20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 55153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #45 på: 05. Sep. 2007, 21:11 »
Det er forsåvidt riktig, Fredrik. Både Geremi og Barton kan også bekle høyrevingen i 4-4-2.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Sep. 2007, 21:13 »
Føler at Smith er et glimrende kjøp, jeg. Ikke hans feil at han blir brukt som høyreving, han hører overhodet ikke hjemme der. Du så jo at han trakk inn i boksen stadig mot Wigan. Hans anvendelighet og innsatsvilje har uansett styrket oss kraftig i seg selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #47 på: 18. Okt. 2007, 10:29 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2807472,00.html
Newcastle boss Sam Allardyce has challenged tenacious forward Alan Smith to curb his aggressive streak and stay on his feet more..
Vi trenger spillere som Smith, som ofrer alt, bare han i noen sitvasjoner kunne roet seg litt iallefall. .
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 18. Okt. 2007, 15:50 »
Smith har nok vært en tanke overivrig i starten av sesongen. Ønsker nok bare å imponere fansen. Men ja, han kan trygt roe seg litt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 18. Okt. 2007, 16:24 »
Syns Smith ofte er et offer for sitt eget rykte. De to siste gule kortene han har fått har vært latterlige.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 18. Okt. 2007, 19:41 »
Men alle som så kampen mot City så at det var et mysterium hvordan han ikke fikk gult kort der. Han la inn mange gode søknader.
Alle får noen fullstendig feilaktige gule kort imot seg, men typer som Smith har likevel på mange måter gjort seg fortjent til karantene, på grunn av mange andre situasjoner som merkelig nok ikke har gitt gult kort. Det var da ikke alle gulkortene til Roy Keane som var like korrekte heller, vil jeg tro. Men det betyr ikke at han ikke hadde gjort seg "fortjent" til karantene.

Nå kritiserer jeg på ingen måte Smith for hans engasjement, spilleglede og upåklagelige innsats. Men av og til kan det bli litt for mye av det gode, og mot Man City synes jeg ikke det var mye annet enn idiotiske taklinger som kunne tolkes som å invitasjon til nevekamp. Det er DET vi må luke bort, ikke innsatsen, engasjementet eller spillegleden. Og det er også sjefen fullt klar over.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Okt. 2007, 12:06 »
Sammen med DanMan så har jeg også mobbet Smith å andre manufans for at han er Shite..! Når han var i manu.

Noe jeg angrer på nå. Smith er en slik spillertype etthvert topplag bør ha. Han spiller med hjerte utpå drakten og blør!
En spiller som kan komme innpå flere posisjoner å gjøre en god jobb, som regel hver gang.

Attpå til så er han i den engelske landslagstroppen, der han får god erfaring som han kan ta med seg i troppen til foreksempel andre spillere. Og selvfølgelit så blir han en bedre spiller!

- David Smith #17 -
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 28. Okt. 2007, 13:27 »
Smith fyller 27år i dag! Gratulerer med dagen!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #53 på: 28. Okt. 2007, 15:16 »
Grattis!.27 begynner å bli en godt erfaren spiller men fortsatt mange år igjen på topp nivå ;D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #54 på: 28. Okt. 2007, 22:55 »
Grattis med dagen. Håper vi snart for se deg i den rette possisjonen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 30. Nov. 2007, 09:51 »
Alan Smith sa paa en pressekonferanse i gaar kveld at spillerne maa ta mye av skylden for resultatene den siste tiden. De har framstaatt som individualister paa banen og ikke som et lag. De har fokusert paa teamfoelelsen den siste uken for aa faa samhandling og samspill foer Blackburnkampen. Fant ikke noe om dette paa nett saa jeg har ikke link. Hoerte det paa radio paa vei til jobb i dag.

Etter aa ha sett Blackburn tidligere i uka saa har jeg tro paa seier i morgen. 1-2 eller 1-3.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 30. Nov. 2007, 15:25 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2931725,00.html

Herlige Alan Smith ser ihvertfall i lys av disse uttalelsene veldig lyst på fremtiden for Newcastle.

Alan Smith is delighted with how things are going at Newcastle, but insists that nobody should be expecting instant success.

Smith arrived at St James' Park in the summer from Manchester United in a £6million deal.

"Everything since I have gone there has gone really well and we have put ourselves in a good position," Smith told skysports.com.

"We know that we can play better, we have not played brilliant football. But we have given ourselves a good base to start off with and we can build on it and who knows where that can take us."

Smith also does not subscribe to Newcastle's tag of underachievers.

Underachievers

"A lot of people say that, say they (Newcastle) have underachieved but until you achieve something how can you underachieve?" he said.

"It is up to us to achieve, everyone says they want to win when they go there but it will not happen over night.

"But we have got a manager and a staff now that want to build and bring in good players and want to challenge for honours."

The England international insists he has not been disappointed with life under Sam Allardyce.

Attraction
"He was one of the main reasons why I went there," he said.

"Because of the regime he wanted to put together - he wants to establish a club that he knows - which is not always pretty football but we are in this for results, we want to get results."

The former Leeds star also admits that he is delighted to see his former club on a high.

"It is good to see, and good to see the support they have been getting and with backing like that in League One it is unbelievable," he added.

"Everyone is happy at the minute and long may it continue."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 30. Nov. 2007, 18:17 »
?the best form of defence is attack,?  (Alan Smith)

Med disse ordene er det blitt baluba på St.James Park! Ryktene går allerede på at BigSam skal ha nektet Alan Smith å delta på dagens trening etter denne kvasse uttalelsen i går, og kampen i morgen får han ikke engang lov til å se fra tribunen.. Etter dette "identitets-bruddet" er det vel ikke annet å forvente enn EXIT på Smith i januar-vinduet..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 30. Nov. 2007, 18:35 »
F... åsså danield, jeg jeg stusset litt der.......  ;D
« Siste redigering: 30. Nov. 2007, 19:00 av Frode »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 30. Nov. 2007, 18:45 »
Frode: Hint hint, du har fortsatt mulighet til å endre innlegget ditt..