20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54841 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #150 på: 10. Mars 2008, 22:37 »
Jeg skjønner ikke hva dere ser i Smith som defensiv midtbanespiller. En slik type spiller er faktisk avhengig av å ha en god pasningsfot også, slik at han ikke spiller bort den ballen han akkurat har jobbet opp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 10. Mars 2008, 22:45 »
Han har taklingsstyrke og arbeidskapasitet, og ikke ueffen i lufta. Men problemet med å bruke Smith som anker er at han blir nøyaktig lik Nicky Butt, og det eneste problemet med Nicky Butt er svak ballkontroll og dårlig pasningsfot.

Men så lenge Smith ikke skaper mål eller målsjanser, og ikke har evnen til å spille ving evt. off. midt, så er posisjonen som defensiv midtbanespiller den eneste jeg kan se for meg at han kan fungere i. Men, som sagt, han er ikke verdens hurtigste, han har en dårlig pasningsfot og trenger veldig lang tid med ballen.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 10. Mars 2008, 22:46 »
Jeg skjønner ikke hva dere ser i Smith som defensiv midtbanespiller. En slik type spiller er faktisk avhengig av å ha en god pasningsfot også, slik at han ikke spiller bort den ballen han akkurat har jobbet opp.

Jo forsåvidt, men han må også være en kriger. Siden vi ikke har noen ideell spiller til denne rollen vil jeg akkurat nå gå for den jeg vurderer til å ha størst arbeidskapasitet, til tross for at pasningsfoten kunne vært bedre. Geremi har nok en bedre pasningsfot og er et godt alternativ, men det går ikke akkurat fort i svingene med Geremi om dagen. Emre blir rett og slett for puslete og Joey Barton har jeg liten tvil om at rekker å spille seg i form før ferden bærer videre til et nytt sted hvor han er bannlyst eller det som verre er.

Summa summarum: Butt, Smith og Geremi kan alle spille deffansiv midtbane for oss, men alle har sine mangler. Ut ifra min oppfatning er kanskje(?) Smith det beste valget.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 10. Mars 2008, 22:46 »
Men så lenge Smith ikke skaper mål eller målsjanser, og ikke har evnen til å spille ving evt. off. midt, så er posisjonen som defensiv midtbanespiller den eneste jeg kan se for meg at han kan fungere i.
Trenger han virkelig spille i det hele tatt da?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 10. Mars 2008, 22:49 »
Men så lenge Smith ikke skaper mål eller målsjanser, og ikke har evnen til å spille ving evt. off. midt, så er posisjonen som defensiv midtbanespiller den eneste jeg kan se for meg at han kan fungere i.
Trenger han virkelig spille i det hele tatt da?

Nope, men hvem er best egnet til å ta den deffansive midtbanerollen da? Jeg har allerede argumentert over imot både Emre, Barton og Geremi. Smith og Butt føler jeg blir relativt like, og da faller valget på Smith fordi jeg vurderer ham til å ha større arbeidskapasitet.

Egentlig så er nok Abdoulaye Faye det beste alternativet som deffansiv midtbane, men han trengs sårt i forsvaret også, og jeg tror nødig at det lønner seg å forvente at Faye skal spille i to posisjoner.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #155 på: 10. Mars 2008, 23:18 »
Hadde vært topp med disse mot Birmingham:

Beye-Tayls-Cacapa-Enrique
---------------Faye------------
Milner(Geremi)-Barton(Emre)-Zoggy(Duff)
-----Owen/Carroll/Martins---------

Synes Smith har hatt sine sjangser. Selv om jeg har sagt at jeg har sansen for arbeidsinnsatsen hans, føler jeg at vi trenger litt andre alternativer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 10. Mars 2008, 23:47 »
Beklager ordbruken, men fuck endringer av formasjon og spillestil. LFC-kampen var et stort steg tilbake fra Rovers-kampen mye fordi vi gikk vekk fra 4-4-2 og til en defensiv spillestil med Owen som ensom spiss. Det funker dårlig. Kjør 4-4-2 med Oba og Owen på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #157 på: 11. Mars 2008, 00:57 »
Hadde vært topp med disse mot Birmingham:

Beye-Tayls-Cacapa-Enrique
---------------Faye------------
Milner(Geremi)-Barton(Emre)-Zoggy(Duff)
-----Owen/Carroll/Martins---------

Synes Smith har hatt sine sjangser. Selv om jeg har sagt at jeg har sansen for arbeidsinnsatsen hans, føler jeg at vi trenger litt andre alternativer.

Synes Cacapa ikke er god nok.Han er altfor veik i duella å blir knust når han møter fysisk sterke spillere.Vill heller ha sett Faye der men synes da også at er på tide at Edgar får sjangsen...

Jeg vill heller gi Barton sjangse på midten med Emre.Hvorfor? Fordi de er de beste potensielle spillerne vi har på midten der.Geremi,Butt å Smith er ikke bedre enn Emre å Barton.Barton har riktig nok ikke vært i beste form men vi vet hva han kan og jeg har troa på han.Også er det på tide at KK gir Carroll sjangsen på topp!!!

« Siste redigering: 11. Mars 2008, 19:16 av BallaJazz »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 18. Mars 2008, 01:47 »
Ryktes at Smudger hadde et forhold til dama til Kristine Ronaldo :)

http://www.redcafe.net/3464937-post1.html

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 18. Mars 2008, 10:38 »
Skummet først over det du skrev Andre, og fikk en knallgod følelse da eg trudde det sto: Ryktes at Smudger hadde et forhold til Kristine Ronaldo. Det hadde vert midt i blinken  :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 18. Mars 2008, 13:02 »
Hehe. Tror nok Smith er alt for mye mann til lille Kristine... Hadde nok blitt en vond og blodig affære...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 18. Mars 2008, 14:56 »
ÆSJ
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

gaggyjeja

• Flaskebærer
  • *
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
« Svar #162 på: 24. Mars 2008, 03:22 »
scorer den mannen mål egentlig? heh

BallaJazz

• Gjest
« Svar #163 på: 24. Mars 2008, 05:14 »
scorer den mannen mål egentlig? heh

Nop.godt å si ikke..en garantist for å IKKE score mål

gaggyjeja

• Flaskebærer
  • *
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
« Svar #164 på: 24. Mars 2008, 07:10 »
hehe vi må vel lene oss på owen,viduka og martins da:p men smith,owen og viduka er nok dem som får mest tillit.