20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #345 på: 22. Des. 2009, 14:53 »
Husker jo Ronaldinho sa det samme for 2-3 år siden, at han skulle spille for Barcelona resten av karrieren. Slik gikk det ikke som vi ser.

Syns det er bra at han har hjerte for klubben, men at han skal bli her resten av karrieren som spiller har jeg liten tro på. Men om han blir her et par år til er ikke det overraskende.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #346 på: 17. Jan. 2010, 14:59 »
Må bare bruke anledningen til å hylle denne spilleren som har nå vunnet prisen for månedens spiller i Newcastle både november og desember. Jeg synes uten tvil Enrique har vært vår beste spiller frem til nå. Han samarbeider meget bra med Jonas offensivt, og er nesten umulig å komme forbi defensivt. Jeg føler det er mye takket være denne spilleren at vi nå er i den tabell posisjonen vi er og frykter over alt at denne spilleren skal bli skadet. Kan nesten ikke tro at vi ikke er på utkikk etter en backup for denne spilleren og. Vi kan jo alltids putte innpå Kadar, men kan ikke se at han kan bidra offensivt på samme måte. Og Tozer har vikariert der uten noe særlig hell. Jose Enrique har overgått alle mine forventniger i år, og det eneste jeg vil sette fingeren på er hans innlegg og at han er dårlig til å slå passninger. Håper han jobber med dette, slik at han kan bli en av de beste venstre backene som har spilt for denne klubben.
Andreas Martins

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 20. Jan. 2010, 16:52 »
Castle har lagt ut en Enriqe-wallpaper for dem som liker slikt.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/articles/nufc-wallpaper-el-toro-20100120_2240137_1938665

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 20. Jan. 2010, 20:09 »
« Siste redigering: 22. Jan. 2010, 12:24 av Martin91 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #350 på: 09. Juli 2010, 10:15 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/07/09/enr-que-eyes-new-magpies-contract-61634-26817549/?

Tredje gang han sier noe slik nå?:)

?I have always said the same thing,? he commented. ?When I signed here, I signed for five years. I have two years more ? this year and another one ? but I am already thinking about the future and hoping that my stay is longer than that. I would like to stay for another five years if it possible. I am very happy here and I hope this season will be very good for us.?

Må vel nesten være noe i det. Isåfall, gjennomført bra spiller/person.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 09. Juli 2010, 10:34 »
Håhåh, fy faen! Sånt digger man! For en mann det her er!
Nei.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #352 på: 09. Juli 2010, 18:15 »
Okey? Helt greit for oss, men jeg trodde han hadde større ambisjoner. Mildt sagt...

Jose er en spiller jeg alltid har hatt sansen for og at han velger newcastle er bare bra syns jeg. Vi trenger slike som ham. Vi er ikke gode nok for å hevde oss i toppen av premier league men med han på laget kan det hjelpe oss å overleve første sesongen i alle fall slik at vi etter hvert kan etablere oss i den øverste divisjonen og bli der, hvor vi hører hjemme :) Fikk mange gratulasjoner fra både Man U fans og andre i toppen og de sa de var glad vi var tilbake igjen og at premier league ikke var det samme uten Newcastle og det er jeg helt enig i  8)

pane

• Gjest
« Svar #353 på: 22. Okt. 2010, 20:51 »
Går rykter (skunkers forum) om at Jose har røket korsbåndet. Håper dette ikke stemmer, for da er det bare å pakke sammen å forberede seg på CCC... igjen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 22. Okt. 2010, 20:56 »
Snakker med en av juniorspillerne på Facebook, og han har ikke hørt eller sett noe, så får håpe det bare er en kødd som prøver å lage litt faan.

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #355 på: 22. Okt. 2010, 21:42 »
Snakker med en av juniorspillerne på Facebook, og han har ikke hørt eller sett noe, så får håpe det bare er en kødd som prøver å lage litt faan.
Perch kan sikkert fylle tomrommet  :)

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #356 på: 23. Okt. 2010, 12:36 »
finner ikke at jose er skadet så håper ikke det ass

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #357 på: 23. Okt. 2010, 20:39 »
Finnes det en mer komplett back i hele verden? Jeg er kanskje i skyene etter dagens viktige seier, men jeg mener dette helt seriøst!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Simmio

• Gjest
« Svar #358 på: 23. Okt. 2010, 20:50 »
Finnes det en mer komplett back i hele verden? Jeg er kanskje i skyene etter dagens viktige seier, men jeg mener dette helt seriøst!

Helt enig!

Sinnsyk sterk, vinner alle dueller, spiller gode pasninger hele tiden, alltid med oppover og er god til å legge inn, nesten aldri kommer det mål på hans side.

Han er rett og slett rå! Hvis det er en ting jeg må sette fingeren på er det at han er veldig avhengig av venstrebenet.. Men han er, kanskje, Premier Leagues beste back  ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 23. Okt. 2010, 21:08 »
Hehe, han er god ja. Men  han er ikke den beste. Cole er nok bedre. Men han er nesten komplett. Han mangler litt på det offensive ennå. Cole er bedre i småpasningsspillet rundt motstanderens 16 m er og er flinkere til å sette fart når rommet åpner seg. Det rommet benyttet faktisk Enrique i dag, og det medførte en brukbar mulighet. Gjør han det oftere kommer han til å bli skamgod fremover også. Innleggene kan også bli hardere og komme oftere. Der er Baines bedre. Men jeg tviler på at han er likegod bakover som vår okse. Fortsetter Enriqe samme spillet og i tillegg signerer en ny kontrakt for  er han farlig nær gudestatus blant fansen, og  han er jo veldig populær nå også.