20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54862 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #90 på: 02. Des. 2007, 07:26 »
hmm, hva skjer folkens. alt ute av kontroll etter at jeg har vært vekke i 2 dager bare ;D
Neida, tilbake til Smith. Synes det jeg så ifra Smith i går, var spennende nok til å la han spille sammen med Martins i neste kamp. Han var kanon synes jeg. Spillestillen til Smith\Barton må være en smitteeffekt for de andre. Slikt vi trenger.
La å merke til at vi spilte bra med Martins\Viduka\Smith som 3er fremme i 2 omg. Å Det hadde vært spennende å sett den trioen mot Arsenal til onsdag.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 02. Des. 2007, 19:04 »
Fikk ikke sett kampen, men det er veldig spennende at Smith gjorde det så bra som dere sier.
Også vil eg bare sii at heile gjengen som krangler om den lille ''vitsen'' til kø1 er barnslig. Om di Leistad ikke synes den er morsom så gir du vel en god fan i det? Synes forøvrig den ikke var morsom, men eg bryr meg ikke...  ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 02. Des. 2007, 22:06 »
Kan vi glemme kø1 og fokusere på Smith?
Jeg har aldri vært i tvil om at Smith ville gjøre en god figur som spiss, så jeg er overhodet ikke overrasket over at han gjorde en god kamp mot Blackburn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #93 på: 02. Des. 2007, 23:43 »
Spillerene spiller best i de possisjonene de trives best i. Akkurat sånn som Smith, han er å blir spiss. Imponerte i kampen mot Blackburn. Skjønner godt han har hatt kapteinsbindet i en del kamper når spillere har blitt byttet ut.. Her har du litt å lære Geremi.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 03. Des. 2007, 08:18 »
Kan vi glemme kø1 og fokusere på Smith?

Hva med å opprette en egen tråd hvor vi diskuterer meg? Det hadde vært noe ;D

Neida, vi glemmer spøken og fortsetter med Smith-prat.....Ble imponert over Smithy mot Blackburn, jeg håper han får sin første fulltreffer på onsdag! Det hadde vært moro, og sikkert godt for han selv også....13-14 kamper uten scoring er sikkert litt frustrende..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 03. Des. 2007, 13:10 »
Jeg digger Smith (mest som spiss vel og merke) og håper Sam vil satse på ham også etter Owen er tilbake. Han har en herlig innstilling og jeg tror alt han trenger er tid på å komme tilbake i "scoringsmodus". Han har tross alt spilt mye i uvante posisjoner og trenger nok noen kamper på å komme i skikkelig spissform. Vi må også huske på at han ble regnet som et av de største spisstalentene i England da han spilte i Leeds. Neppe uten grunn.
« Siste redigering: 03. Des. 2007, 13:12 av torfinn »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 03. Des. 2007, 13:15 »
Jeg har ingenting i mot Owen som person eller spiller, men jeg håper han blir solgt i Januar jeg. Slik at vi kan fortsette å spille med Smith og Martins på topp.. Pengene vi får for Owen kan vi bruke på et spisstalent pluss forsvarere evt en defensiv midtbanespiller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 03. Des. 2007, 15:12 »
Jeg har ingenting i mot Owen som person eller spiller, men jeg håper han blir solgt i Januar jeg. Slik at vi kan fortsette å spille med Smith og Martins på topp.. Pengene vi får for Owen kan vi bruke på et spisstalent pluss forsvarere evt en defensiv midtbanespiller.

Kan ikke bli mer enig.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 03. Des. 2007, 15:13 »
Hva skal Owen da gjøre med millionvillaen når han endelig (nylig) har fått overtalt kona til å flytte opp hit? For øvrig har Smith vært i avisen igjen :

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2007/12/03/it-s-up-to-us-to-lift-supporters-smith-61634-20194446/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 03. Des. 2007, 15:47 »
Hva skal Owen da gjøre med millionvillaen når han endelig (nylig) har fått overtalt kona til å flytte opp hit? For øvrig har Smith vært i avisen igjen :

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2007/12/03/it-s-up-to-us-to-lift-supporters-smith-61634-20194446/

Han kan jo spille for Boro eller Sunderland!? ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #100 på: 03. Des. 2007, 16:46 »
Tja..selge Owen..jeg vet ikke jeg?? Hvis erstatteren er Anelka eller Arshavin så er jeg med på den.Da er det bare å selge fortere enn svint men blir det så lett å finne en erstatter? Newcastle er vell ikke akuratt for øyeblikket så veldig fristende med tanke på den posisjonen vi er i nå så jeg er litt skeptisk ved salg av Owen om vi ikke har en solid erstatter klar.Smith er RÅ.Enkelt å greit ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 03. Des. 2007, 16:50 »
Et salg av Owen vil ikke svekke 11'ern noe som helst, men det er klart det går utover bredden i troppen....Martins/Smith har vist seg som det beste spissparet, mens Owen dessverre har vært veldig svak..Jeg er redd han aldri vil komme tilbake til noe som ligner den Owen vi kjenner fra Liverpool, Real og første året hans i Newcastle...

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 03. Des. 2007, 17:18 »
Problemet er bare det at Owen er skadet altfor ofte. Jeg er fan av Owen, og støttet han hele tiden. Men når han fikk den siste skaden nå så klarer jeg ikke lenger... Fantastisk spiller og personlighet, men vi kan ikke ha en spiller som krever 100% "oppmerksomhet" når han er skadefri, vi legger opp spillet og laget for å spille han god. Men når han er skadet må vi legge om alt igjen for å spille med andre spisstyper, det blir ingen kontuinitet i laget, ingen trygghet.

Hvis Owen drar, for la oss si 12 millioner pund til City eller noe, så har vi penger nok til å hente enn et stort talent til feks 6-8 MP, en defensiv midtbane til 4-5MP, også kan Ashley splash the cash for at vi skal få inn en eller to nye forsvarere. Troppen OG laget, vil bli styrket etter min mening.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 03. Des. 2007, 17:48 »
Selvfølgelig vil det svekke oss å selge vår beste målscorer, men jeg skjønner argumentet godt, og selv jeg som alltid har hatt troen på Owen blir jo lei av skadene. Dog blir jeg minst like mye lei av drittmediene som slenger usaklig dritt om Owen også hele tiden.
Jeg vil beholde han ihvertfall til i sommer. Når Martins forsvinner etter jul er det dessuten helt livsviktig at Owen er matchfit igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 03. Des. 2007, 18:02 »
Blir vi virkelig så svekket? Hadde Owen vært i toppform så hadde vi blitt svekket. Men han har knapt vært i første 11èrn  vår pga skader. Det blir det samme med Duff, hadde vi solgt han nå hadde det ikke blitt noe som helst forskjell på 11èrn eller laget.

Men det er godt poeng at vi trenger Owen når Martins skal til Afrika å spille. Men jeg usikker på om det er verdt det, alt står på om vi har trua på at Owen kan bli den han en gang var! Jeg begynner å bli litt lei han nå, han er en kjeks desverre, vet ikke om jeg har tro på at han klarer å spille både for Newcastle og England.