20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #705 på: 08. Juni 2011, 10:21 »
Skal vi først selge Enrique, så synes jeg Barcelona høres ut som en fantastisk mulighet for han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #706 på: 08. Juni 2011, 10:38 »
Skal vi først selge Enrique, så synes jeg Barcelona høres ut som en fantastisk mulighet for han.

Håper han går til Barca framfor Liverpool. Kanskje  vi tom kan få penger og en Barca talent på kjøpe.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 08. Juni 2011, 10:51 »
Barca-talent? Antar du snakker om denne nokså ukjente argentineren Leo Messi da?

Hvis vi får penger for Enrique og Messi i retur, joda, den er grei den :P Prislappen er vel egentlig 15 mill, men de kan kanskje få han for halvparten, ettersom vi får en spiller i retur.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 08. Juni 2011, 11:11 »
Du har så jævlig dårlig humor at jeg av og til må felle en tåre.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 08. Juni 2011, 11:39 »
;D :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 08. Juni 2011, 11:52 »

Håper han går til Barca framfor Liverpool. Kanskje  vi tom kan få penger og en Barca talent på kjøpe.

Tja. Vi trenger jo spisser og Jonathan Soriano ble jo toppscorer på b-laget denne sesongen som forøverig leverte en meget sterk sesong i Segunda A, tredjeplass, og ville dermed rykket opp, hadde det ikke vært for at b-laget ikke kan spille i samme divisjon som a-laget.

Soriano er forøverig kaptein på b-laget og beskrives på følgende måte:

"Soriano has the ability to score goals from all over as he plays in the classic number nine role up front. Able to use both feet equally the experienced youngster is also strong with his head and battles for every ball in and around the area. A great team player he battles and gives everything while showing some delicate touches and a willingness to bring others into the game when he can. He has also shown that he can perform playing slightly further back."

Med sine 26 år vil vel Soriano heller aldri bli aktuell for Barças a-lag, men han er deffinetivt bedre enn Løvenkrands, og ville neppe blitt altfor dyr.
Dog ryktes det at han muligens blir med Lucho til Roma, hvis han blir ny trener der.

Jonathan Dos Santos (Giovanis yngre bror) kunne jo også vært spennende, håper dog han har litt bedre holdninger enn sin eldre bror, samtidig som det ikke først og fremst er midtbanespillere vi trenger.

Montoya ryktes jo også å være på vei bort fra Katalonia, og er også nevnt som en kandidat til å bli med Luis Enrique til Roma, hvis han overtar der. Montoya er høyreback, og har såvidt fått prøve seg på a-laget. En utfordrer til Simpson?
« Siste redigering: 08. Juni 2011, 22:06 av chickenman »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 08. Juni 2011, 18:10 »
Tusen takk ;D

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #712 på: 08. Juni 2011, 18:18 »
leser mange rykter nå om at Barca slenger hele £12m på bordet for Jose..dette må jo være musikk i Cashleys ører. Bruke disse rett over i kapring av Zoggy? Gjerne for meg. Ønsker også av hele mitt hjerte at om Jose drar er det ikke Pool, men Barca.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 08. Juni 2011, 20:54 »
Jeg hadde NESTEN blitt litt glad om han gikk til Barcelona. Hadde vært litt stas. £12 mill er også veldig mye penger for en back med ett år igjen av kontrakten.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 08. Juni 2011, 21:01 »
Jeg hadde solgt ham tvert da, uansett. For det første skjønner jeg at spillere vil til Barca. For det andre mener jeg det er fullt mulig å få tak i en back med tilsvarende potensiale for halve beløpet. For det tredje vil vedkommende ikke kreve så mye i lønn. Og til slutt vil dette gi oss muligheten til å få inn en bedre høyreback..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 08. Juni 2011, 21:17 »
Jeg hadde solgt ham tvert da, uansett. For det første skjønner jeg at spillere vil til Barca. For det andre mener jeg det er fullt mulig å få tak i en back med tilsvarende potensiale for halve beløpet. For det tredje vil vedkommende ikke kreve så mye i lønn. Og til slutt vil dette gi oss muligheten til å få inn en bedre høyreback..
Hehe, ja det er nok fordi det er så enkelt å finne en med tilsvarende kvaliteter til halve prisen at Barca evt velger å hente han for £12mill. Hvorfor henter ikke Barca den spilleren som kun koster £6mill da?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #716 på: 08. Juni 2011, 21:19 »
trodde aldri jeg skulle komme til den dagen jeg syntes det var greit å selve oksen vår, men for den prisen til Barca, så er jeg positiv til salg, så lenge det skjer tidlig i vinduet sånn at vi får brukt pengene fornuftig.

Jeg ser for meg at £12m kan finansiere Zoggy + N.Taylor. Da er det bare å bruke pengene fra Carroll salget slik at vi har en som kan danke ut Simmo i tillegg. Bare lønna til Smudge kan jo finansiere en høyreback av godt kaliber.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #717 på: 08. Juni 2011, 21:24 »
Jeg vil aller helst beholde Enrique jeg. Selges han, er £12mill er grei sum det. Men vi har ingen garantier for at en evt erstatter er like god. 12 mill er mye penger for en venstreback med 1 år igjen, men jeg vil veldig gjerne beholde han hvis han ikke er helt i mot det selv.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 08. Juni 2011, 21:26 »
Hehe, ja det er nok fordi det er så enkelt å finne en med tilsvarende kvaliteter til halve prisen at Barca evt velger å hente han for £12mill. Hvorfor henter ikke Barca den spilleren som kun koster £6mill da?

Må ha tiltro til vårt speiderapparat ved du :) Barca vil åpenbart ha etablerte spillere. Enrique er normalt sett bankers bakover, og det er kanskje nok i Barca pga at laget har nok offensive kanoner. Jeg tror det er fullt mulig å erstatte Enrique. Jeg synes rett og slett han ikke er god nok til å fortjene en lønn på rundt £60 000. Dette er hans første gode PL-sesong.  Jeg tror forsvaret vil lide mer av å ha Simpson på høyreback neste sesong enn om vi henter inn Mbenge.
« Siste redigering: 08. Juni 2011, 21:30 av InspectorC »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 08. Juni 2011, 21:31 »
Men Tiote fortjener £60,000 eller? Kun en god sesong han også vettu. Det samme med Coloccini.

Enrique kommer til å bli vanskelig å erstatte, alle skjønner det. Bare å se rundt det hvor mange gode venstrebacker det finnes f.eks bare i PL. Kan vel telle på en hånd de jeg vil ha av de 20 som spiller fast i PL.