20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168574 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #615 på: 11. April 2011, 22:48 »
Utdrag fra dagens nettmøte med Phil Thompson på tv2sporten.no:

19:14  [Kommentarer fra kaikai: ]
how do you know that Jose enrique is a "done deal"? 

mandag 11.april 2011 19:14 kai
19:15  Phil Thompson: It's been quite open knowledge in the Premiership - you hear things and they don't deny it. On friday there was a discussion around Joey Barton, and Andy Carroll's transfer to Liverpool and it said that Jose Enrique was following Andy Carroll to Liverpool. 

Virker med andre ord som om disse ryktene kanskje er dratt litt ut av proposjoner, og at det kanskje ikke er noe konkret allikevel?

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #616 på: 11. April 2011, 23:00 »
Jeg har aldri hatet Liverpool så mye som jeg gjør nå! Ikke det at de har gjort noe kriminelt, men jeg blir skikkelig provosert over hvordan de prater i hytt og pine om hvilke spillere de skal kjøpe til sommeren og hvordan de skal kjøpe seg til suksess neste sesong.
Forholdet mitt til Liverpool ble ikke akkurat bedre etter at Carroll scoret to ikveld :p

Men jeg håper så INDERLIG at disse ryktene rundt Enrique bare er bullshit og at han blir i Newcastle. Skal vi noen gang komme opp i Europasjiktet igjen er vi NØDT til å beholde de beste spillerne våre som Enrique, Barton, Tiote, Nolan og Colo.

We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 13. April 2011, 14:15 »
Vel, Pardew var vel frampå noen ganger med at Carroll skulle ingen steder.

Alt er som vanlig i Newcastle, så vi får bare leve videre med våres bipolare lidelser!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 13. April 2011, 14:39 »

Alt er som vanlig i Newcastle, så vi får bare leve videre med våres bipolare lidelser!

Hva annet skal mannen gjøre da? Hans eneste alterntiv er å benekte dette. Å si at klubben er i forhandling om salg av Enrique vil bare føre til unødvendig styr rundt spilleren. I tillegg vil jo det avsløre vår strategi og f.eks være med å presse opp prisen på evnt. erstattere..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 13. April 2011, 14:47 »
Dette skriver vår alles kjære nufc.com:

Much debate has been prompted by the supposedly accidental outburst from Anfield apologist Phil Thompson, regarding an agreement to sell Magpie defender Jose Enrique to Liverpool this coming summer.

While there's no shortage of folks claiming to have insider knowledge of what the red side of Merseyside are up to, our attempts to shed light on the story from a Tyneside perspective have failed to find anything worth reporting.

That's not to say there's no smoke without fire, but the people who are often first to know when deals are struck involving SJP are noticeably quiet at present.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 13. April 2011, 14:50 »
Det har jo ikke akkurat vært lite styr rundt Enrique de siste ukene no uansett.

Pardew vil jo bare mer og mer fremstå som en løgner om det viser seg at det er "done deal"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 13. April 2011, 14:56 »
Jeg gidder overhodet ikke å vektlegge den ene eller den andres uttalelser noe spesielt. Det er veldig mye som kan forandre seg fra nå og frem til første september, og av den enkle grunnen blir det sagt mye nå som er løgn, løgn og atter løgn. Det var ikke nødvendigvis tenkt til å være det i utgangspunktet, men ting forandrer seg fort i fotball.

Jo mindere jeg bryr meg om disse uttalelsene, enten det kommer fra Pardew eller Liverpool-leieren, jo mindere skuffet blir jeg hvis José Enrique faktisk blir solgt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 13. April 2011, 18:50 »
Pardew vil jo bare mer og mer fremstå som en løgner om det viser seg at det er "done deal"
Sånn rent bortsett fra at jeg tviler sterkt på at Pardew lyver. Han vet bare ikke hva Ashley planlegger fra en dag til en annen. Og som manager er han en av de siste som får vite om det hvis det er noe sannhet i det. Hvisomatsåfremtifall at det faktisk er en "done deal" slik Thompson hevder, så er det i veldig stor grad "hysj, hysj, hysj" og ikke en gang Alan Pardew vet om det.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 13. April 2011, 19:02 »
Jeg har selvfølgelig heller ingen tro på at Pardew skulle lyve om noe slikt. Han hadde da holdt kjeft dersom det var en done deal, eller bare sagt det og antakeligvis spilt med Ferguson ut sesongen.
Ser forøvrig at TalkSport linker AC Milan sterk til ham. Vi blir nok nødt til å leve med disse ryktene om Jose helt til sommeren.

Øystein

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #625 på: 13. April 2011, 19:33 »
Om Pardew lyver eller ikke, Jose Enrique forsvinner til sommeren. Det blir bare mer og mer tydelig syns jeg. Desverre, Enrique er en spiller vi gjerne skulle ha hatt med oss videre. Men vi skal selvfølgelig ikke gi han opp før han har signert for en annen klubb, men rykter kommer som regel fra en plass og når de er såpass sterke og hyppige som de rundt Jose, så tror jeg det er noe i det.

Håper at han forsvinner til en annen liga enn pl hvis han forsvinner. Orker i hvertfall ikke se nok en av "våre" hos Pool neste sesong. Det vil bli for mye av det gode.

Jeg kjøpte hjemmedrakt med 9 Carroll på min første tur til Toon denne sesongen i November. På min andre tur for sesongen nå i februar var jeg mm unna å kjøpe Enrique drakt. Kanskje kan jeg si heldigvis at jeg valgte Ben Arfa! Ville i hvertfall vært tragisk for min del om da begge hadde endt opp hos Pool neste sesong..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 13. April 2011, 20:39 »

Det var nok også det som var hans ønske. Men med de rettighetene og agentene spillerne kan støtte seg bak idag er det håpløst å beholde spillere mot dems vilje. Når Carroll leverte sin transfer request hadde egentlig ikke Pardew og co noe annet valg enn å selge. Dessuten var hendelen meget god.
Må jo også huske at Carroll selv var ute i media plenty av ganger for å avkrefte rykter om at han var på vei vekk, og samtidig slang han ut noen ord om hvor mye han holdt av klubben.

Til syvende og sist er det Enrique selv som nå bestemmer om han vil bli værende eller ei. Skriver han ikke under på ny kontrakt snart så må vi bare håpe at klubben kan tyne mest mulig penger ut av en overgang.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 13. April 2011, 21:22 »
Jeg kjøpte hjemmedrakt med 9 Carroll på min første tur til Toon denne sesongen i November. På min andre tur for sesongen nå i februar var jeg mm unna å kjøpe Enrique drakt. Kanskje kan jeg si heldigvis at jeg valgte Ben Arfa! Ville i hvertfall vært tragisk for min del om da begge hadde endt opp hos Pool neste sesong..
Har både Carroll og Enrique i årets drakter.  :-[

Gode souvernirer om 15 år :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #628 på: 03. Mai 2011, 17:17 »
Intervju med Jose i dag:

?I?m just concentrating on playing for Newcastle,? ?We haven?t spoken about contracts yet ? I don?t want to say more about that,?

?I?m happy with that and I?m very happy here. I know there are a few difficult things at Newcastle, but we the players don?t have to think about that.?

?If I have to continue here at Newcastle, I?m happy. If I have to go to another club, I?m happy in England. If I have to go to another league, I?m happy.?

?I just want to play football ? it?s my life and it?s best for me.?  ?This team has fight,? . ?It?s hard for players like me, Jonas Gutierrez, Joey Barton and Kevin Nolan ? we?ve played with big names before.

?But a lot has changed. Before, we had players like Mark Viduka, and now we have players like Williamson and Perch ? players who have played in the Championship and they fight to play in the Premier League.?

?We?re doing well, we had Michael Owen and players like that and we were relegated, but with this team we will stay in the division.?

kilde: http://www.nufcblog.com/2011/05/03/if-i-have-to-continue-at-newcastle-im-happy-jose-enrique/

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #629 på: 03. Mai 2011, 17:19 »
Intervju med Jose i dag:

?I?m just concentrating on playing for Newcastle,? ?We haven?t spoken about contracts yet ? I don?t want to say more about that,?

?I?m happy with that and I?m very happy here. I know there are a few difficult things at Newcastle, but we the players don?t have to think about that.?

?If I have to continue here at Newcastle, I?m happy. If I have to go to another club, I?m happy in England. If I have to go to another league, I?m happy.?

?I just want to play football ? it?s my life and it?s best for me.?  ?This team has fight,? . ?It?s hard for players like me, Jonas Gutierrez, Joey Barton and Kevin Nolan ? we?ve played with big names before.

?But a lot has changed. Before, we had players like Mark Viduka, and now we have players like Williamson and Perch ? players who have played in the Championship and they fight to play in the Premier League.?

?We?re doing well, we had Michael Owen and players like that and we were relegated, but with this team we will stay in the division.?

kilde: http://www.nufcblog.com/2011/05/03/if-i-have-to-continue-at-newcastle-im-happy-jose-enrique/

Kommer en bedre klubb på banen er han vekk.