20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Jose Enrique
« Svar #195 på: 13. Mars 2008, 03:47 »
Har trua på Erique jeg.Håper han ikke forsvinner men at han blir hos oss..tror når han får  tillpassa seg engelske stilen og bo her så tror jeg han vill bedre seg mye bedre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 22. Mars 2008, 18:11 »
Utrolig deilig å se at Enrique begynner å vise hva han er god for!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 22. Mars 2008, 18:14 »
Tillit er en fin ting ja! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #198 på: 22. Mars 2008, 18:44 »
Tillit er en fin ting ja! :D

Tillit å tålmodighet er av det  viktigste i Enriques situasjon.Tar tid å tillpasse seg og derfor trenger han da tid å tålmodighet for å tillpasse seg i England!.Er bombe sikker på at Enrique vill bli en etterlengta kvalitetsback for oss etterhvert med tiden :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #199 på: 23. Mars 2008, 10:39 »
Tilitt er viktig i fotball. Jeg har troen på at han blir en meget meget god spiller for Newcastle. Gleder meg til fortsettelsen i fra Enrique..
En ting som imponerer meg er de utrolige passningene han spiller igjennom spissene våres på, når de går på løp. Han er veldig viktig i måten vi skal å kommer til å spille fotball på.
Så å at han hadde lært av feilen mot Liverpool. Nå Spilte han heller ballen ut til kast, vist han følte seg presset eller var usikker. Men han spilte seg å mange ganger ut av vanskelige utfordringer.
Hadde vært meget morsomt å se N`Zogbia i rollen foran han. De 2 hadde utfylt hverandre glimrende tror jeg..
Spennende å følge turen videre. Lykke til Enrique.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #201 på: 24. Mars 2008, 14:49 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/03/24/sturdy-performance-gets-enrique-talking-72703-20666056/

Enrique begynner å finne seg til rette!
Ja, det er morsomt med Enrique. Han vil bli en sterk bidragsyter de kommende årene.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #202 på: 24. Mars 2008, 15:10 »
Godt å høre at Erique begynner å finne seg til rette.Ser vi nok alrede bedring i spillet hans :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 04. April 2008, 17:28 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 04. April 2008, 18:10 »
Det er meget bra ja! Har stor, stor tro på Enrique. Han blir stadig bedre, og har igrunn alt en back skal ha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #205 på: 04. April 2008, 18:18 »
Det er meget bra ja! Har stor, stor tro på Enrique. Han blir stadig bedre, og har igrunn alt en back skal ha!
Enig ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 04. April 2008, 18:39 »
Enrique har spelt seg opp dei siste kampane. Men eg synes likevel vi bør handle inn ein ny venstreback til neste sesong som kan gå rett inn på laget.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 04. April 2008, 18:42 »
Enrique har spelt seg opp dei siste kampane. Men eg synes likevel vi bør handle inn ein ny venstreback til neste sesong som kan gå rett inn på laget.
Hvorfor skal vi kjøpe en back som går rett inn på laget? Enrique er da mer enn god nok. Vi trenger en spiller som kan gi Enrique konkurranse, ikke en spiller som automatisk vil plassere han på benken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 04. April 2008, 22:07 »
Begynner også å tvile på at vi trenger en back som går rett inn på laget. Jeg vil gjerne fortsatt se Enrique spille i førsteelleveren, jeg. Det optimale hadde jo vært et om mulig yngre talent der som kan utfordre Jose!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 05. April 2008, 02:14 »
Hvorfor skal vi kjøpe en back som går rett inn på laget? Enrique er da mer enn god nok. Vi trenger en spiller som kan gi Enrique konkurranse, ikke en spiller som automatisk vil plassere han på benken.

Eg skreiv KAN gå rett inn på laget, altså ein som er minst like god som Enrique. Det bør være mulig å få til. Enrique har gjort det brukbart hittil i Newcastle, men f.eks Nicky Shorey har vore bedre denne sesongen. Trur likevel Enrique vil bli bedre neste sesong, men uansett er vi alt for tynt besatt på denne plassen. Derfor bør vi handle inn ein ny v.back. Og då meinar eg ikkje stallfyll, men ein som kan gå rett inn å forsterke laget.