20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 55276 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Are

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #120 på: 02. Mars 2008, 02:08 »
Ærlig talt, hvem her kan si at denne mannen fremdeles fortjener en plass på førstelaget!!?

Det blir bare dumt å si at "han jobber bra", for faen når man har en spiss som spiller kamp etter kamp, så forventer man resultater!

IKKE ET JÆVLA MÅL! og det bør være nok til at noen andre får muligheten.

Hadde vi ikke hatt andre på benken som var sugne på å få spille, så hadde det vært en ting, men når vi har Ameobi, Carroll, Martins, Viduka, da bør Smith bli vraka til helvete.

Jeg oppfordrer alle til å prøve og følge med på hva Smith gjør i løpet av en kamp. Det har jeg gjort, og han gjør faen ikke mye fornuftig, mesteparten av pasningene går til helvete og taklingene er hodeløse og fører som regel til gult kort!

Gi meg EN god grunn til at han skal fortsette fra start!!!!! OG hvis du sier "han jobber hardt", så bør du ta deg sammen, for når man spiller spiss, så holder det faen ikke.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 02. Mars 2008, 02:37 »
Enig. Smith har brukt opp sjansgene sine nå. Scorer jo aldri så da kan han verken brukes som mitbane eller spiss. Sånne kjøp som stagnerer klubben.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #122 på: 02. Mars 2008, 06:25 »
Helt enig..Smith er ubrukelig.Spiss med garantist for å IKKE score mål :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 02. Mars 2008, 14:12 »
Vi kan ikke la smith spille bare frodi han jobber bra. Det er på høy tid at Carrol får sjangsen fra start. Og han kommer iskkert også til å jobbe godt, slik mange her inne verdsetter så høyt.  En spiss har som oppgave å skåre mål, ikke takle rundt seg som en hodeløs kylling. Jeg liker Smith, og synes han har en hærlig innstiling, men når han aldri klarer å skåre er det ikke vits å la ham spille.

Mitt ønske er at Carroll og Martins får prøve seg sammen, selv om jeg tviler på at det blir noe av.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 02. Mars 2008, 14:13 »
Smith viser på banen at han er interessert i å jobbe for å vinne baller. Desverre så er han noe "klønete" og amper i sin spillemåte noe som gjør at han samler på kort og får ofte frispark mot seg. At han ikke har scort tror jeg har samme årsak som at Owen ikke har puttet så mange mål denne sesongen : Laget som helhet klarer ikke å produsere nok for å gi de mange nok sjanser.

At laget i de siste ukene viser tegn til forbedringer bra og at målene ikke er kommet tror jeg skyldes at selvtilliten ikke er på topp. Jeg tror (selv om jeg forbannet Owen i går) at han kan bli en farlig spiss så lenge han får en midtbane som skaper rom og gir han mange nok sjanser. Et mål eller to til så vil nok selvtilliten komme og han vil bli mer sulten på å lage mål. Laget som helhet viste i går at de har potensiale. I større grad nå enn under Allardyce. Jeg ble meget godt underholdt i går og Smith bidro med sin del av moroa selv om han ikke scorer mål. Han forstyrrer motspillerne og gir alt i taklinger og i gjenvinning av baller noe som er viktig for en midtbanespiller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 02. Mars 2008, 14:24 »
Det som jeg har problemer med å skjønne er hvorfor han bruker konsekvent som et oppspillspunkt. han er ikke egnet som en luftens baron. 80% av alle duellene han tar ender i frispark. han er grei nok som kriger med begge føtterne på gresset, men å spille konsekvent på hodet hans er en taktikk som absolutt ikke fungerer.

Synes av og til at dommerne blåser for lett imot han, men det er lite man kan gjøre med. Han har mange gode kvaliteter, men så lenge vi bruker han som oppspillspunkt vil han bli sjikkanert her inne.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #126 på: 02. Mars 2008, 14:29 »
Smith har ikkje skåret i PL siden November 2005, det begynner å bli ein stund siden. Han forsvarer ikkje noge plass i Newcastle sin lag oppstilling og eg syns det er litt svakt av Keegan og ikkje utelate han av laget.
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 02. Mars 2008, 14:33 »
Men koffor i helvete blir Smith foretrekt foran f.eks Viduka, som ikkje ein gang er på benken?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 02. Mars 2008, 15:10 »
Ikke sikker, men det kan ha noe med at Smith har en mentalitet som vi trenger i laget akkurat nå. En enorm vinnervilje og evnen til alltid å gi 100%, tror ikke du kan si det samme om Viduka, selv om han isolert sett nok er en bedre spiss i og med at han scorer mange flere mål.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 02. Mars 2008, 15:12 »
Ja viss Viduka ikkje er skada og er kampklar so skjønna eg ikkje at han spelar istaden for Smith!!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #130 på: 02. Mars 2008, 22:19 »
Smith har vært og vil være elendig, han var talent da han var i Leeds, men siden den gang har formkurven han dalt i en retning og det er nedover. Han var tydligvis ikke god nok for Man Utd, så hvorfor skal han da få spille for oss?. Nevland hadde danket ut Smith lett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 02. Mars 2008, 22:22 »
Hahaha. Nevland har ikke nådd benken hos oss, nevermind reservelaget. Isåfall ser jeg ingen vits i å satse videre på verken Carroll eller Baheng.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #132 på: 02. Mars 2008, 22:41 »
Hehe, køddet bare med Nevland da. Men Smith er ikke en goalgetter og heller ikke en midtbanespiller, så hvor skal vi plassere han? i Mål?=P

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 02. Mars 2008, 23:03 »
Vi kan plassere han på benken og så Martins og Owen starte.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 02. Mars 2008, 23:24 »
vi kan plassere han på tribunen
lt;3 Newcastle <3