20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168575 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #450 på: 26. Jan. 2011, 13:09 »
AC Milan are weighing up a shock bid for Newcastle full-back Jose Enrique, according to reports in Italy
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/4779/6/ac-milan-eyeing-shock-swoop-newcastle-star

Fingrene av fatet >:(

Ser ikke for meg Enrique ønske seg til Italia, og Pardew kommer ikke til å selge ham om ikke han vil vekk selv.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 26. Jan. 2011, 14:31 »
Mannen har vært klasse, og jeg kan skjønne at han har lyst å realisere sin landslagsambisjon. Dette blir lettere om han spiller for Milan. Salg kan være uunngåelig mao. Skal være fornøyd om vi får en klekkelig sum og han drar til utlandet. Men jeg går helt i fistel om jeg ser ham i Scum.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #452 på: 26. Jan. 2011, 15:29 »
Selger vi Jose, så klikker det for meg.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #453 på: 26. Jan. 2011, 16:02 »
vel, fyren har vel ambisjoner selv og.... han er jo profesjonell. Klart at klubber som Milan og Manchester united, som kan lokke med titler og champions league spill, er mye mer attraktive enn det vi er.
Jeg forstår han godt hvis han drar, og er MEGET takknemmelig for det han har gjort for oss hittil...

Det eneste jeg håper på er at vi får godt betalt, og at enrique skriver en gentlemanskontrakt med oss slik at vi binder han i noen år men til gjengjeld ikke stiller oss i veien for en overgang... alt over 150 mill for enrique er greit hvis han vil bort... :)
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 26. Jan. 2011, 16:07 »
Oppgaven med å beholde Jose kan bli svært vanskelig, da han kunne spilt for 75% av lagene som deltar i Champions League. Det er heller ikke vanskelig å skjønne at AC Milan er interesserte, som pr.dags dato har Luca Antonini på venstre backen. Vi kunne f.eks forhandlet frem en 5-års avtale med Jose med en utkjøpsklausul på 100 millioner kr. Det kunne vært en god deal for begge parter..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #455 på: 26. Jan. 2011, 16:39 »
100 mill er en kjempepris for enrique når man tenker på at Glenn Johnson gikk for 200 mill fra Portsmouth, en back uten et eneste defensivt fiber, eller skal jeg si hjernecelle, i hele kroppen sin.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #456 på: 26. Jan. 2011, 16:42 »
Men NUFC har samtidig vist ambisjoner selv, ved kontraktene til Barfa, Carroll, og snart Barton også. Tror Josè også ser sjangsen til å være med på å bygge NUFC til et storlag. I CL så tror jeg NUFC kan gjøre  det nesten like bra som milan om noen år. Spennende å se hva han ønsker, i og med at han har sagt at han liker å være i Newcastle.
Gan canny doon Toon!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 26. Jan. 2011, 16:44 »
Det er veldig sjelden backer går for over 100 millioner. Glen Johnson er ett av de unntakene. Summen var ekstremt høy både fordi JOhnson er engelsk, og fordi Pompey skyldte Liverpool penger i forbindelse med kjøpet av Crouch. Dermed slettet man gjelden til Pompey, og jeg vil tro det er blitt lagt sammen i prisen. 170 mill btw.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #458 på: 26. Jan. 2011, 16:55 »
jeg skjønner hva du sier Kø1, men samtidig er det forskjell på 100 mill nå, og 100 mill for et par år siden, i kjølvannet av city real og barcas voldtekt av markedet.
Hva får man egentlig for 100 mill nå om dagen?
Samtidig er enrique for min del verdt ihvertfall det dobbelte av Johnson. Sistnevnte hadde i min bok ikke vært et førstevalg på verken newcastle eller noe annet PL lag i topp 7-8 iaf...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #459 på: 26. Jan. 2011, 17:38 »
jeg skjønner hva du sier Kø1, men samtidig er det forskjell på 100 mill nå, og 100 mill for et par år siden, i kjølvannet av city real og barcas voldtekt av markedet.
Hva får man egentlig for 100 mill nå om dagen?
Samtidig er enrique for min del verdt ihvertfall det dobbelte av Johnson. Sistnevnte hadde i min bok ikke vært et førstevalg på verken newcastle eller noe annet PL lag i topp 7-8 iaf...

WTF ?

Barcelona`s voldtekt av markedet ?? Fortell ? ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #460 på: 26. Jan. 2011, 17:55 »
100 millioner for Enrique er latterlig. Intet annet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 26. Jan. 2011, 18:12 »
100 millioner for Enrique er latterlig. Intet annet.
Ikke på dagens kontrakt. Om han skriver en ny og lengre kontrakt derimot, er jeg helt enig med deg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 26. Jan. 2011, 18:24 »
Det er ikke latterlig, hvis det er en del av et kompromiss som Jose krever for å signere en ny kontrakt. 100 millioner for en back er veldig mye penger i et for tiden ganske tregt marked. Og hva er alternativet? Jo, at han kan forlate klubben gratis som 18 måneder, eller bli solgt for 40-50-60 mill til sommeren fordi klubben og Jose ikke blir enig om kontrakt.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 26. Jan. 2011, 18:45 »
TK Karlsen (speider, fotballlblogger) mener Evra sin prislapp ligger på 10-12 mill. Han har igjen 1.5 år av sin kontrakt.  Da bør vel prisen for Enrique nå ligge på rundt 8 mill, selv om Enrique i år har vært bedre.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #464 på: 26. Jan. 2011, 19:03 »
TK Karlsen (speider, fotballlblogger) mener Evra sin prislapp ligger på 10-12 mill. Han har igjen 1.5 år av sin kontrakt.  Da bør vel prisen for Enrique nå ligge på rundt 8 mill, selv om Enrique i år har vært bedre.

Evra er 30.