20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #240 på: 29. Mai 2009, 12:34 »
Enrique: Magpies can fly high
by Chris Stanton , 29 May 2009

Jose Enrique insists that he is thinking only of staying at Newcastle United, a club that the Spaniard claims could soon emulate Europa League contenders Aston Villa, despite their relegation to The Championship last week.

While conceding that he would consider other offers were they forthcoming, the 23-year-old Spaniard, who joined Newcastle from Villarreal in the summer of 2007, claims he will not seek a move away from Tyneside.

Enrique?s future, like that of much of the first-team squad at St James? Park, has been placed into doubt after the side's demotion to the second tier of English football.

However, Damien Duff has already pledged his future to the club and Enrique has now followed suit.

?I have a contract for three years with Newcastle," Enrique told Marca.

"Nobody wants to play in the Championship, but I?m thinking only of fulfilling my contract.

?The team has great resources and I am sure that if things go well from the start we can be a team to match Aston Villa.

?I like the city and I am very happy in England, but that does not stop anyone considering an offer that might arrive from another team.

?As it stands today, I see myself playing next season at Newcastle.?

http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/05/29/Premier-League-Enrique/gnid-54962/

Så får vi bare håpe vi får beholde han.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 29. Mai 2009, 13:00 »
Konge om Enrique blir!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 29. Mai 2009, 13:22 »
Helt sheriff faktisk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 29. Mai 2009, 13:26 »
Om Enrique, Beye og S.Taylor blir som har vi jo allerede et meget godt forsvat for CCC, da er det egentlig bare å få inn en ung stopper som kan spilles inn sammen med Taylor, evt. kjøre R.Taylor på høyre backen og Beye - Taylor i midten.
Det blir nok veldig avgjørende å ha et godt forsvar neste sesong.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #244 på: 29. Mai 2009, 13:53 »
Om Enrique, Beye og S.Taylor blir som har vi jo allerede et meget godt forsvat for CCC, da er det egentlig bare å få inn en ung stopper som kan spilles inn sammen med Taylor, evt. kjøre R.Taylor på høyre backen og Beye - Taylor i midten.

Jeg er en stor motstander av å bruke Beye som midtstopper. Føler vi har flere unggutter i klubben som bør havne i den posisjonen før han. Som høyreback derimot er han veldig god.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #245 på: 29. Mai 2009, 13:58 »

Jeg er en stor motstander av å bruke Beye som midtstopper. Føler vi har flere unggutter i klubben som bør havne i den posisjonen før han. Som høyreback derimot er han veldig god.

Så du hvor god Beye var som midtstopper de gangene han spilte der?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 29. Mai 2009, 14:08 »

Hjelper ikke. Han er et vanvittig bra angrepsvåpen fra høyrebacken, og det er der han spiller aller best.

Så du hvor god Beye var som midtstopper de gangene han spilte der?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 29. Mai 2009, 14:14 »
Jeg føler det er bedre å pare Taylor og Beye, enn å pare Taylor med enda en ung, urutinert, uvøren midtstopper, ikke så ulik han selv. Da synes jeg det er bedre å dyrke en ung, angrepsvillig guttunge som høyreback og la Raylor forbli reserve.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 29. Mai 2009, 14:29 »
Jeg føler det er bedre å pare Taylor og Beye, enn å pare Taylor med enda en ung, urutinert, uvøren midtstopper, ikke så ulik han selv. Da synes jeg det er bedre å dyrke en ung, angrepsvillig guttunge som høyreback og la Raylor forbli reserve.

Nettopp. Og Taylor med Beye ved siden av tror jeg ville vært kanon. Så kunne vi kjøpt feks, Kyle Naughton, og satsa på han som høyreback.
Og en annen grunn til at det kan være lurt og flytte Beye inn som midtstopper er at han mest sannsynlig vil holde lenge som midtstopper, enn som høyreback. Han blir 32 år, og vil etter hvert miste mer og mer driv og hurtighet, så med den rutinen hans håper jeg han blir satsa på som midtstopper ved siden av Taylor. Beye imponerte meg stort de gangene han spilte stopper for oss, og jeg glemmer spesielt ikke semifinalen mot Marseille for noen år tilbake. Beye er den eneste jeg har sett ha full kontroll på Alan Shearer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 29. Mai 2009, 14:35 »
Jeg støtter kø1. Beye er best som back, selv om han også fungerer bra som stopper. Da bør han etter min mening fortsette som back og så får vi heller kjøpe inn en ny stopper hvis Bassong drar...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 29. Mai 2009, 14:42 »
Jeg mener det skal vanskelig gjøres å finne en bedre midtstopper enn Habib Beye for et Championship-lag. Da tror jeg det er lettere å finne en ung, lovende høyreback. For ja, vi trenger en rutinert midtstopper, mer enn en ung, lovende. Taylor er fremdeles ung og lovende. Taylor trenger en mer rutinert herremann å støtte seg på, snarere enn en som er yngre, har mindre erfaring og er mer uvøren.
Selv om Bassong tidvis fremsto som om han var 15 år eldre. Men Bassong var unntaket, snarere enn regelen. Og også Bassong hadde dager der hans manglende rutine og uvørenhet kom til syne, og kan ha bidratt til at vi tapte. Som for eksempel mot Fulham, selv om dommeren hadde avgjort den kampen på egenhånd, lenge før Bassong ble utvist.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #251 på: 29. Mai 2009, 20:27 »
Jeg tror også det kan være smart å satse på Habib som midtstopper og heller hente inn en ny ung høyre back. Beye har rutine og kvaliteter til å bli den perfekte makker for Steven Taylor. Tror det kunne blitt bra både for Newcastle og Taylor og omskolert han fra back til midtstopper!

Når det gjelder det denne posten egentlig handler om, Jose Enrique, så blir jeg overrasket om han fortsatt er Newcastle spiller når vinduet stenger i månedskifte august/september. Han er for god til championship, og det vil overraske meg om ikke en spansk klubb om ikke annet kommer på banen og henter han. Positive uttalelser av Enrique idag, men han sier jo også at championship ikke akkurat er stedet å være og jeg tror nok både klubben og Enrique går for et salg hvis et reelt og ok bud kommer.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #252 på: 29. Mai 2009, 22:47 »
Når det gjelder det denne posten egentlig handler om, Jose Enrique, så blir jeg overrasket om han fortsatt er Newcastle spiller når vinduet stenger i månedskifte august/september. Han er for god til championship

Samma gjelder jo egentlig Beye og Taylor også.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #253 på: 29. Mai 2009, 23:11 »
Stemmer det, men Taylor er Geordie på sin hals og av den grunn er det større sjanser for at han blir enn Enrique. Beye er eldre og uttalelsene hans virker mer betryggende enn det Enrique uttalte. Tror rett og slett Beye er mer lojal mot klubben, han har en høyere status blant fansen også.
Enrique har tross alt nesten hele karrieren foran seg og han vil nok helst spille på høyeste nivå for å utvikle seg videre.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #254 på: 31. Mai 2009, 00:17 »
Husker jeg syns Enrique var så dårlig de første kampene for Newcastle.. veldig treg b.a. Han har jo kommet seg voldsomt når det gjelder alt og han er jævlig god.. håper han blir med videre..