20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 54843 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #60 på: 30. Nov. 2007, 19:05 »
F... åsså danield, jeg jeg stusset litt der.......  ;D
Hehe, det kan skje den beste! :D

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #61 på: 30. Nov. 2007, 19:29 »
?the best form of defence is attack,?  (Alan Smith)

Med disse ordene er det blitt baluba på St.James Park! Ryktene går allerede på at BigSam skal ha nektet Alan Smith å delta på dagens trening etter denne kvasse uttalelsen i går, og kampen i morgen får han ikke engang lov til å se fra tribunen.. Etter dette "identitets-bruddet" er det vel ikke annet å forvente enn EXIT på Smith i januar-vinduet..

Kilde?????

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 30. Nov. 2007, 19:42 »
Et idiotisk innlegg. Mannen som sa akkurat dette i dag var Sam Allardyce, ikke Alan Smith.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 30. Nov. 2007, 19:47 »

Med disse ordene er det blitt baluba på St.James Park! Ryktene går allerede på at BigSam skal ha nektet Alan Smith å delta på dagens trening etter denne kvasse uttalelsen i går, og kampen i morgen får han ikke engang lov til å se fra tribunen.. Etter dette "identitets-bruddet" er det vel ikke annet å forvente enn EXIT på Smith i januar-vinduet..

Vil svært gjerne se en link til på dette her.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 30. Nov. 2007, 20:02 »
Det var ikke Sam allardyce som ble intervjuet på radio i dag tidlig. Så mulig Sam har joinet Alans meninger.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 30. Nov. 2007, 20:06 »
Et idiotisk innlegg. Mannen som sa akkurat dette i dag var Sam Allardyce, ikke Alan Smith.

Har ikke Alan Smith uttalt dette i dag??
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2007/11/30/attack-s-the-best-form-of-defence-72703-20184332/

Ikke uttal deg om ting du ikke vet....

Er ikke overrasket over at DU synes dette var idiotisk, tenkte jeg bare skulle være litt ironisk ved å slå av en spøk, mtp at Smith går ut med en offensiv innstilling til en bortekamp...noe vår manager ikke har for vane å gjøre...Synes Smithy's innstilling er flott!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 30. Nov. 2007, 20:25 »
Var det jeg sa. Vettavelforf**hvajeghørerpåradio! Skjønner da engelsk.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 30. Nov. 2007, 20:27 »
Var det jeg sa. Vettavelforf**hvajeghørerpåradio! Skjønner da engelsk.

Liten fordel det når en bor i england.. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 30. Nov. 2007, 22:43 »
Beklager at jeg ikke har fått med meg at Smith OGSÅ har sagt dette, men som en kanskje ser i Allardyce-tråden, har Big Sam selv uttalt akkurat samme setninga i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 30. Nov. 2007, 23:21 »
F... åsså danield, jeg jeg stusset litt der.......  ;D
Hehe, det kan skje den beste! :D
Tydligvis ikke bare jeg som stusset på den......  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Des. 2007, 00:12 »

Er det mulig å synke ned til et lavere nivå enn det du nettopp har gjort?
Uansett hvem som har sagt hva, så er Big Sam og Alan Smith skjønt enige om at det ikke nytter å forsvare seg til seier. Du må angripe for å score mål. Det sier seg jo selv.

Du skal ha lov til å være ensidig negativ, hvis det er det du ønsker. At du tilhører pessimist-gruppen av Newcastle-supporter er ditt valg. Men dette blir bare idiotisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Des. 2007, 00:17 »
Hehe. Nå ska det sies at Smith idag også har sagt at han gikk til Newcastle hovedsaklig på grunn av en person. Ja, dere gjettet kanskje riktig - Sam Allardyce.
Dette fordi han har stor tro på Sams opplegg. Han sa også at han var for resultatbasert fotball, kampene skal vinnes selv om det ikke alltid ser fint ut.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Des. 2007, 00:22 »

Er det mulig å synke ned til et lavere nivå enn det du nettopp har gjort?
Uansett hvem som har sagt hva, så er Big Sam og Alan Smith skjønt enige om at det ikke nytter å forsvare seg til seier. Du må angripe for å score mål. Det sier seg jo selv.

Du skal ha lov til å være ensidig negativ, hvis det er det du ønsker. At du tilhører pessimist-gruppen av Newcastle-supporter er ditt valg. Men dette blir bare idiotisk.

Hva feiler det deg???? Nå er du er faen meg patetisk!!

Skal det ikke være "rom" til å slå av en liten spøk her heller? Herregud...her lever vi i en boble!! Tror du at du eier forumet eller? Skal du nekte folk å ha litt uskyldig moro blant alle fotball diskusjonene? Hvorfor sank jeg så dypt med dette innlegget?

Nå har du også erklært meg som "medlem" av pessimist gruppa....hehe..Jeg er vel blant de mest optimistiske her inne, vil jeg tro...
« Siste redigering: 01. Des. 2007, 00:27 av kø1 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Des. 2007, 00:50 »
Det er selvsagt lov å slå av en spøk, men dette var bare patetisk.
Hvorfor du sank så dypt? Fordi du drar den lille "spøken" din så langt at det bare blir håpløst. Alle vet jo at du faktisk tror på det du skriver, og innerst inne mener det.

Når ble du blant optimistene? Det er jo like før du spår nedrykk, jo. Eller "spøker" du bare i alle andre innlegg du skriver også?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Des. 2007, 00:57 »
Alle vet jo at du faktisk tror på det du skriver, og innerst inne mener det.

Jasså...? Alle unntatt deg skjønte vel at det var en spøk fra ende til annen....Det handler om noe som heter "sosial intelligens", har du det forresten? Poenget med spøken var jo selvsagt å dra den så langt...vet ikke om folk synes det var noe humor i det, men det var hvertfall helt uskyldig moro fra min side....

Når ble du blant optimistene? Det er jo like før du spår nedrykk, jo. Eller "spøker" du bare i alle andre innlegg du skriver også?

Jeg er nå blant de som skriver før HVER kamp at jeg tror vi vinner,  har alltid trua jeg! Nedrykk...??? Hvorfor skal du stappe ord i munnen på meg? Det er forskjell på å være kritisk og å være pessimist....