20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #405 på: 28. Des. 2010, 20:01 »
Reagerte litt på akkurat det jeg også. Det er sjelden veldig populært når spillerne selv går ut og sier at de ikke kan spille!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 28. Des. 2010, 20:17 »
Enrique sletter twitteren sin :(

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 28. Des. 2010, 20:21 »
Seriøst? Det er jo bare til å tenke mer over hva han skriver...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 28. Des. 2010, 20:22 »
Av det eg forstår av det han skriver, så vil han hvertfall slette den. Men ikkje alltid like lett å forstå ka han prøver å skrive :P

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #409 på: 28. Des. 2010, 20:28 »
Av det eg forstår av det han skriver, så vil han hvertfall slette den. Men ikkje alltid like lett å forstå ka han prøver å skrive :P
Hehe ja sliter med å forstå han nå. Er han sint på oss som følger han på twitter?

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 28. Des. 2010, 20:31 »
Rart. Han skriver noe om at han ikke vil risikere at hans tweets blir skrevet mye om. Det er å be om litt mye.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #411 på: 28. Des. 2010, 20:39 »
Kanskje bedre for han å gå over til Facebook da. Uansett veldig synd, for Enrique er litt av en moromann :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 28. Des. 2010, 20:40 »
Pardew var visst ikkje serlig fornøyd med at Enrique la du på twitteren sin at han ikkje skulle spille. På spørsmål om han trodde at Enrique kunne rekke Wigan-kampen svarte han: "I'll check his tweet" :P

Pardew kan holde kjeft i offentligheten om han har noe imot det.

"Who say i dont play the game for my tweet this is no true. I dont play because im injured thats all just i want the people know that"
Haha, herregud så uskyldig stakkar...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #413 på: 28. Des. 2010, 20:54 »
Haha. Skulle tatt seg ut om Enrique heller ville sitte på Twitter enn å spille kamp ;)

Jeg er i hvert fall 100 % sikker på hvem jeg skal ha bak på min neste drakt, selv om det er et "risikoprosjekt". Har nemlig hatt Jenas og Emre på mine forrige skjorter :(
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 28. Des. 2010, 21:27 »
Pardew bør uansett holde dette innad. En ting er garantert, Pardew blir ikke akkurat mer populær hvis han kommer på kant med en av de store publikumsfavorittene i klubben.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #415 på: 28. Des. 2010, 21:31 »
Hvorfor må Enrique bruke det fulle navnet sitt på ryggen? Typisk at jeg fant ut at han brukte det etter at jeg hadde kjøpt drakta med bare "Enrique" bakpå... Surt  :P
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #416 på: 28. Des. 2010, 21:40 »
Hadde tenkt meg en Enrique drakt selv, han er jo helt rå den mannen.
Men så er det jo tid for en Carroll og Tiote drakt også da. Så sitter og lurer på og bestille 3 stk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #417 på: 28. Des. 2010, 23:37 »
Pardew bør uansett holde dette innad. En ting er garantert, Pardew blir ikke akkurat mer populær hvis han kommer på kant med en av de store publikumsfavorittene i klubben.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor han må da det offentlig. Samme med problemene til Ranger i grunn.

Som en på online-forumet sa:

"It's a bit of a worry that Pardew is complaining in public about this, or Enrique's twitter. It's the kind of unimportant s*** that, by paying attention to it, ends up causing more problems than you wanted to solve in the first place. Kind of s**** that managers like Souness constantly bang on about in public, when it should firstly be dealt with behind closed doors and secondly be put into perspective."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 29. Des. 2010, 09:23 »

Sant det, men det er ikke særlig klokt av Enrique å "offentligjøre" at han er skadet før en kamp uansett. Ihvertfall når ingen utenfor NUFC visste det på forhånd. Det Tottenham og Redknapp ikke vet har de ikke godt av å vite.
Det sier jo egentlig seg selv.
Jeg synes ikke Pardew sa noe galt i sine uttalelser. Såpass bør spillerne tåle! Det var jo rett og slett dumskap fra Enrique sin side.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 29. Des. 2010, 09:40 »
Jeg oppfattet det som en lett spøk ifra Pardew.. men jeg skjønner jo at man skal være forsiktig med det siden det blir så enormt hauset opp.

Han og Enrique har vell kontrollen:)
Han kom, ble mett og dett var dett....