20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #645 på: 06. Mai 2011, 13:54 »
Fors¨åvidt enig Hans, men vi er stuck med Ranger noen år iht kontrakt, mens Løven ikke har like lang kontrakt. Hvis ranger får spille noen kamper nå, så er sjangsene store for at han blir mer attraktiv for kjøp eller utleie.

Jeg kjenner på meg at det er greit å selge Ranger nå, selv om utleie er best. Vi må være både taktiske og prinsippfaste, så derfor mener jeg vi må mele kaka litt ved å la Ranger spille.

Hvem vet - kanskje overrasker han oss med å bedre holdningene sine hvis han kommer over kneika?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #646 på: 06. Mai 2011, 14:15 »
Kan vi ikke diskutere Ranger i "Ranger-tråden" og overlate Enrique-tråden til Enrique?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #647 på: 06. Mai 2011, 15:31 »
Nei, det er strengt tatt umulig

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 06. Mai 2011, 22:51 »
Litt avsporing må jo være lov syns jeg. Er jo sjarmen med dette herlige forumet :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 07. Mai 2011, 08:53 »
Enig kristoffer :)

Og du er spot on Hans. Det er nettopp derfor jeg ser helst at Airey får prøve seg. Det skal lønne seg å oppføre seg og gi alt på trening. Talent er ikke alt.Fortsetter Ranger slik, tror jeg det blir lite av ham, dessverre.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 13. Mai 2011, 12:11 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/hvem-har-vaert-sesongens-beste-venstreback-i-premier-league-3463729.html

Får stemme på Enrique som årets venstreback på tv2 årets lag. Kommer sikkert til å være 11 manuspillere når avstemningen er avsluttet. som alltid..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 13. Mai 2011, 12:26 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/hvem-har-vaert-sesongens-beste-venstreback-i-premier-league-3463729.html

Får stemme på Enrique som årets venstreback på tv2 årets lag. Kommer sikkert til å være 11 manuspillere når avstemningen er avsluttet. som alltid..

Poengløst å ha slike avstemninger i Norge siden over 60 prosent av den norske befolkning heier på scum eller lpool.  Forøvrig er ikke Enrique sesongens beste venstreback. Det bør vel være Baines,  med god margin.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 13. Mai 2011, 12:26 »
De kåringene der blir dessverre spammet ned av Manu-folk. Jeg så at Rafael ledet avstemningen for årets beste høyreback, da er det mørkt! Dessuten er jeg overbevist om at Leighton Baines hadde vunnet avstemningen om beste venstreback ganske enkelt om folk gadd å være objektive for en liten stund. Merkelig nok var det Evra som ledet den også..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 15. Mai 2011, 14:07 »
Hadde vært veldig digg ja.. Men tar det som en bonus om han signerer. I mine tanker er han nok allerede lost case og jeg blir bare skuffa om jeg får forhåpninger om at han blir for å så se han i Liverpool drakt.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #656 på: 16. Mai 2011, 14:20 »
Sitat fra: Christian
The local Sunday Sun reported that Jose Enrique may be doing a U turn and decide to stay at Newcastle.   8)

Det er lov å håpe  :)

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #657 på: 16. Mai 2011, 18:48 »
The local Sunday Sun reported that Jose Enrique may be doing a U turn and decide to stay at Newcastle.   8)

Å være Newcastle fan er vel omtrent definisjonen på å leve i håpet ;) men ja, vært fantastisk om Enrique blir, vi får inn en erstatter på høyre back, og minst 2 målmaskiner på topp, samt Gosling, Ben Arfa tilbake fra skadene!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 16. Mai 2011, 19:11 »

José Enrique vil jo spille Champions League, og ser nå at Liverpool ser ut til å miste Europa League plassen? Kanskje gresset ikke er så mye grønnere på Merseyside allikevel?

Hvis vi først skal selge José Enrique, så håper jeg vi selger til utlandet. AC Milan har vel allerede sikret seg Taiwo, og er kanskje ikke så interesserte, men Bayern var vel linket, og skal jo garantert forsterke heftig til neste sesong. Ellers så skjønner jeg José Enrique veldig godt hvis en spansk storklubb ringer (Barça, Real Madrid, Valencia, Atlético, Vilareal, eller Sevilla?)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #659 på: 16. Mai 2011, 19:13 »
Han har vel sagt at han ikke ønsker seg tilbake til Spania?

Det er dog utvilsomt positivt om han ikke ser på LFC som et nevneverdig stort steg frem i karrieren.