20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #720 på: 08. Juni 2011, 21:38 »
Da skal du bestille en med Smith og en med Løvenkrands asap! ;)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #721 på: 08. Juni 2011, 21:39 »
Trur eg har bomma godt på årets draktkjøp (Enrique, Carroll og Ranger)

Hehe, den er kjip  ;)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 08. Juni 2011, 21:41 »

Carroll og Barton fra årets her og Ranger fra 09/10 sesongen.

Tror eg bare bestiller en Ameobi drakt og har den i 10 år til :-\

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 08. Juni 2011, 21:47 »
Men Tiote fortjener £60,000 eller? Kun en god sesong han også vettu. Det samme med Coloccini.

Enrique kommer til å bli vanskelig å erstatte, alle skjønner det. Bare å se rundt det hvor mange gode venstrebacker det finnes f.eks bare i PL. Kan vel telle på en hånd de jeg vil ha av de 20 som spiller fast i PL.

Jeg tviler på at tiotes kontrakt er på 60. Likevel er DM er en mye viktigere posisjon på banen enn venstreback. Tiote er, i motsetning til Enrique, er en komplett DM. Det er det noe alle ser, en sesong eller ikke. Enrique har derimot mye å lære fortsatt og det etter 4 sesonger i england.

Det kan hende at vi ikke finner en verdig erstatter. Men vi trenger ikke alltid å anta at alle våre kjøp går på trynet. Noe vi har hatt en tendens til tidligere..

Hold deg unna drakter med HBA og Tiote bakpå ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #724 på: 08. Juni 2011, 21:55 »
Jeg mener ikke at vi MÅ selge til den prisen, men jeg føler at £12m kan styrke laget mye bedre enn ved å beholde Enrique ett år til... Husk at hvis vi ikke selger ham til Barca så vil nok antall konsentrasjonglipper øke dramatisk, slik de har gjort den siste halve sesongen.

Hvis valget er en umotivert Enrique eller £12m til i potten, så vet jeg hva jeg velger. Hvis denne historien viser seg å være bullshit, vil jeg være glad for å beholde Enrique

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 08. Juni 2011, 21:57 »
Inspector, jeg skal være enig med deg i at ikke Enrique ikke er en komplett DM. ;) Det han derimot er, er en knallgod venstreback. Jeg tror faktisk det er lettere å finne en god DM en enn god venstreback om du ser på andre lag. Som Daniel sier er det svært få gode venstrebacker i PL og bare en håndfull som ikke er dårligere enn Enrique.

Forresten er det ikke mange i dagens lag som har bidratt mindre enn Ben Arfa. Det er godt mulig at han blir god, men det vet vi faktisk ikke så veldig mye om enda. Sykt at folk vil kaste Nolan og Barton på huet og ræva ut, mens vi skal satse alt på en spiller som etter alt vi vet kan ha fått en karrieretruende skade og vi ikke aner hvor god vil bli for oss. Det siste er ikke spesielt rettet mot deg, men en mer generell betraktning.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 08. Juni 2011, 22:11 »
£12 mil for José Enrique er langt ifra de £35 vi fikk for Carroll, men det er allikevel en for god deal til å si nei til, mener jeg.

Dog må jeg si at jeg gjerne hadde sett nevnte Soriano og\eller Montoya komme motsatt vei.

Hvor kommer forresten den £12 mil. prislappen fra, kilde?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #727 på: 08. Juni 2011, 22:23 »

så det først på NUFCblog, dog uten sitat ( noe jeg synes Ed på siden har gjort vel mye i det siste). Han har visst fått nyheten fra Spania, men nevner ikke kilde. Etter å ha snust litt rundt er det nevnt flere steder på twitter + geordies.net/, sports.silobreaker.com/ osv...mulig det bare er bull med den prisen fra Barca, men avskrekker muligens Pool til å trekke seg så beholder vi ham? :)
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 08. Juni 2011, 22:28 »
Å finne et DM som ligner på Tiote er veldig vanskelig Geir. Dette fordi det er sjelden man finner en DM som er så pasningssikker og teknisk.  Har man ikke en god DM er det lettere å druble seg gjennom midten, hvilket er farligere enn om ballen trilles ut på kant for innlegg eller utfordring av backene. Kampene vi har spilt med Smith viser hvor stor forskjell en DM kan være. Mens Fergusons vikariat på venstreback har ikke vært så katastrofalt.

Jeg mener ikke at vi MÅ selge til den prisen, men jeg føler at £12m kan styrke laget mye bedre enn ved å beholde Enrique ett år til... Husk at hvis vi ikke selger ham til Barca så vil nok antall konsentrasjonglipper øke dramatisk, slik de har gjort den siste halve sesongen.

Hvis valget er en umotivert Enrique eller £12m til i potten, så vet jeg hva jeg velger. Hvis denne historien viser seg å være bullshit, vil jeg være glad for å beholde Enrique

Jeg tenker i samme banen selv. Vi har ikke råd til å miste enrique gratis. Men jeg er også bekymret for at enrique fortsetter i  samme negativ trend  som han hadde i sesonggavslutningen , til tross for at han evnt signerer en ny kontrakt. Da er vi nesten låst i den posisjonen de neste 5 årene..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 08. Juni 2011, 22:32 »
Helvette Inspector, alle har vel en dårlig periode i løpet av sesongen. Er så dritt lei dette "negativ trend"-pisset ditt og andre ting.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 08. Juni 2011, 22:43 »

så det først på NUFCblog, dog uten sitat ( noe jeg synes Ed på siden har gjort vel mye i det siste). Han har visst fått nyheten fra Spania, men nevner ikke kilde. Etter å ha snust litt rundt er det nevnt flere steder på twitter + geordies.net/, sports.silobreaker.com/ osv...mulig det bare er bull med den prisen fra Barca, men avskrekker muligens Pool til å trekke seg så beholder vi ham? :)

Sjekka både MD og Sport nå uten å finne noe mer konkret enn at MD nevnte José Enrique som et alternativ for Barcelona igår, så hvor nufblog får infoen sin fra her nå, det skjønner jeg ikke. MD og Sport pleier å ha brukbar innsikt i hva som foregår i korridorene på Camp Nou. Det at interessen fra Barcelona også beskrives som en overraskelse av nufcblog, gjør også at jeg tviler på denne artikelen. Barcelona hadde vistnok representanter til stede for å se José Enrique allerede i april!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #731 på: 08. Juni 2011, 22:57 »

Sjekka både MD og Sport nå uten å finne noe mer konkret enn at MD nevnte José Enrique som et alternativ for Barcelona igår, så hvor nufblog får infoen sin fra her nå, det skjønner jeg ikke. MD og Sport pleier å ha brukbar innsikt i hva som foregår i korridorene på Camp Nou. Det at interessen fra Barcelona også beskrives som en overraskelse av nufcblog, gjør også at jeg tviler på denne artikelen. Barcelona hadde vistnok representanter til stede for å se José Enrique allerede i april!

ja, fant heller ingenting på spanske sider..sikkert løst rykte. som selfølgelig Daily Mail har skrevet ut http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2000556/Barcelona-target-Jose-Enrique-Alexis-Sanchez.html
- Dr. Emmet Brown.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #732 på: 08. Juni 2011, 23:01 »

ja, fant heller ingenting på spanske sider..sikkert løst rykte. som selfølgelig Daily Mail har skrevet ut http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2000556/Barcelona-target-Jose-Enrique-Alexis-Sanchez.html

og Talksport
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/8118/1/exclusive-barcelona-set-sights-newcastle-defender
- Dr. Emmet Brown.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 08. Juni 2011, 23:08 »
Inspector: Det finnes en mellomting mellom Tiote og Smith også. Du er vel ikke uenig i at det finnes flere gode DMer enn venstrebacker i PL. Jeg synes også Tiote er bedre enn Enrique, men det er veldig vanskelig å finne gode venstrebacker.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 08. Juni 2011, 23:09 »
Det DailyMail skriver der, er ikke helgærnt det. Men det er den delen om £12 mil. jeg er skeptisk til. Den er det foreløpig kun nufcblog og DailyMail som snakker om.