20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #630 på: 03. Mai 2011, 17:31 »
Hadde vært bra hvis han gikk til owens klubb:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #631 på: 03. Mai 2011, 18:36 »
Kan ikke si at jeg liker det som kommer ut i dette intervjuet. Virker nesten som om han allerede har begynt å forklare seg for at han forsvinner i sommer.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 03. Mai 2011, 22:38 »
Going, going, but not gone.
Relativt sikker på at han forsvinner ja, dessverre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #633 på: 03. Mai 2011, 23:38 »
Her er videointervjuet den forrige posten min var hentet fra.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/13269393.stm

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #634 på: 04. Mai 2011, 00:10 »
For meg så virker det at alt avhenger på hva slags ambisjoner vi viser i sommervinduet. Får vi noen skikkelige navn + et par tioter så mener jeg han garantert blir.
Gan canny doon Toon!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 04. Mai 2011, 00:42 »
Virker for meg som han ikke vet så mye selv om hva han vil. Men viser ikke akkurat noen stor kjærlighet for klubben i dette intervjuet, noe som forsåvidt er greit. Kan ikke forvente at en spanjol skal elske klubben over alt på jord, da den for han ikke er mer enn en arbeidsplass. Men det er jo ikke lenge siden, ifjor en gang tror jeg, hvor han uttalte at han elsket klubben og ville gjerne bli her resten av karrieren.

Men jeg tror ikke enrique har tatt noen som helst avgjørelser enda, ttor han venter til transfervinduet for å se hvilke muligheter han har, evnt. Bruke andre tilbud til å presse opp lønna dersom han fornyer med oss. Men det kommer nok ikke ashley til å ta særlig godt i mot tenker jeg. Er ganske sikker på at han forsvinner i sommer, for han kommer til å få gode tilbud fra store klubber. Og det er veldig synd for han er en fantastisk spiller, og virker å ha en veldig kul og morsom personlighet. Men synes han har sett veldig uinspirert ut i de siste kampene(egentlig helt siden jul ca), og det begynner å bli en stund siden jeg har sett han smile under kamp, hqn har faktisk sett mer sur ut.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 04. Mai 2011, 00:53 »
han uttalte at han elsket klubben og ville gjerne bli her resten av karrieren.

Sånne ting kan jo forandre seg, og jeg er ikke akkurat sjokkert over at enkelte spillere tenker seg om en ekstra gang før de signerer en ny langtidskontrakt etter det som skjedde i januarvinduet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daggie Riise

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #637 på: 05. Mai 2011, 02:36 »
Leser at Giulem Balague også skriver at Enrique er "done deal" til Liverpool. Ballague er jo en mann som pleier å være tidlig ute med nyheter rundt Liverpool eller bekrefte/avkrefte hva som er sant og hva som er bullshit, så Enrique til Liverpool virker vel meget troverdig nå?

Forøvrig minner dette mye om Mascherano, kontraktsforhandlingene rant ut etter at han sa han ville bli og så dro han om sommeren etter å ha mistet formen på slutten av sesongen. :P

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #638 på: 05. Mai 2011, 12:10 »
Jeg synes Furgeson skal få starte neste kamp på venstrebacken. Forsvarsrekka har gått en hel sessong nå uten særlig konkurranse, dette selvfølgelig pga tynn stall og skader. Jose har dabbet av noe enormt, og som mange nevner, det ser ikke ut som han spiller med hjertet. Da synes jeg at Shane fortjener å starte en kamp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 05. Mai 2011, 15:05 »
Tja. Sesongen er mer eller mindre over, vi er mer eller mindre sikra videre spill i Premier League (teoretisk kan vi fremdeles rykke ned) og vi har lite annet enn æren å spille for. Da er det kanskje tid for å tenke på neste sesong. Det meste tyder på at Jose ikke kommer til å være her neste sesong, da kan vi like godt gi Ferguson tilliten, han har gjort sine saker veldig bra de gangene han har spilt. Men jeg tror ikke det skjer, og det er ingen katastrofe om vi bruker Jose heller. Og sjansen for å beholde ham blir nok ikke akkurat større om han plutselig vrakes til fordel for en "junior".

Men vi kan trygt gi unggutta mye mer spilletid i de siste kampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 05. Mai 2011, 16:48 »
Nile Ranger bør uten tvil spille fra start de neste kampene, det er det ingen tvil om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 06. Mai 2011, 13:17 »
Nja. Ikke like skråsikker på det. Den jobben han har gjort i de kampene han har startet har ikke akkurat vært særlig bedre enn det Løvenkrands har gjort. Men slår vi Birmingham i helga, så kan jeg alltids godta det. Men føler at Ranger overhodet ikke er klar for dette nivået ennå. Kun i små drypp har han noe å komme med. Derfor bør han lære seg fotballens ABC i en mindre klubb på lån i en sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 06. Mai 2011, 13:21 »
Den ene PL-kampen han har starta mener du?
Har hatt gode cup-kamper derimot. Vi har ingenting å tape på å la en spillesugen Ranger prøve seg, for som jeg kan si i det uendelige - Løvenkrands BØR være historie etter sommeren.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 06. Mai 2011, 13:22 »
Nja. Ikke like skråsikker på det. Den jobben han har gjort i de kampene han har startet har ikke akkurat vært særlig bedre enn det Løvenkrands har gjort. Men slår vi Birmingham i helga, så kan jeg alltids godta det. Men føler at Ranger overhodet ikke er klar for dette nivået ennå. Kun i små drypp har han noe å komme med. Derfor bør han lære seg fotballens ABC i en mindre klubb på lån i en sesong.

Ranger har startet en ligakamp.. Han er den spilleren med flest kamper som innbytter i hele Premier League, så han har fått føle på nivået, men det er vanskelig å skulle prestere fra benken til enhver tid. Tre kamper på slutten av sesongen ville i det minste vært en fair sjanse for gutten, noe jeg mener han ikke er blitt gitt enda.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #644 på: 06. Mai 2011, 13:29 »
Vi kan jo ikkje være sikker på om han fortjener den sjansen, dersom historiene om holdningane hans stemmer. Om han hadde gjort meir ut av seg på banen, og skjerpa rutinene sine på trening, etter det fantastiske Liverpool-innhoppet, hadde han garantert fått spele meir denne våren.

Mot Villa daffa han rundt heilt til han blei bytta ut. Det gir i alle fall meg dårlige vibbar, sjølv om mannen sjølvsagt har potensiale som overgår Løvenkrands i stor stil. Om historiene om Ranger stemmer, sender vi ut eit dårleg signal dersom han får starte kampar på bekostning av folk som oppfører seg.
« Siste redigering: 07. Mai 2011, 15:26 av Hans J »