20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #30 på: 19. Aug. 2007, 16:54 »

hehe ser ut som en rimelig gammel mann ja:P
blir kanskje litt smått, men det så skikkelig bra ut på dagbladet.no i større format:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 27. Aug. 2007, 00:11 »
Smith tror jeg kommer til å bli verdt hver(t) krone/pund. Han har overbevist meg de 3 første kampene og filmen gjorde ikke inntrykket mitt noe dårligere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 27. Aug. 2007, 00:14 »
Smith var dårlig i dag synes jeg....direkte svak..Men har vært bra de to første, så absolutt ingen svartmaling...;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 27. Aug. 2007, 00:16 »
Syns han var mer positiv med ball i dag enn de forrige kampene. Og hadde også noen taklinger. Men ikke like mange som mot Villa, hvor han ganske sjokkerende ikke fikk gult kort. Jeg skjønner ikke at du synes han var svak i dag.
Men jeg ser det kanskje med tykke Smith briller!?
 ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 27. Aug. 2007, 00:24 »
Synes Smith gjør for lite når han har ballen, det går i støttepasninger og på tvers hele tiden....Var skuffet over han i dag i forhold til hva jeg så av han i de to første kampene, han var også merkelig passiv da Rochemback vant ballen og tredde gjennom til Mido og 1-1 uten at det var direkte hans feil....Men en våken Smith hadde jeg sett for meg meie ned Rochemback... ;D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 27. Aug. 2007, 02:05 »
Synes Smith gjør for lite når han har ballen, det går i støttepasninger og på tvers hele tiden....Var skuffet over han i dag i forhold til hva jeg så av han i de to første kampene, han var også merkelig passiv da Rochemback vant ballen og tredde gjennom til Mido og 1-1 uten at det var direkte hans feil....Men en våken Smith hadde jeg sett for meg meie ned Rochemback... ;D

Streng talt skal vel taylor og linjedommeren ta skylden for det målet.. om du ser forsvarslinja da han blir slått igjennom vil du se at taylor ligger 3meter bak linja og opphever. emn mido er også 3cm offside!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 27. Aug. 2007, 22:59 »
Enig med TooN! Veldig urutinert og svakt av Taylor ved den første scoringen til Boro. Først opphever han offsiden før han taper duellen rett foran kassa. (den offsiden var så marginal at den kunne gått begge veier uten store protester, mener jeg).
Men jeg la også merke til hvor passiv Smith var i foranledningen til scoringen. Det er lov å tape en duell, men ikke å gi opp..........

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 27. Aug. 2007, 23:34 »
Jeg prøvde ikke legge skylden på Smith for det målet....men jeg bare poengterte at jeg synes han ikke virket helt våken i duellen med Rochemback...

Selvsagt skal Taylor bare rykke ut og sette Mido offside...selv om scoringen skulle blitt annulert gjorde Taylor en grov og urutinert feil...Men vi skal la Taylor få tid, han er et kjempetalent og han lærer av feil :)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Aug. 2007, 12:31 »
Alan Smith er en gud på banen. Han er ingen teknisk begavet spiller, men han har en innsats som som overgår de fleste.. Slike folk vil vi ha!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Aug. 2007, 17:24 »
Det er jeg enig i. Men han kunne trått til mer i duellen med Rochemback, i forkant av Midos mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #40 på: 05. Sep. 2007, 20:27 »
Jeg har mobbet min Manchester United-kamerat altfor mange ganger for deres søplete spillere - og i den remsa av navn var Smith - til å juble over denne signeringen. Jeg er helt ærlig litt skuffet, og skuffelsen forsterkes av at han var sommerens dyreste. Innsats og guts i bøtter og spann, men rett og slett mangelfull evnemessig, i tillegg til å hatt et par stygge skader. En spiss som omskoleres til midtbanespiller oser ikke målfarlig heller. Håper Sam har en plan, men jeg evner ikke å se den per i dag.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 05. Sep. 2007, 20:31 »
Jeg har mobbet min Manchester United-kamerat altfor mange ganger for deres søplete spillere - og i den remsa av navn var Smith - til å juble over denne signeringen. Jeg er helt ærlig litt skuffet, og skuffelsen forsterkes av at han var sommerens dyreste. Innsats og guts i bøtter og spann, men rett og slett mangelfull evnemessig, i tillegg til å hatt et par stygge skader. En spiss som omskoleres til midtbanespiller oser ikke målfarlig heller. Håper Sam har en plan, men jeg evner ikke å se den per i dag.

Helt enig. Smith er en ok spiller, men hadde heller sett at en høyreving hadde kommet inn. Per dags dato har vi kun Milner som er ren høyreving.

DanMan

• Gjest
« Svar #42 på: 05. Sep. 2007, 20:51 »
Per dags dato har vi kun Milner som er ren høyreving.

Og han spiller på venstrevingen..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 05. Sep. 2007, 20:53 »
Jeg sa dette i klartekst mens ryktene om Smith gikk som verst. Alan Smith har innsats så det holder, men ferdighetene er begrenset. Og nå som vi har solgt Solano er det åpenbart at vi burde hatt en høyreving. Men Smith er en anvendelig spiller som i tillegg til innsatsviljen er god til å holde på ballen, god i lufta, til tross for at han ikke er noe fyrtårn. Han har også stor løpskapasitet, og det kan komme godt med. En høyreving kan vi alltids få inn i januar, dersom behovet skulle melde seg. Men Smith kan greit spille ving i 4-3-3, han kan spille sentral midtbane i begge de aktuelle posisjonene og han kan spille spiss sammen med Owen eller Martins i 4-4-2.
Vi kan også gi ham en fremskutt midtbaneposisjon, som han helt sikkert vil kunne gjøre nytte for seg i.

Dersom Milner skulle bli skadet kan vi uten problemer spille 4-3-3 og sette Martins eller Smith som høyreving. Vi kan også håpe at Beye har ferdighetene til å bidra offensivt han også.
Jeg ser ikke at vi har et skrikende behov for en høyreving, og vi tåler å vente til januar med å finne en "erstatter" for Nobby.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 05. Sep. 2007, 20:57 »
Milner er ikke vår eneste høyreving. Martins kan også spille der. Beveger vi oss litt lenger ned, så kan følgende spille:

Milner - naturlig
Geremi - naturlig (ja)
Barton - bra
(N`Zogbia) - ok
(Emre) - ok

Noe slikt...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg