20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168484 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #600 på: 21. Mars 2011, 19:11 »
Eg trur Enrique forlet oss i sommar.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #601 på: 21. Mars 2011, 19:29 »
Det tror jeg også, dessverre. Ser for øvrig ut til at disse transferryktene har påvirket ham negativt. Han var jo rett og slett fantastisk frem til januar. Etter det har han hatt mange dårlige og mediokre opptredener.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #602 på: 21. Mars 2011, 19:41 »
Uansett deilig om vi får sikret en ny kontrakt. Det vil gi oss noen flere kort på hånden i forhandling med andre klubber. Er forøvrig enig i at det ser mørkt ut med tanke på å beholde han.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 21. Mars 2011, 21:11 »
Det tror jeg også, dessverre. Ser for øvrig ut til at disse transferryktene har påvirket ham negativt. Han var jo rett og slett fantastisk frem til januar. Etter det har han hatt mange dårlige og mediokre opptredener.

Har tenkt det samme jeg også. Ser ut som hodet hans er mange andre steder enn akkurat der det bør være. Kan jo kanskje til syvende og sist slå posetivt ut for oss, men egentlig er jeg vel redd for at han allerede har gjort nok til å få en drømmeovergang i sommer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 22. Mars 2011, 09:52 »
Jeg beholder håpet inntil videre, Milan har vært sterkt linket til Mikael Lustig i hele vinter også. Noe som sies å ha påvirket hans spill i negativ retning. Jeg har ikke sett så veldig konkrete og troverdige rykter i verken Lustig eller Enriques tilfeller. Men jeg forstår at det kan påvirke spillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #605 på: 22. Mars 2011, 11:57 »
Ser ut som Enrique overtalte Pardew om at han var klar for kamp.

Mulig Pardew burde vært strengere, men samtidig er Enrique såpass viktig at det nok er lett å "kjøpe den".
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #606 på: 10. April 2011, 16:42 »
I følge TV2 panelet før kampen i dag så er transfere av Enrique til Liverpool en done deal. Snakkes om £15 m.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #607 på: 10. April 2011, 16:46 »
I følge TV2 panelet før kampen i dag så er transfere av Enrique til Liverpool en done deal. Snakkes om £15 m.

hørte det samme, men synes det høres rart ut at det er en "done deal"
Andreas Martins

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #608 på: 10. April 2011, 16:53 »
ITK'erene Thorstvedt og Thompson. I det minste skulle de ønske det.

ScandinavianMagpie

• Gjest

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 11. April 2011, 00:06 »
Jeg syns at Joey Barton var i et unormalt surkete humør i dag, virka rett og slett irritabel og lite spillelysten hele veien. Skulle tro han hadde fått hørt nyheter om at Jose Enrique var klar for en klubb Joey Barton ofte har poengtert at han misliker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 11. April 2011, 01:10 »
Han fikk nok ekstra mye dritt fra tribunen i dag, i tillegg virket han overtent. Kan ha en sammenheng med at han følte presset i dag, både som kaptein og ikke minst på bakgrunn av at han har slakta samtlige engelske midtbanespillere denna uka.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 11. April 2011, 01:13 »
Det kan selvfølgelig være det, men han har jo tidligere sagt at dritten fra tribunene er en motiverende faktor som han bortimot trives med. Men selvsagt, det kan vel ha flere sammenhenger, han følte vel som Wikestad påpekte kanskje et ekstra tyngende ansvar som kaptein. Uansett, det var vel Bartons klart svakeste kamp denne sesongen vel. Ingenting stemte i dag, og det måtte komme etter de uttalelsene han hadde uti uka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 11. April 2011, 01:23 »
Han var jo omgitt av medspillere på reservelagsnivå da. Ikke så lett å spille bra da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 11. April 2011, 19:28 »
Det er ikke første gang denne sesongen han er det, og han har likevel prestert på tilnærmet ønsket nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon