20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #165 på: 24. Mars 2008, 22:20 »
Hvem trenger vel Smith når man har Viduka, Owen og Martins? Ser ut til at Keegan har skjønt noe hans forgjenger aldri skjønte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Steven_Taylor

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #166 på: 24. Mars 2008, 22:24 »
hvorfor trenger man utd rooney? han scorer jo nesten aldri mål, men jobber og lager rom til resten av spillerene. Smith må vi ta vare på.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 24. Mars 2008, 22:27 »
Rooney scorer nesten aldri mål faktisk. Det var nytt for meg.

Det er flere verdenshav forskjell på Smith og Rooney. og selv om jeg med forrige innlegg, ikke mente at Smith var overflødig og ikke kan brukes til noe, så trenger vi ikke mase så mye om at Smith ikke scorer mål, når vi har Viduka, Martins og Owen som gjør den jobben utmerket.

Vennligst ikke sammenlign Smith og Rooney en gang til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 24. Mars 2008, 22:32 »
hvorfor trenger man utd rooney? han scorer jo nesten aldri mål, men jobber og lager rom til resten av spillerene. Smith må vi ta vare på.
Herre min hatt! Er du helt tett?

Rooney har 8 mål og 11 assist på 1670 minutter i PL denne sesongen.
Smith har 0 mål og 3 assist på 2219 minutter i PL denne sesongen.

Smith er ikke god nok hvis vi skal bli en toppklubb. Punktum finale.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #169 på: 24. Mars 2008, 23:08 »
Herre min hatt! Er du helt tett?

Rooney har 8 mål og 11 assist på 1670 minutter i PL denne sesongen.
Smith har 0 mål og 3 assist på 2219 minutter i PL denne sesongen.

Smith er ikke god nok hvis vi skal bli en toppklubb. Punktum finale.

AMEN til det!!.Kunne ikke sagt meg mere enig i det

gaggyjeja

• Flaskebærer
  • *
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
« Svar #170 på: 25. Mars 2008, 20:38 »
Alan Smith bøtta inn mål i bøter å spann i Leeds, ser ikke ut som han har klart å spisset formen helt, men smith er en god spiller i bredden iallefall, han er da en klassespiller han. Faktisk utrolig god.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 25. Mars 2008, 20:46 »
Alan Smith bøtta inn mål i bøter å spann i Leeds, ser ikke ut som han har klart å spisset formen helt, men smith er en god spiller i bredden iallefall, han er da en klassespiller han. Faktisk utrolig god.
Jeg vet ikke om du bare er håpløs eller om du ikke har sjekket fakta, men Smith scora bare 38 mål på 172 kamper for Leeds (i følge Wikipedia).

Vil vel ikke kalle det å bøtte inn mål...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 25. Mars 2008, 20:50 »
Det spillet han har vist for oss i newcastle drakta er det ikke mye klasse over. Når denne formsvikten vart i over et år. Jeg mener han at vi bør kvitte oss med ham til sommeren. Slik jeg ser det tar han bare opp plass for Carroll. Stakkers Carroll, må være frustrerende å ha ham forran seg i køen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #173 på: 25. Mars 2008, 20:55 »
Har presterte meget bra på et meget godt Leeds lag. Men i takt med at laget spilte dårlig, spilte Smith dårlig. Dette har fortsatt, å itilegg har han hatt en meget stygg skade..

Ser forresten Viduka er litt engstelig??
"There have been times when I thought it was going to be another Leeds," he told the Daily Star. "You've got to think like that because the situation we're in isn't the best."
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=182748
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 25. Mars 2008, 23:06 »
Jeg tror ærlig talt Smith kan gjøre det bra dersom vi får i gang laget, og det rundt han funker. Selv syns jeg faktisk han har fått en hel del usaklig kritikk sammenlignet med sine medspillere som heller ikke har bevist stort. Stort sett har han og Butt fått en hel del stick fra supportere her inne, selvfølgelig for dette er "mindre pene" spillere. For spesielt sistnevnte føler jeg faktisk at det er totalt bak mål, da han faktisk har kommet bedre ut fra det enn de fleste.
Alan Smith selv er fullt klar over at han ikke har levert en sesong bra nok. Men når mennesker forsvarer Martins for at han ikke har levert bra nok på grunn av at Allardyce har brukt han feil og brutt han ned, da blir jo det lett å bruke det for Alan Smith. Han har spilt midtbane langt over halvparten av kampene, og både under King Kev og Big Sam. De kampene han spilte spiss under Big Sam gjorde han faktisk endel gode kamper når vi fikk se noen av egenskapene Smith bidrar med.  Stort sett har han jo etter det spilt mye spiss når vi har hatt denne fæle perioder under King Kev, hvor lite har fungert for noen som helst.
Jeg håper vi ser Smith i stallen kommende sesong, og at han får en sjanse under et lag som har en definert spillstil, hvor Smith selvsagt spiller på topp. Sier ikke at han bør være fast, men han har mye å tilføre som squadspiller. Skulle svært gjerne sett Smith tidligere inn for Viduka mot Fulham, og spesielt mot Brums. Hans duellstyrke og harde jobbing kunne gitt meget gode utslag i og rundt boksen til Brums.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #175 på: 26. Mars 2008, 00:24 »
Men nå trenger vi vell ærlig talt en spiss som scorer mål også?.Jeg  mener ikke at vi ikke har det men mitt point er at Smith scorer ikke mål å virker imun mot å score mål!Eneste han kan det er å krige..og thats it..og det hoder jo ikke.Kunne tenkt meg en mere stor å sterk spiss alla Carew type.Jada Carew scorer ikke så mye mål heller(Putter da engang iblandt) men den type spisser er da et perfekt oppspill punkt og ville vært en perfekt makker for en notorisk målscorer som Owen for eks.

Så mitt ønske er  å selge Smith å få inn en spiss av den typen som faktisk scorer mål men også en perfekt tillrettelegger for Owen.Ville utfyllt hverandre perfekt ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 26. Mars 2008, 00:29 »
Jeg er klar over det, men jeg tror ærlig talt at Smith trenger å få spille når det fungerer, samt bli fortalt at han skal fokuserer mer på å komme seg til målsjanser, og litt mindre på å springe rævva av seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #177 på: 26. Mars 2008, 15:39 »
Og litt mindre av det å takle ned motstandarar i farleg frispark posisjon.... ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 26. Mars 2008, 15:47 »
Vil ikke si Smith lager så mange frispark i farlig posisjon. Han har jo blitt den pingla etter jul. Har nesten slutta å tackle. Er vel en ung herremann med navn Steven Taylor som lager de mest hodeløse og idiotiske frisparkene i farlig posisjon...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 26. Mars 2008, 22:40 »
Syns det i det hele tatt er idiotisk å si. Smith har hatt flere svært viktige taklinger. Et problem for forsvaret vårt er jo at vi er ELENDIGE på å presse spillere rundt 16-meteren.