20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Jose Enrique
« Svar #180 på: 09. Mars 2008, 08:59 »
Han han var elendig i pool kampen rett å slett.Men er litt for tidelig å dømme han fullt enda..Tar jo litt tid å tilpasse seg landet å spille i england osv så vill være litt tålmodig med han før jeg gir noen fullstendig konklusjon.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 09. Mars 2008, 09:05 »
Basere dere dette bare på denne kampen? Var svak idag ja...

Nei, jeg kan ikke si at han har overbevist meg i noen kamp i det hele tatt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 09. Mars 2008, 10:54 »
Basere dere dette bare på denne kampen? Var svak idag ja...
Nei, jeg kan ikke si at han har overbevist meg i noen kamp i det hele tatt.

Det verste er at du har jo selvfølgelig rett i dette også...Det er jammen ikke mange spillere Allardyce hentet i sommer som har slått til. Flere av dem har ikke engang spilt en god kamp som Enrique og Barton.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #183 på: 09. Mars 2008, 11:51 »
Han har iallefall lyst til å bli værende i Newcastle.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=82307
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 09. Mars 2008, 11:53 »

Bra at han har gode holdninger, ihvertfall! Med mye og god jobbing tror jeg han kan bli god, men da må han virkelig skjerpe seg. Noen andre som har stusset på at han ble kalt "The Bull" i Spania? Syns ikke han minner veldig om en okse...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #185 på: 09. Mars 2008, 12:10 »
I kampen mot Spurs var han meget bra. Og ellers synes jeg han har gjort en god figur sammen med N'Zog på venstresida når de har fått sjansen. Synes han har flere positive kamper enn negative.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 09. Mars 2008, 12:16 »
I kampen mot Spurs var han meget bra. Og ellers synes jeg han har gjort en god figur sammen med N'Zog på venstresida når de har fått sjansen. Synes han har flere positive kamper enn negative.
Helt enig. I kampen mot Blacburn var han også meget god i følge rapportene. Han troa på Jose jeg!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #187 på: 09. Mars 2008, 12:58 »
Han har flere gode enn dårlige kamper ja.
Jeg har troa på denne spilleren. Eneste han mangler er fart, det kan han trene på. Han trenger å spille førstelagsfotball, men det kommer. Han må satses på. Håper bare vi kan få inn en spiller som kan gi han kamp om plassen, slik at han hele tiden må kjempe om plassen, det er bra for alle spillere det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 09. Mars 2008, 13:15 »
José Enrique kommer han! Det finnes nok av kluber i Spania som var missunnelige da Newcastle plutselig snappet opp et av de største back-talentene på den iberiske halvøy.

Jeg er, som dere sikkert skjønner, en av flere som har stor tro på José Enrique, men det jeg har merket meg er at han fortsatt ikke har vendt seg til forskjellen på spillet i Spania og England. José Enrique er fysisk sterk nok til å håndtere Premier League men han er fortsatt "litt for spansk i spillestilen". Der engelskmennene ofte velger det enkleste og tryggeste velger man i Spania å prøve å spille seg ut. Her velger fortsatt José Enrique den spanske metoden, og det fungerer ikke alltid like bra i England. That being said, det er ingen unnskyldning for det første målet igår hvor José Enrique var direkte uheldig.

Bra at han har gode holdninger, ihvertfall! Med mye og god jobbing tror jeg han kan bli god, men da må han virkelig skjerpe seg. Noen andre som har stusset på at han ble kalt "The Bull" i Spania? Syns ikke han minner veldig om en okse...

Personlig savner jeg ikke veren horn, ring i nesen eller klover, eller hva du eventuelt må forbinde med en okse ;)

Tror vel egentlig at dette også skyldes forskjellen fra spansk til engelsk fotball. José Enriques fysikk ble nok mye mer dominerende og synlig i Spania sammenlignet med England hvor det nærmest er et minimumkrav for en forsvarsspiller.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 09. Mars 2008, 13:54 »
Synes ikke Enrique har spilt noe særlig i Newcastle egentlig. Men ja, jeg har også troen på at han kommer etterhvert. Han er vel bare 21 år og kommer fra en liga som er helt annerledes enn PL. Men synes likevel ikke han har vært spesielt god i år. Selv om målet i går går på kontoen for uflaks i min bok så var han ofte feilplassert og prøvde som chickenman påpeker ofte å spille seg ut av forsvar, noe som sjelden går bra i England.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 09. Mars 2008, 15:11 »
Synes ikke Enrique har spilt noe særlig i Newcastle egentlig. Men ja, jeg har også troen på at han kommer etterhvert. Han er vel bare 21 år og kommer fra en liga som er helt annerledes enn PL. Men synes likevel ikke han har vært spesielt god i år. Selv om målet i går går på kontoen for uflaks i min bok så var han ofte feilplassert og prøvde som chickenman påpeker ofte å spille seg ut av forsvar, noe som sjelden går bra i England.

Noe som sjelden går bra i NEWCASTLE tenker jeg vi sier ;)

Det finnes lag i England som klarer det også. Arsenal og et vist ufyselig MænJu for å nevne ett par.

Når det er sagt: det er generelt lite "som går bra" i Newcastle om dagen.
« Siste redigering: 09. Mars 2008, 15:24 av chickenman »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 09. Mars 2008, 15:18 »
Vi snakker vel her også om lag med større individuelle ferdigheter i backfireren enn det Newcastle har pr. i dag. Merket meg at de gangene Enrique ga ballen til Smith i egen 16-meter ble det nesten uten unntak en duell, enten på grunn av at pasningen ikke var helt perfekt eller fordi Smith brukte for lang tid med ballen. Fikk meg til å sitte med hjertet i halsen en del ganger.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 09. Mars 2008, 15:20 »
Vi snakker vel her også om lag med større individuelle ferdigheter i backfireren enn det Newcastle har pr. i dag.
Ja, men da blir det vel feil av deg å si "noe som sjeldent går bra i England". Det er i Newcastle dette ikke går bra for øyeblikket. Andre lag med mer selvtillitt og kvalitet i midtbaneleddet har ikke noe problem med dette.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 09. Mars 2008, 15:24 »
Var det jeg skulle frem til ja!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 09. Mars 2008, 15:30 »
Vi snakker vel her også om lag med større individuelle ferdigheter i backfireren enn det Newcastle har pr. i dag.
Ja, men da blir det vel feil av deg å si "noe som sjeldent går bra i England". Det er i Newcastle dette ikke går bra for øyeblikket. Andre lag med mer selvtillitt og kvalitet i midtbaneleddet har ikke noe problem med dette.

Joda, jeg ser den.  :) Men jeg tror fremdeles det er vanskeligere å spille seg ut fra forsvar i England grunnet større press fra agressive motspillere enn i Spania, men det er sant som dere sier, de beste lagene klarer det.