20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ivica Dragutinovic enig?  (Lest 12121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ivica Dragutinovic enig?
« Svar #30 på: 07. Aug. 2007, 11:09 »
Da står vi vel nesten på "bar bakke" igjen da, vi har vel ikke noen navn i kikkerten (som vi vet om), hvis Drago ikke kommer. Spørsmålet er da hva vi trenger nå? En ny høyreback, enda en venstreback og enda en stopper? Høyreback: JA, venstreback: ideelt sett ja, og en stopper: også ja, ideelt sett. Jeg tror faktisk at man burde prioritere i ca den rekkefølgen.

Litt irriterende egentlig at vi ser ut til å mislykkes med Drago. Deffinetivt en type spiller vi kunne hatt bruk for.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 07. Aug. 2007, 11:49 »
Da står vi vel nesten på "bar bakke" igjen da, vi har vel ikke noen navn i kikkerten (som vi vet om), hvis Drago ikke kommer. Spørsmålet er da hva vi trenger nå? En ny høyreback, enda en venstreback og enda en stopper? Høyreback: JA, venstreback: ideelt sett ja, og en stopper: også ja, ideelt sett. Jeg tror faktisk at man burde prioritere i ca den rekkefølgen.

Litt irriterende egentlig at vi ser ut til å mislykkes med Drago. Deffinetivt en type spiller vi kunne hatt bruk for.

Tror Big Sam har flere i kikkerten. Tipper det kommer en spiller til før Bolton kampen. Uansett blir det nok Carr, David, Taylor og Zog/Ramage/Hunt som starter i de bakre rekker.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 07. Aug. 2007, 11:52 »
Tror også han har flere i søkelyset. Enrique kom jo som lyn fra klar himmel, så jeg har trua på at det kommer 1-2 nye spillere før overgangsvinduet stenger. Om det kommer en før Bolton kampen er jeg derimot mer usikker på.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 07. Aug. 2007, 12:03 »

Tror Big Sam har flere i kikkerten. Tipper det kommer en spiller til før Bolton kampen. Uansett blir det nok Carr, David, Taylor og Zog/Ramage/Hunt som starter i de bakre rekker.
Hehe, legg merke til parentesen min hvor jeg skriver "som vi vet om". ;) Hva Big Sam vet og foretar seg tar jeg ikke stilling til. Han har garantert flere spillere i kikkerten og jeg tror også det kommer minst en til. Er dog litt usikker på om det skjer før Bolton kampen. Den bakre rekka på Lørdag blir brukbar den (slik du antyder den), så lenge Huntington ikke starter som venstreback. Både Ramage og Zoggy er bedre alternativer da.

Hva Enrique gjelder så sier "oksen selv" at han er klar til å spille mot Bolton på Lørdag ifølge dagnes Journal, men ettersom Allardyce selv mer eller mindere har utelukket det så blir det vel enten Ramage eller N'Zogbia som venstreback.

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #34 på: 07. Aug. 2007, 13:50 »
jeg også trur på en overgang til før det stenger, men ikke før bolton kampen... ser ut til at drago glipper. Men tipper på en forsvarer til jeg. Også tipper jeg dyer forsvinner likevel...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 07. Aug. 2007, 16:09 »
Av det jeg klarer å se er det like mye som tyder på at Drago kommer, som at han glipper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 07. Aug. 2007, 19:27 »
Om du skal ta det Anal Oliver skriver i dag for god fisk ihvertfall, så er sjansen veldig mye tilstede ihvertfall  ;)
Har vel ikke gitt opp håpet fullstendig jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. Aug. 2007, 10:06 »
Usikker på denne Dragutinovic saken altså. Dette står på tribalfootball:

Sitat
Newcastle United are a step closer to landing Sevilla defender Ivica Dragutinovic.

Reports coming out of Spain say Sevilla have accepted a £4m bid from United for the Serbia defender.

Toon boss Sam Allardyce said yesterday: "Hopefully we will get something done later this week."

Mens jeg har lest på Chronicle at det nærmest er avblåst.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. Aug. 2007, 10:19 »
Usikker på denne Dragutinovic saken altså. Dette står på tribalfootball:

Sitat
Newcastle United are a step closer to landing Sevilla defender Ivica Dragutinovic.

Reports coming out of Spain say Sevilla have accepted a £4m bid from United for the Serbia defender.

Toon boss Sam Allardyce said yesterday: "Hopefully we will get something done later this week."

Mens jeg har lest på Chronicle at det nærmest er avblåst.

Mener å huske at det siste jeg leste i Evening Chronicle (eller teknisk sett på nettstedet da) var at vi fortsatt har et bud inne på ham. Nå må han vel bare velge selv. Han spilte vel en treningskamp for Andalusierne på Søndag, men det er ikke unaturlig etter at hele laget var med til Marabella på den treningsleiren. I tillegg skal han ha fått nytt draktnummer, og alt dette taler vel for at Sevilla ønsker å beholde ham. Men noe særlig mer enn spekulasjoner er det vel ikke. Ryktene om en ny og forbedret kontrakt for Drago i Sevilla har jeg iallfall ikke lest noe mer om.
Men Drago har kanskje vært nevnt i et lite avsnitt i en nyere artikkel i Chornicle som jeg kan ha oversett?

Jeg er vel egentlig nokså enig med Joakims post litt over her:
Sitat fra: Joakim
Av det jeg klarer å se er det like mye som tyder på at Drago kommer, som at han glipper.

Det blir iallfall spennende å se, Drago selv har vel sagt at han kommer til å bestemme seg enten idag eller i morgen. Håper han kommer til Newcastle. Tror dette er en sterk og allsidig forsvarsspiller som kan gi oss flere valgalternativer. I tillegg ser jeg ingen grunn til at han ikke kan gå rett inn i start 11ern til Bolton kampen dersom Allardyce skulle ønske det.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 08. Aug. 2007, 10:27 »
OK.... I stand corrected, i dagens Journal:
Sitat fra: Luke Edwards, The Journal
Meanwhile, United transfer target Ivica Dragutinovic has insisted he will sign a new contract with Seville after rejecting a move to Tyneside.

Allardyce has persistently denied that he is interested in the Serbian international, although the player suggested last week that he was close to signing for the Magpies.

That, though, appears to have changed, with the 31-year-old centre back suggesting yesterday that he is ready to sign an extension with the Uefa Cup holders.

He said: ?My family and I have enjoyed very much these two extraordinary years with Seville and now, in addition, I want to play in the Champions League. We have still got a few things to discuss and will make an announcement on Thursday or Friday.?

Og da ser det vel med ett dårligere ut....

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 08. Aug. 2007, 11:58 »
Da får vel Reading en telefon ang Shorey da ;D Men med tanke på årets sesong så tror jeg Drago hadde vært en bedre signing.

djmattis

• Gjest

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 08. Aug. 2007, 12:30 »
Da får vel Reading en telefon ang Shorey da ;D Men med tanke på årets sesong så tror jeg Drago hadde vært en bedre signing.

Sier så absolutt ikke nei takk til Shorey, men liker Dragos kombinasjon av rutine og allsidighet. Det mest ideelle hadde kanskje vært å hente begge to....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Aug. 2007, 18:22 »
http://nufcblog.com/dragutinovic-moves-closer-to-newcastle-deal/

håpet lever.
Til tross for mannens åpenbare fantasihistorier, jeg stoler litt mer på Anal Olivers direkte sitater fra Sam Allardyce enn en personlig nufc-blogg som skrives fra junaiten, som er et par mil lenger unna Newcastle enn vårt fedreland. Og skal vi tro Anal Oliver, så virker Drago ganske død og begravet, da han visstnok krevde en lønn LAAAAAAAANGT over det som virker fornuftig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 08. Aug. 2007, 18:27 »
En lønn som ville gjort ham til klubbens best betalte spiller... Dream on  ;D