jeg at fantes engang. I dagens fotball er ikke dette en bonus som bør bli betalt ut så veldig ofte vel........

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 25. Juli 2011, 09:16 »
Ashley sier at mye penger går til lønninger, men jeg nekter å tro at vi bruker 30mp på lønninger. Hittil har vi kun betalt for en spiller (Cabaye), og nesten fått tilbake like mye på salget av Nolan. Syns det er noen huller i forklaringene hans. Er nervøs for tiden.

Det er faktisk sant... Klubben bruker fortsatt MYE på lønninger. Det er vel snakk om at 80% av inntektene går til lønninger (usikker, kilde?) Dvs at det blir vanskelig å sette av kapital til nye investeringer som stadion og nye spillere. Å kjøpe to gode spillere som Maveraux og Cabaye krever faktisk en del økonomiske ressurser. Begge har fått 5 årskontrakter, og jeg regner med at de tjener rundt £40-50 000 i uka. Det er utgjør utrolige £26 millioner (hvis de tjener 50) over kontraktsperioden, eller 2/3 av inntektene fra carroll.. I tillegg kommer Ba og forhåpentligvis Erdnic. Inkludert  signonfee, agenthonorarer og kjøpssummer kommer da beløpet fra Carroll til å være oppbrukt og vel så det. Sannsynligvis ville vi ikke fått inn Maveraux uten salget av Nolan heller.

Jeg skal være den første til å innrømme at MA ikke har vært patent en rekke ganger, men akkurat den økonomiske og sportslige politikken han nå fører, både ifht hvilke spillere han er interessert i å hente og lønningene han vil tilby, støtter jeg 100%. Fotballen er i ferd med å bli ødelagt av eiere som behandler klubber som sin egen sandkasse, en oppadgående lønnsspiral og agenter som setter klubber opp mot hverandre og gir umodne spillere dårlige råd. Der representerer MA en motvekt. Han setter tæring etter næring og nekter konsekvent å la seg utpresse ifht agenter og spillerlønninger.  MA har kanskje brutt noen løfter, men jeg begynner også å blir lei av spillere som sier "i love this club" etc hvorpå de forsvinner fra klubben fordi en bloddopet klubb tilbyr en astronomisk lønn. Lojalitet og løfter går tross alt begge veier. Forøvrig er laget allerede fortsterket bra synes jeg. Så der mener jeg Enrique tar feil. Vi er ikke i en sportslig eller økonomisk posisjon som gjør at vi  kan hente de aller beste talentene eller spillerne, ennå. Det bør også Enrique forstå.

« Siste redigering: 25. Juli 2011, 09:25 av InspectorC »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 25. Juli 2011, 09:45 »
Det er faktisk sant... Klubben bruker fortsatt MYE på lønninger. Det er vel snakk om at 80% av inntektene går til lønninger (usikker, kilde?) Dvs at det blir vanskelig å sette av kapital til nye investeringer som stadion og nye spillere. Å kjøpe to gode spillere som Maveraux og Cabaye krever faktisk en del økonomiske ressurser. Begge har fått 5 årskontrakter, og jeg regner med at de tjener rundt £40-50 000 i uka. Det er utgjør utrolige £26 millioner (hvis de tjener 50) over kontraktsperioden, eller 2/3 av inntektene fra carroll.. I tillegg kommer Ba og forhåpentligvis Erdnic. Inkludert  signonfee, agenthonorarer og kjøpssummer kommer da beløpet fra Carroll til å være oppbrukt og vel så det. Sannsynligvis ville vi ikke fått inn Maveraux uten salget av Nolan heller.
Blir jo helt idiotisk å sette opp regnestykket ved å regne alle 5 årene av kontraktene. Dette er utgiftsposter som vil gå på hvert årsregnskap. Hvis du ser på mitt innlegg fra i går kveld er uansett ikke lønnsutgiftene mye høyere nå enn hva de var.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #823 på: 25. Juli 2011, 09:48 »
Tror og håper Enrique forsvinner før vinduet er over, dette blir bare idioti!

En god spiller som har stått på og hjulpet laget, men i år har ikke spanjakken levert 100% og har også gitt uttrykk for missnøye, via kanaler der det ikke hører hjemme, good riddance!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #824 på: 25. Juli 2011, 09:56 »
Sjønner ikke at han har så mange tilhengere her inne.

Er vi ikke ferdige snart med at folk trenger sine meninger ned over hodet på andre? Hvor alle disse Ashley-supporterne er her inne vet jeg ikke, men du vet tydligvis om mange. Det er tydligvis vanskelig for enkelte å forstå at Ashley kan gjøre noe bra selv om han gjør noe dårlig. Dette handler jo absolutt ikke om å være tilhenger av mannen, men det handler om at man får ta av seg hat/elsk brillene og lære seg å skille sak og person.