20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #780 på: 06. Juli 2011, 19:14 »
Synes det er dumt at han aldri selv kan komme med en uttalelse. Er slitsomt å hele veien forholde seg til løse rykter.
Ignorer forespørsler fra klubben er også respektløst, greit nok at han har ferie, men det går vel ann å si at han kan ta seg en prat når den er over?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #781 på: 06. Juli 2011, 19:39 »
Tror ikke vi kjenner hele historien mht. Enrique. Kan virke litt umodent av han å ikke svare på forespørsler, men det er som oftest to sider av èn sak.. og sannheten befinner seg et sted i midten ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #782 på: 15. Juli 2011, 11:18 »
Er det ikke bare å beholde Enrique denne sesongen? Plutselig har Newcastle en super høstsesong og ligger blant topp 5, Enrique ser at det er liv laget mtp. Europa-cup neste sesong, og avventer situasjonen med andre klubber, og når Newcastle i mai 2012 kvalifiserer seg til Euro League (eller hva den heter) så er han såpass fornøyd med forbedringene at han skriver under.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #783 på: 15. Juli 2011, 11:32 »
Jeg synes bare vi skal selge han om vi får det rette budet. Virker som Jose har bestemt seg på å forlate Newcastle, da er det ikke vits å prøve og overtale han. Vist det i tillegg er sant at han viser dårlige holdninger på trening, er jeg ivertfal overbevist om at det rette er å selge. Vil heller ha en toppmotivert spiller som er villig til å blø for drakta, i den situasjonen er desverre ikke Jose Enrique idag.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #784 på: 15. Juli 2011, 11:38 »
Er enig. Bør selge han nå, klubber overbetaler for spillere om dagen og med tanke på at han går gratis neste sommer så er det bare å selge han til den klubben så vil gi mest penger for han. Da rekker vi også å kjøpe en erstatter.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 15. Juli 2011, 11:55 »
enig med gmc og richi her..Forøvrig :

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/9141476.Pardew__Enrique_will_leave_Newcastle/

En umotivert Enrique vil føre til at han er mindre konsentrert når han spiller også. Det så vi antydninger til i noen kamper på slutten.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 21. Juli 2011, 13:35 »
La oss selge han til Kansas City Chiefs! :D

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #787 på: 24. Juli 2011, 22:14 »
Enrique går hardt ut i mot klubben på twitter:

The club is letting all the major players of the team go. Seriously, do you think is the fault of the players? Andy, Nobby etc?

This club will never fight again to be among the top six with this policy.

I think you fans are the best and you deserve the best, not what they are doing with the club. Thanks to everyone for supporting me
They're offering me the money I have already. They lie all the time. But is not for money is because they don't want me.
They don't want spend on the club and bring quality players. That's why everybody is going.

« Siste redigering: 24. Juli 2011, 22:46 av Flatline »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 24. Juli 2011, 22:26 »
Han har jo ingen forståelse for klubbens valg.. Carroll gikk etter penger og Nobby ville ha fem års.. Men det er vanskelig å forstå for partyløva..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 24. Juli 2011, 22:27 »
Partyløva faktisk...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #790 på: 24. Juli 2011, 22:28 »
Det er alltid to sider av en sak Thomas. Jeg tror dessverre at Enrique har bedre innsikt i det som foregår enn det vi har. Han ble tilbudt identisk kontrakt som det han har nå, er det " a fantastic new contract offer", som pardew omtalte den som? Ledelsen lyver jo åpenbart. Spillerne har vel blitt lovet det samme som oss, at pengene ble spyttet inn i laget.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 24. Juli 2011, 22:29 »
Synes dette er latterlig. Enrique bør først og fremst feie for egen dør. Han er ikke akkurat noe kvalitetspiller selv. Jeg sier ikke at han er dårlig, god i forsvar, men relativt tannløs i angrep.  Mao ikke en komplett back. Blir respektløst av ham å ytre disse meningen når man tenker på at klubben faktisk har gjort vesentlige forsterkninger i BA, HBA, Cabaye, Tiote mfl,  tre er landslagsspillere på sterke lag.   Etter mitt skjønn har Enrique kun hatt en god halv sesong i siden han ble kjøpt til klubben, eksklusive sesongen i Wanker, men det er flere som behersker akkurat det nivået.  Enrique har med andre ord fortsatt mye å bevise. Og det er ikke sikkert han tar neste sesong med storm. 

Forøvrig har fotballen dessverre utviklet seg i den retning at det er vanskelig å kjempe i toppen uten å ha en styrtrik eier som pøser inn penger og finansierer en lønnsspiral klubben isolert sett ikke er i stand til å betjene. MA er rik, men ikke så rik som de gutta til City og Chelsea. Ergo så må vi finne oss i å bygge stein på stein, noe som ikke er meg i mot.  Å kjøpe seg til gull er jo ikke noe morsomt.

Dette er faktorer Enrique selv bør skjønne. Og forøvrig har klubben hele tiden sagt at vi skal bruke carrollgryna, og det kommer vi til å gjøre. Men enkelte glemmer at lønningene også skal inkluderes. Og når vi gjør det, er pengene snart oppbrukt.
« Siste redigering: 24. Juli 2011, 22:32 av InspectorC »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #792 på: 24. Juli 2011, 22:34 »
forøvrig har klubben hele tiden sagt at vi skal bruke carrollgryna, og det kommer vi til å gjøre.

Det er vel dette som er stridens kjerne, om man tror på det klubben sier. Jeg tror det når jeg ser det, må innrømme at jeg har mine tvil. Men jeg håper jo selvfølgelig at vi bruker pengene på nye spillere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 24. Juli 2011, 22:36 »
Idiotisk av Enrique å rable ned det der på twitter, selv om han sier det alle tenker. Med respekt ovenfor medspillere og det sportslige apparatet som kan forstyrres av sånne saker, så er twitter en dårlig løsning å spy ut dette på.

Klart det er frustrerende for en god spiller som Enrique som har sett Nolan og Carroll forlate klubben siste halvåret, mens klubben gir en lang faen i å sikre seg Barton videre. Det er viktige spillere og karakterer klubben har latt gå fra seg, eller lar gå fra seg. Vi har litt finansielle muskler etter disse salgene, så frustrasjonen er fullt forståelig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #794 på: 24. Juli 2011, 22:37 »
Dette kan jo umulig se bra ut for de nye spillerne våre. Ikke bra i det hele tatt...