20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #210 på: 05. April 2008, 10:31 »
Jeg tror vi skal få slite med å få inn en venstre back som er noe særlig bedre enn Jose Enrique, men det er viktig både for laget og Jose Enrique selv at vi får inn en konkurrent til han. Konkurranse er sunt og det vil være en vinn-vinn situasjon..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 05. April 2008, 13:33 »
Med tanke på at Enrique fremdeles bare er 22 år, synes jeg det å handle en spiller som er 19-20 år til å være hans backup på venstreback blir bare dumt. Hva da dersom Ben Tozer, om et par år, tar steget opp til a-laget, og vi da har tre jevnaldrende venstrebacker? Er det ikke da bedre å se etter en eldre vback, rundt 30 år gammel (+/- 2-3 år), som kan bidra med rutine, erfaring og klokskap. Vedkommende vil jo også være lettere å skifte ut om et par år, hvis Tozer skulle bli virkelig god.
For vi har vel planlagt at Enrique skal være her ei stund?

Jeg ser ikke helt poenget med å ha en ung, lovende men ustabil back som backup til en ung, lovende, men ustabil back. I hvert fall ikke når vi i tillegg har en 17-åring som spås en spennende fremtid, på reservelaget.

Eller er det bare jeg som er på sykkeltur i Danmark?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 05. April 2008, 13:47 »
Neida Joakim, du har helt rett
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 06. April 2008, 10:26 »
Mener klubben bør satse for fullt på José Enrique, men jeg ser helt klart at det blir for tynt med bare han som venstreback til neste år. Men jeg er redd det fort går utover José Enrique dersom vi skal handle inn en ny back, hva med Edgar som ett alternativ på backplass i tillegg til stopper, for tynt?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 06. April 2008, 10:44 »
Hvis vi har ambisjoner om en topplasering så er vel det litt tynt, men jeg er enig at vi bør satse på Enrique. Han ar helt klart et stort potensial og blir bare bedre og bedre for hver kamp. Når han også får med seg en hel pre-seson blir det nok enda bedre. Jeg vil helst ha inn en rutinert venstreback som også kan spille på andre plasser i forsvaret (som f.eks. høyreback). Da har vi en spiller som samtidig kan presse Enrique og også kan være et alternativ på andre plasser.

RHCP14

• Gjest
« Svar #215 på: 06. April 2008, 12:04 »
Men kem skal denne backen være???????

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 06. April 2008, 12:38 »
Tanken min var ikke å ha Edgar som tredjevalg på stopperplass og samtidig backup som venstreback. Jeg er redd Edgar fort kan bli fjerdevalg på stopperplass og derfor lurer jeg på om ikke Edgar burde få litt mer matching som venstreback, spørsmålet er da om han er god nok som backup der.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 06. April 2008, 16:08 »
Mener klubben bør satse for fullt på José Enrique, men jeg ser helt klart at det blir for tynt med bare han som venstreback til neste år. Men jeg er redd det fort går utover José Enrique dersom vi skal handle inn en ny back, hva med Edgar som ett alternativ på backplass i tillegg til stopper, for tynt?
Da spørs det jo hvor vi legger lista i forhold til å handle inn ny venstreback da. Vi trenger jo ikke bruke mye penger på det, ettersom vi allerede har Enrique. Da har vi jo valget mellom en ung, urutinert spiller, som kanskje ikke har den helt store fremtiden, eller en erfaren, aldrende spiller, som først og fremst er der for å være backup, og for å bidra med det han kan.

Vi trenger ikke punge ut for Shorey eller Bridge. Og vi trenger heller ikke la være å handle inn, og satse på Edgar.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #218 på: 07. April 2008, 04:34 »
Jeg mener at vi trenger en ny VB.Bare Enrique der blir for tynt.Sier seg selv,  men som Joakim nevner så behøver vi nødvendigvis ikke å punge ut med store summer for å hente en spiller der.Da det er andre posisjoner i laget vi virkelig trenger å styrke som må prioriteres først.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #219 på: 07. April 2008, 10:46 »
Ja, vi trenger en ny Venstre back. I følge Keegan selv, er dette en av plassene han kommer til å prioritere.
Hva vist vi får skader på Enrique, eller han blir suspendert, da skal vi ha spiller\spillere som er like gode å kan gå inn å gjøre jobben.
Jeg skjønner Keegan i dette tilfellet. Vi er helt avhengige av å ha spillere som er gode å som spiller i sine normalt possisjoner, iallefall i forsvaret..
Jeg er for kansje et kjøp av Shorey eller Bridge.
Keegan selv vil helst ha en spiller som kjenner Premier League.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 07. April 2008, 11:12 »
Korleis har du tenkt det? Skal vrake Shorey eller Bridge? Dei er nokk ikkje intrisert i å slite benken i Newcastle. Eg meiner vi bør hente ein ung ein som er fornøgd med litt speletid i blandt, eller så bør vi ha ein som kan spele andre plassar ein bare venstreback. Ein stoppar/Venstreback hadde vert og fåretrukket

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 07. April 2008, 17:42 »
Korleis har du tenkt det? Skal vrake Shorey eller Bridge? Dei er nokk ikkje intrisert i å slite benken i Newcastle. Eg meiner vi bør hente ein ung ein som er fornøgd med litt speletid i blandt, eller så bør vi ha ein som kan spele andre plassar ein bare venstreback. Ein stoppar/Venstreback hadde vert og fåretrukket
Å kjøpe en ungdom som er fornøyd bare han får en kamp i ny og ne, blir enda mer skivebom enn Bridge eller Shorey, mener jeg. Vi har vel allerede en talentfull kar i Tozer på reservelaget, som er ung og lovende, og som kanskje kommer til å banke på a-lagsdøra allerede neste sesong. Da er det idiotisk å ha en spiller som er et par år eldre, og bare litt bedre, som går foran i køa, men bak en ung, men ustabil og uerfaren Enrique.

Vi trenger en back som har vært ute i hardt vær før. En ny Beye-type, som tåler å sitte på benken, hadde passet meg ypperlig. Da skal det heller ikke være noe stort problem hvis Tozer skulle banke på døra til førstelaget. Å kombinere ungdom med ungdom er bare tull. Å kombinere ungdom med rutine er langt bedre.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 07. April 2008, 17:47 »
At vi trenger en ny venstreback tror jeg de fleste skjønner for dekningen der er alt for dårlig. Men om vi skal bruke mye penger på en venstreback som Shorey eller Bridge er et vanskligere spørsmål. Vi har sett at Enrique har potensialet til å bli meget god og at han holder PL nivå de siste kampene for å få ut dette potensialet må han få spille, og når han holder PL nivå ser jeg ingen grunn til at han ikke skal være førstevalget neste sesong. Slik situasjonen har blitt må klubben tenke litt lengre enn de neste kampene og Enrique er en spiller som kan være fremtidien på venstreback. Slike spillere må vi ikke sette bak i køen og la dem få lite spilletid. Jeg er også sikker på at han etter en full pre-season blir enda bedre enste sesong.

Likevel må vi hente inn en og da trenger vi en spiller som kan pushe Enrique, og samtidig ikke blir misfornøyd hvis han må sitte en del på benken. Jeg ville helst hatt inn en erfaren spiller som også kan spille på andre plasser, men en spiller fra f.eks. CCC som er kjempe motivert og jobber skikkelig for en plass kunne nok også fungert godt.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #223 på: 18. Mai 2008, 18:21 »
Oppsumering av Enriques første sessong med oss.Godkjent men har forsatt mye mere å gå på og bli bedre på før han kan bli helt fast i elvern.Potensialet er jo uten tvil der så får vi håpe han utvikler seg i riktig rettning.Jeg har hvafall troa på Enrique som en klasse back i fremtiden  :).Trenger uten tvil en spiller til i denna posisjonen som er bedre enn Enrique for øyeblikket men som også kan gi Enrique konkurrangse om plassen.Shorey som nevnt er et realistisk alternativ..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 19. Mai 2008, 19:35 »
Enrique trenger definitivt mye spilletid for a-laget for å utvikle seg videre. Han har i de siste kampene vist at han tør mer fremover, og har stort sett alltid full kontroll defensivt. Jeg synes Enrique har vist veldig mye bra, og trenger en erfaren konkurrent som kan pushe ham på trening hver dag.
Om det blir Shorey eller Riise som kommer inn som venstreback, er for meg veldig mye det samme, så lenge vedkommende er i stand til å pushe Enrique, og samtidig veilede gutten så han blir bedre.