20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jose Enrique  (Lest 168640 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
Sv: Jose Enrique
« Svar #150 på: 14. Aug. 2007, 17:11 »
Noe som tilsier at vi kan få se han i aksjon på Lørdag? Jeg tror og håper det iallefall.

Som det ble sakt, så er det ganske bra gjort å vær 21 år og ha kallenavnet" The bull", som er et kallenavn som passer perfekt for PL :P.

Gleder meg å få sett om han lever opp til kallenavnet sitt
Live The Dream, Newcastle United!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 15. Aug. 2007, 08:32 »
Det spørs om Enrique får sjansen allederede på lørdag...N'zogbia var såpass bra mot Bolton at han fortjener en ny kamp fra start. Men det blir veldig moro å se hva Enrique kan utrette i newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 15. Aug. 2007, 12:45 »
Det spørs om Enrique får sjansen allederede på lørdag...N'zogbia var såpass bra mot Bolton at han fortjener en ny kamp fra start. Men det blir veldig moro å se hva Enrique kan utrette i newcastle.

enig i at zoggi gjorde en god kamp forrige lørdag,men tror nok ikke dette vil hindre enrique i sin debut. både vet og håper at jose er bedre enn zoggi på ventre back. Dette er årets kjøp i mine øyne.Knall spiller!!

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #153 på: 25. Sep. 2007, 17:21 »
Syntes vi burde benke Milner som til tross er min favoritt, og ta opp Zoggy til ving, og sette inn Jose Enrique som back.. siden han er så drita god som alle sier så må vi bruke ham før han mister tålmodigheten og flopper.. men tror ikke dette skal være no problem..

Given
Beye - Roz - Tayls(Cacapa) - Enrique
Smith - Barton - Zoggy
Viduka - Owen - Martins

orker ikke Geremi.. han har ikke akkuratt imponert hittil.. Men tror Barton blir bra når han er klar.
Newcastle United We Stand

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 25. Sep. 2007, 17:35 »
Geremi har vore solid hittil jo. På søndag hadde han ein veldig bra kamp og bør være sjølvskreven om vi skal toppe laget.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 25. Sep. 2007, 19:27 »
Syntes vi burde benke Milner som til tross er min favoritt, og ta opp Zoggy til ving, og sette inn Jose Enrique som back.. siden han er så drita god som alle sier så må vi bruke ham før han mister tålmodigheten og flopper.. men tror ikke dette skal være no problem..

Given
Beye - Roz - Tayls(Cacapa) - Enrique
Smith - Barton - Zoggy
Viduka - Owen - Martins

orker ikke Geremi.. han har ikke akkuratt imponert hittil.. Men tror Barton blir bra når han er klar.

Du motsier deg selv når du sier du vil ta N'Zogbia opp på vingen og så setter opp et system med N'Zogbia som indreløper. Jeg vil helst ha han på vingen i 4-4-2, og det er der det ser ut til at han kommer til å spille.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 10. Okt. 2007, 20:16 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 10. Okt. 2007, 22:49 »
Ingen grunn til å sette oksen ut av laget da. Så lenge han er frisk og fit skal han spille. Han er klubbens eneste dugelige, rene venstreback.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #158 på: 23. Okt. 2007, 10:19 »
Fantastisk kamp av denne unge spanjolen i går. Han hadde 2 målgivende passninger. Passningen igjennom til Martins + innlegget som ble klarert i beina til Milners mål. Denne foten kommer vi til å trenge, å kommer til å se mye til. Gleder meg over den enorme fremgangen han viser i hver kamp nå.. Stå på Enrique, du kommer til å bli stor.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1149630,00.html
Den komplette back, dette er Allardyce sine ord.
« Siste redigering: 23. Okt. 2007, 10:28 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 23. Okt. 2007, 11:34 »
Så sant, så sant! Han har alt som skal til for å bli komplett PL-back. Ikke bare viser han at han er angrepsvillig og har et godt venstreben, men han er jo hard as a rock bakover. Kjempekjøp :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 23. Okt. 2007, 11:38 »
Det eneste jeg savner fra vår spanske okse er den klassiske spanske touchen. En magisk førstetouch er det eneste Enrique mangler, i mine øyne. Men det kan trenes opp, som så mye annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 23. Okt. 2007, 13:13 »
Sinnsyk pasning opp til Martins, virker veldig stødig allerede etter så kort tid i PL. Skjønner godt at Villareal-fansen ble forbanna når han ble solgt, for å si det sånn. Endelig, en knallbra venstreback i Newcastle.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #162 på: 23. Okt. 2007, 19:41 »
Ta det med ro Joakim? Den touchen kommer når han blir litt tryggere på seg selv å hvordan vi spiller.. Var vel bare sin andre kamp fra start i ligaen. Denne mannen må kalles et kupp :)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 04. Des. 2007, 11:11 »
På tide å få inn Enrique i troppen igjen. Han skal være fast før sesongen er omme.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 04. Des. 2007, 11:59 »
Enig. De kampene jeg har sett av Enrique har alle vært meget bra (unntatt Liverpool-kampen).