20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #750 på: 12. Juni 2011, 06:23 »
Rimelig bra sitat Hughie - er det Coldplay?

Forøvrig vil jeg litt spy av denne massive overdrivelsen av formsvikten til Jose på nyåret. Ja, han var ikke like fantastisk som første halvdel - men han opererte fortsatt på et jækla høyt nivå tross noen svake kamper innimellom. Å si at det blir enkelt å erstatte Jose, både offensivt og defensivt - er i beste fall like treffsikkert som å påstå at FrP fører en forsvarlig økonomisk politikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #751 på: 12. Juni 2011, 08:09 »
Tidlig oppe eller seint i seng?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #752 på: 13. Juni 2011, 13:54 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/06/13/jose-enrique-gives-newcastle-united-the-silent-treatment-72703-28868247/

Ganske snodig.
Venter han for å se om vi kjøper flere spillere?
Venter han bare til han kommer hjem fra ferie? (man jobber ikke i ferien)
Eller er han så til tider lei av denne klubben, at han bare ikke gidder si noe?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 13. Juni 2011, 14:43 »
Jeg har ikke noen link lett for hånden nå (og er for lat til å lete), men jeg mener jeg leste her en dag (kanskje i forrige uke?) at man trodde han ville avvente til neste sommer og se hvor klubben er da. Da er han selvfølgelig free agent og kan snakke med andre klubber allerede i januar, men det gir meg i det minste litt håp om at José Enrique fortsatt har lyst til å være i Newcastle, men er er usikker på om klubbens ambisjoner kan matche hans ambisjoner. Og akkurat det kan jeg til en viss grad ha forståelse for.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 13. Juni 2011, 15:22 »
Jeg har ikke noen link lett for hånden nå (og er for lat til å lete), men jeg mener jeg leste her en dag (kanskje i forrige uke?) at man trodde han ville avvente til neste sommer og se hvor klubben er da. Da er han selvfølgelig free agent og kan snakke med andre klubber allerede i januar, men det gir meg i det minste litt håp om at José Enrique fortsatt har lyst til å være i Newcastle, men er er usikker på om klubbens ambisjoner kan matche hans ambisjoner. Og akkurat det kan jeg til en viss grad ha forståelse for.

Var en tweet som jeg postet.

Hvis ikke Enrique signerer nå bør han selges i sommer. Klart han vil bli et savn, men samtidig er klubben ennå ikke en økonomisk posisjon at vi kan la en så god back gå gratis.  Hvis Lpool havner på CL-plass og tilbyr ham latterlig mye lønn kan det være en fare for at vi ikke klarer å holde på ham uansett, til tross for en god tabellplassering kommende sesong.  Da står vi uten vårt førstevalg på venstreback,  samtidig som vi ikke har fått inn penger til å hente inn en erstatter. Selges Enrique nå har vi på den andre side mulighet til å hente inn erstatter og likevel ha igjen nok av salgssummen til å kunne kjøpe en bedre høyreback enn Simpson. Med SvaneTaylor på plass vil vi da også ha dekning på begge backplassene, hvilket vi ikke har nå (Perch regner jeg ikke med en gang.)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 13. Juni 2011, 15:25 »
Selges Enrique nå har vi på den andre side mulighet til å hente inn erstatter og likevel ha igjen nok av salgssummen til å kunne kjøpe en bedre høyreback enn Simpson.
;D Hvor mye tror du egentlig vi får for Enrique a?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 13. Juni 2011, 15:34 »
Selges Enrique nå har vi på den andre side mulighet til å hente inn erstatter og likevel ha igjen nok av salgssummen til å kunne kjøpe en bedre høyreback enn Simpson.
;D Hvor mye tror du egentlig vi får for Enrique a?

Tror vi får mellom 8-10 mill :) Håper på 10. Da blir det Mbenge for 6 og en ny høyreback for 4.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 13. Juni 2011, 15:35 »
Det var jo "snakk" om at Liverpool syns han ble dyr da Newcastle forlangte £8 mil. for han.

Er ikke så gærnt hvis vi kan få det for José Enrique?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 13. Juni 2011, 15:41 »
Vi kommer ikke til å få £10m for Enrique, det er jeg helt overbevist om. Jeg tipper max £8m. Og da sitter vi ikke igjen med så jævla mye etter å evt. ha henta M'Bengue.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #759 på: 13. Juni 2011, 17:14 »
Synes selv £8M høres i meste laget ut for en venstreback med ett år igjen av kontrakten, selv om han muligens er god nok til å spille seg inn på de fleste lag i Champions League.

Dersom klubben oppfatter det som lite realistisk at han vil skrive ny kontrakt, mener jeg han bør selges om budene tikker over £6M. Synes langt ifra én sesong med hans tjenester er verdt så mye.

Isåfall håper jeg vi får shippet ham utenlands, og kunne godt tenkt meg Iziguirre (?) som erstatter. Selv om jeg aller helst ser at Enrique forlenger med oss, uten å rive ned lønnsstrukturen i klubben.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 13. Juni 2011, 18:16 »
Vi kommer ikke til å få £10m for Enrique, det er jeg helt overbevist om. Jeg tipper max £8m. Og da sitter vi ikke igjen med så jævla mye etter å evt. ha henta M'Bengue.

Skal være heldige om salgsummen blir på halvparten av det. Tipper NUFC har priset Enrique litt for høyt og skremt unna mulige kjøpere, samtidig som Enrique har bestemt seg for å dra.
Enten må han selges billig eller så sitter han ut kontrakten og NUFC vil ha en spiller som ikke vil være der neste sesong.
Det er min teori.

Så lenge spesielt LFC og andre klubber som er nevnt ikke har forsterket på den plassen regner jeg med at han vil forsvinne. Synes dette har ligget i kortene ganske lenge nå, da Enrique har utsatt dette med ny kontrakt gang på gang.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #761 på: 13. Juni 2011, 18:25 »
Har sett på som Enrique som tapt siden januar. Nå gjenstår det å se hvor mye vi kan få for han.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 13. Juni 2011, 18:52 »

Det spørs. Lpool klarte jo å bruke ufattlige 20 mill på Hendo... Så vi kan jo håpe..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 13. Juni 2011, 18:59 »
Nå har vel ikkje Enrique eit engelsk pass heller.

£20 mill er uansett alt for mye..til tross for engelsk pass.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 13. Juni 2011, 19:51 »
Ja, akkurat som Jones og Carroll også var overpriset. Glem uansett £10 mill for Enrique først som sist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida